Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

wie heeft nog nodig? kan via dochter nog sturen. hartelijk bedankt van haar. ze zit nu in het ziekenhuis en ik ga het net halen voor haar denk ik. nog 2 dat is te doen

Laatste bewerkt: 16 September 2014
  2. spidermandark

spidermandark Forumbeginner

nog 52 stripboeken te gaan..................

ben bang dat het niet meer gaat lukken. mag zo nog half veld uien oogsten en dan alleen nog korte gewassen, dus het wordt spannend.....

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben er even......geen stripboeken terug naar mij sturen, heb event reeds lang af, lang is van gisteren....

Leapme zit vol, dacht ik, kreeg er geen meer bij.
    Mieke D ook verstuurd.
    Spidermandark ook verstuurd.

4. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

heb spiderman nog gestuurd. je weet nooit. laat even weten spiderman. freedom jou ook als bedankje ria

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik zou sturen, maar je zit vol.
    Nog iemand nodig? Heb er nog genoeg te vergeven.

Groeten Detje

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik hoop dat iedereen het nog gaat redden. We hebben nog een half uur.

Ria, ik hoop dat hij snel opknapt en weer naar huis mag.

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goeiemiddag,

net op het nippertje bij manlief event af. had me vergist in de ballonbloemen en lever ze zo in terwijl hij er nog 400 moest. :oops:zelf dit weekend al af, alleen vanochtend waren de cupcakes pas goed.
    stripboeken kwamen bij mij wel voldoende, bij man dus ook slechter.
    alle strips over de heg gegooid, hoop dat iedereen het red.;)
    knuffel voor wie kan gebruiken en groetjes,

8. spidermandark

spidermandark Forumbeginner

helaas het gaat hem niet worden.......... kom er nog 43 te kort en heb slechts 19 tg, dus daar zou ik er 9 van kunnen kopen....... helaas pindakaas. de knechtjes en stallen gelukkig wel gehaald!!! zal ze zo eens neerzetten!

allemaal bedankt voor het sturen van de stripboeken!! ik heb een heleboel te lezen nu ik ze niet in het event kan stoppen.......................xDxDxD

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Touristikaya heeft het helaas ook niet gered, komt er nog 75 tekort. Ben niet van plan om deze bij te kopen. Maar ronde 4 wel gehaald, dus wel de mooie prijzen, maar geen wolkenrij. Er zijn ergere dingen.

Ria dat was schrikken, gelukkig dat ze gelijk konden dotteren.

Nu snel weer aan het werk, tot later.

10. enk52

Jammer dat een aantal het niet gehaald hebben. Op naar het volgend event dan maar, eerst nog paar dagen rust.;)

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Iedereen hartelijk bedankt voor het sturen van de stripboeken,maar heb het jammer genoeg niet gehaald.

Komt waarschijnlijk omdat ik pas de volgende dag was begonnen ;)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, ben er ook wee na een paar drukke dagen op het werk. jammer dat niet iedereen het gehaald heeft. Volgende event beter;)

13. enk52

Nu weer even rust Lucie? Of de rest van de week ook nog druk?

14. LucieSchreurs

hmm zal voorlopig nog wel druk blijven. Mijn baas is op vakantie dus de meest gekke verzoeken/vragen komen op dit moment bij mij terecht. En dat naast mijn eigen werk:cry:
    Zal blij zijn als hij weer terug is over anderhalve week

15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

jammer dat een paar het niet gehaald hebben. moeten we nog eerder een lijstje maken. ga morgenochtend om 6 uur rijden naar dochter met ton. dan kan hij gelijk zijn werk afmaken daar. ze weten niet zeker of jeff morgen naar huis mag en mijn dochter moet werken. helaas moet hij met 4 weken nog een keer gedotterd worden want ze hebben nog een dichtgeslipte ader gevonden.

16. enk52

Dat is een tegenvaller Ria. Maar beter dat ze nu alles aanpakken dan later weer problemen krijgen. Knuffel voor jullie.

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja dat betekent dat ik er over 4 weken weer zit en dacht fijn volgende maand naar spanje te kunnen naar mijn vriendin. maarja ik hoef niet te werken morgen alleen rijden en hondjes uitlaten en natuurlijk koken voor ton

18. LucieSchreurs

He, wat akelig Ria, hoop dat het snel een beetje beter gaat met je schoonzoon. Sterkte de komende tijd

19. enk52

Dan nog even wachten en met een gerust hart weg gaan. Anders zit je ook niet lekker.

20. alex0850-

alex0850- Gelegenheidsauteur

Goedenavond allemaal

Die het event af hebben gefeliciteerd.

Zelf ben ik er niet in geslaagd kwam 110 rabarber te kort maar volgende keer beter.