Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goeiesavonds allemaal!

Jammer dat de bloemen uit het rad gaan en ik hoop dan ook echt dat ik nog m'n zingende tulp draai...

Het avondeten zit er weer in en alles wat rest is de afwas...die ik zo meteen samen met hubbie maar eerst nog ff een bakkie drinken
    ...voor degene die ook trek hebben

De bioscoop draait telkens een zwarte film en hiervoor krijg ik helaas geen punten...flauw hoor ;)
    Met de race gaat het wel goed...nog 15DI en dan is race 3 ook klaar 8)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik doe een bakkie met je mee sinkieboy. Bios gaf bij mij net 2 filmpjes. Bij mij is de 4e tractor aan het rijden.:)

3. sinkieboy

Gezellig Lea :)
    Ik kon net 1 filmpje kijken en kreeg 2 hele punten....hahaha...ach ja morgen beter!!

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

he ik kom ook een bakkie meedoen
    :) mijn afwas staat er ook nog :(
    maar heb veel kilometers file meegereden;)

sikieboy had je veel drops uit die rozen?

mijn vierde wedstrijd moet nog gaan beginnen op schaduw is de derde nog bezig

5. sinkieboy

Gezellie Hesje...uit 75 grote akkers gemiddeld tussen de 25 á 30 stuks Hesje en dat iedere 2 uur...niet slecht dus lijkt me.

6. enk52

PLINK PLOINK

Bug gouden Bananen

7. Hesje

dat is zeker niet verkeerd sinkieboy dankjewel voor de info

ik weet niet of ik bananen bijgeboekt heb gekregen ik heb ook niets uitgegeven dusss

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goeden avond iedereen, voor wie een het goede avond is uiteraard.....
    Joepieeeeeeeee de bonenstaak is geactiveerd.....xD nu de rest nog van de dubbele items binnen halen maar is geen haast bij.
    o_Ok met veredeling gewerkt nl. met de heuu anjers....en dan de bonenstaak natuurlijk. maar zonder stol, kost me teveel aan produkten, was dan 49 minuten wachten.

En dan voor de rest met de eventgewassen scheelt toch een massa aan DI's die je moet hebben.

Wel spijtig dat er geen tabellen zijn de laatste events....vind het altijd zo leuk om het aan te vinken......dan in hetzel te steken en oeps in klasseur.....
    Ga in het vervolg rozen als veredeling nemen, aangezien er bij anjers de kans bestaat dat je dubbele SM moet gebruiken. :oops:(niet op gelet in weze) van de rozen heb ik alle veredelingen, a ja die kweek je als zot....dus kan je veel in de potten stoppen :wuerg:

Veel plink plonks zo te zien......:music:

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, wat was het hier gezellig druk vandaag;)

@sinkieboy , inderdaad wat niet gaat gaat niet. Met zo'n groep zijn een paas basisafspraken inderdaad wel belangrijk. Voordeel is dat j nu wel gezellig mee kan kletsen.

Hier op beide accounts twee races af en derde bezig. Gebruik alleen de drops, en nog niet met veredelingen gewerkt eerst eens zien hoe ver ik kom.

sinkieboy vindt dit leuk.
  10. sinkieboy

Ik wilde eens uitproberen hoe dat gaat met die veredeling...alhoewel ik nog niet alle veredelingen heb van de rozen.
    Voor als het krap aan is met je DI is dit een leuke optie om snel wat extra drops te innen en ik zal dit ook zeker niet standaard gaan gebruiken...maar in nood is dit heel erg handig!
    Hier inmiddels 3 races af en heb in totaal nog 508 DI nodig en gezien de tijd die er nog over is moet dit zeker gaan lukken en ga dus nu ook geen SM meer inzetten.
    Nu nog even snel wat cadeautjes de deur uit doen en dan ga ik afsluiten en lekker nog even lezen in bed, morgen weer op tijd eruit want het is dan alweer vrijdag en dus tijd voor de wekelijkse boodschappen met m'n oudste zus en zwager.
    Ik wens jullie nog een fijne avond en welterusten...en zoals ik altijd zeg Bis Morgen! _0/

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Muts gefeliciteerd met je level-up en bedankt voor de punten. Op naar de volgende.

eevee60 vindt dit leuk.
  12. Hesje

goede morgen

het is koud buiten duseen volle pot

muts gefeliciteerd met je level up en dank voor de punten

sinkieboy ik heb dezelfde veredeling als jij daarom vroeg ik het

fijne dag allemaal

13. enk52

Dank je wel weer voor de thee. Heeft niet gevroren vannacht. Veel plezier vandaag.:)

14. Hesje

dankje komt wel goed denk ik

ik kom pas morgen weer terug:)

15. enk52

Toe maar. Weet je al wat jullie gaan doen?

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Veel plezier Hesje!

17. Hesje

dankjewel nee is een verrassing xD

zo deel 1 gehad
    ik kreeg gisteren een brief of ik nuchter wilde gaan prikken dus nu alles gecombineerd nu 1 arm met drie pleisters
    maar de eerste drie maanden hoef ik niet meer, mag het zelf doen:) nu over een uurtje naar de fysio

18. enk52

Goed bezig Hesje. Fijn dat je het nu zelf kan:)

19. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi kliekjes
    Wil jullie even laten weten dat owen volgende week
    vrijdag word opgenomen gaan ze een kijk operatie
    en stukjes van zijn darmen afhalen aan de binnenkant
    Hij heeft er wel heel veel schrik van zou ik ook hebben hoor
    is niet niks
    Maar de dokters willen het toch bekijken hoe het er nu voor staat
    met de ontstekingen in zijn darmen en dat kan alleen met een kijk operatie
    Een heel fijn weekend groetjes

20. enk52

Dank je wel voor het bericht Justin. Heel veel sterkte voor Owen en een knuffel voor jullie allemaal.