Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wat is een S mod, Lea? :)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bedankt! :D

4. fricor

fricor Commandant van het forum

sterkte freedom.
    zal inderdaad wel kaal zijn nu zonder takken.
    en jammer dat ze wortels hebben weggehaald, anders had je er zoiets van kunnen laten maken.:inlove:

Tina, gefeliciteerd met je benoeming.:)

5. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag allemaal.

6. enk52

Goedemiddag, gaat hier steeds harder waaien. En ze geven nog meer wind vanavond:wuerg:

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mijn schutting hangt erg over :(

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ik dacht event makkelijk te halen, maar gaat toch kiele kiele worden, doordat ik minder achter de pc heb gezeten dan verwacht. Dus als iemand nog een DI over heeft.

Groeten Detje

edit zie nu dat wolkenrij vooraan in finale zit, dus die is bijna binnen

9. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Gaat hier ook steeds harder waaien ben blij dat ik er vanavond niet uit hoef.

10. enk52

Hoop dat hij blijft staan Hesje

11. Hesje

ja ik ook:eek:

het gaat wel steeds harder wamaar dat moet ik dan maar afwachten hij staat al heel wat jaar

het gaat wel steeds harder waaien

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede bijna avond allemaal,kom ook weer even om het hoekje kijken:)

freedom,je kan natuurlijk ook zeggen tegen je sjieke buurtjes dat ze die eikebomen moeten weg doen,want dan zijn hun als eikels ook weg.ja sorry,maar daar dacht ik metteen aan toen ik je stukje las.xD

ik ben nog met mijn laatste race bezig.dat gaat vanavond nog wel afkomen denk ik.:music:ik ben traag deze keer met het event.ik ben dan ook wel al bezig met mijn kerstversieringen,tjonge wat een werk weer,en elk jaar neem ik me voor om het niet te doen,maar het is zo gezellig,maar het gaat nooit zoals ik wil.ik had op mijn ene raam stickertjes,had ik weer niet genoeg,moest ik weer bijkopen.ga ik een andere dag mijn andere raam doen,precies hetzelfde geval,nu dus weer stickertjes bijgekocht.scheelt dan wel weer dat je het elk jaar opnieuw kan gebruiken,mits ik dan nog weet in welke doos ik het heb verstopt:wuerg:ja,bij mij gaan zulke dingen nooit van een leien dakje.:oops:maar ach,zo blijf ik bezig hexD.nou kan ik zeggen ik maak er wel foto's van dan kunnen jullie het zien,hoe het is geworden,maar ik en foto's plakken past nog steeds niet bij elkaarxD

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier ook harde wind, met windstoten, rek met rozelaar dat tegen de muur hangt/hing ligt tegen de grond....als ik thuiskwam..... :(

Denk dat de wind ook binnen zit, want pc wou niet opstarten, dat zou er nog moeten bijkomen.......:wuerg:

Edit : bobo..... dat is nu eens een goed gedacht tse....de ene is een canadese eik ofzo en de andere een europese ik weet het niet.....kan wel zien welk blad van welke boom komt en nog even en kieper alles over het heg. lol.
    O ja de hulst moest ook weg van de buren, prikt te erg aan de voetjes van de kindjes.....nu verliest een hulst nooit bladjes....zei die van die boomchirurg : kan je geen schoenen kopen voor je kinderen? o_O xD

Tina proficiaaat met je promotie en S-mod hadden we blijkbaar nog niet.

Laatste bewerkt: 29 November 2015
  14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom,mensen kunnen soms wel overal over klagen.denken dan inderdaad dat de hele wereld van hun is ofzo-.-

15. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedenavond

Waait hier ook lekker, al heb ik er weinig last van binnen:p
    Vandaag lekker een weekendje geboekt, met de kerst. lekker vijf dagjes er tussen uit.
    Alleen zit ik me net te bedenken,....moet ik dan wel zoveel moeite doen voor mijn dorp?

Freedom, zal t wel kaal zijn in je tuin. Arme vogels ...ze zullen hun plaatsjes missen.
    En zulke buren....pffff ben je klaar mee, al vind ik de opmerking van bobo wel heel leukxD

Hoop dat t noorderburen niet al te veel last hebben van de wind

16. enk52

Wat lekker mama, heerlijk even weg. Zou dorpje wel neerzetten, anders zo kaal.
    Waait hier echt enorm nu en regent ook nog nu

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook verschrikkelijk met waaien mijn wiwa ging bijna de lucht in en die weegt 14 kilo.hahahaha ben er maar even voor gaan staan als er weer een rukwind kwam. normaal vind ze het leuk en gaat ze er tegen in rennen maar nu niet.

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Leuk 5 dagen weg......hoop echt dat het meevalt mama van bono....
    En dat dorp zou ik toch maar zetten hoor ! zoals Enk zegt : anders is het zo kaal als terug thuis komt......trouwens hier blijft voor kerst alles staan tot en met 6 januari, dus tot na 3 koningen....

Tja het is kaal, maar dan vooral in de voortuin en de voorbijgangers zeggen wel : nu zie je tenminste het huis....het is een tiroler huis, dus met balkon enzo...nee nee ik ga niet romeo en julia spelen:wuerg:.....achteraan is nog veeeeeeel groen langs links nog coniferen van 10 meter of meer en die gaan nu eens niet weg tse, ook al vragen de buren dat......voor hun perenbomen......die hebben gans pleidooi gehouden tegen de boomchirurg en die bleef er rustig bij staan en antwoordde héél droogweg : "wat stond er eerst ? de conifeer of je perenboom.........xD" die man stond dus wel even mijn zijn grote mond vol tanden !

Indeed de opmerking van bobo is wel héél leuk.....

Tja men vogels vind ik ook erg :cry: maar ze komen toch eten....de zoon van bomenman, gaat een voederhok op een paal zetten, want men kleinste kat is meer een wolf in schapenvacht hoor.....niet te temmen.....

Vanmiddag tijdens de afwas dacht ik aan fricor, 5 kauwen in de tuin.....en één ekster -.- en een bosduif de kleintjes komen niet eten als er zoveel wind is aan de mezenbolletjes in de magnolia....o ja die staat er ook nog lolllllll...

Wat is een wiwa.....het enige dat ik kon vinden op google was dit, maar lijkt me niet dat het 14 kg kan worden ....[​IMG]

omaagnes55, LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  19. enk52

Freedom, Wiwa is de hond van Ria. Is geen ras maar de naam van de hond:)

20. Hesje

hi hi heerlijk om zo alles weer te lezen

on ze wijkword opgeschilderd nou ja een beetje dan daar waar nodig zegt de woningbouw
    dus voorin de wijk staan steigers want daar zijn ze bezig winterschilders ze geven regen op dus gaan er zeilen overheen vanaf de dakgoot naar beneden dan kunnen ze verder schilderen alleen nu met die storm is dat niet fijn en stond de brandweer erbij vanavond ik weet nog niet wat eraan gedaan is;)