Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

beetje mistig hier

fijne zondag allemaal

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier helemaal helder, ik zie de maan nog staan. Jij ook een fijne dag.:)

3. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen allemaal
    een fijne zondag

Lea gefeliciteerd met level up.

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

heb je niet gezien hesje ik zat aan de andere kant met mijn broer boodschappen doen bij de makro op zuid en daarna koffie drinken op de boot bij ton met hem dus.......nog 1 week super druk en dan hoop ik dat het rustiger wordt. hondenfok ook klaar kwam 10 voer te kort en die kreeg ik van enk. zo zie je maar weer.hier ook mistig. even met wiwa uit als ik haar nog kan zien. hahahahahaha

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

vanochtend vroeg begon het zonnetje te schijnen ik dacht ah wordt een mooi dagje,maar nu is het hier goed donker:(

ik ga eerdaags maar eens mijn kerstspulleen uit de box halen,kijken wat ik allemaal heb.ik vind het versieren wel leuk,maar het naar boven halen is een rotklus.ja,ik heb natuurlijk niet maar 1 doosje.elk jaar koop ik dingetjes bij als het afgeprijsd is en natuurlijk gooi ik nooit wat weg.:music:

mama van bono,wat leuk om je eindelijk weer eens te zien,ik heb je wel gemist hoor:)

6. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi enk ook van ons gefeliciteerd en dank u wel voor de epetjes
    Wouw 99 bijna 100 dat is gaaf zeg dat duurt bij ons nog heel lang
    Fijne zondag allemaal groetjes van ons

7. enk52

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties en de vliegtuigen die over mijn land vliegen. Dat vind ik nou het leukste aan een level omhoog gaan.:)

omaagnes55 vindt dit leuk.
  8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier mooi weer in rotterdam nu. mamaU fijn dat u er weer bent.

9. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag
    Lea, van harte gefeliciteerd met je level up.
    Mijn mannen zijn naar Eindhoven, zonnetje schijnt. Heerlijke zondag.
    Ene ik haal mijn dorp nog niet naar beneden hoor...vind ik nog iets te vroeg

10. bobobear

nou,ik wil er altijd vroeg aan beginnen,maar tegen de tijd dat ik dan eindelijk klaar ben met alles is het echt al bijna kerst hoor:wuerg:

wat is het stilletjes hier:(ik heb net maar weer mijn akkertjes verbouwd met boompjes en dieren.heb ik nu even de tijd voor,voor er weer een nieuw event begint.:music:fijne avond nog allemaal

Laatste bewerkt: 8 November 2015
  11. enk52

Goedemorgen allemaal,

omaagnes55 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allmaal, hier weer terug va neen weekendje weg. Nu weer vlug gaan werken

13. Hesje

goede morgen

wat een schilderij hwb je weer gemaakt Lea

en werkze Lucie na een lekker weekeind

14. enk52

Ik dacht , laat ik eens creatief zijn;)

Lucie, heerlijk een weekend weg. Werkze nu weer.:)

15. Hesje

ja mooi begin van de week :)

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Oeps men egeltje is in bad gevallen......:wuerg: zal zich moeten ontdoen van alle slijk.....want nu maakt die zijn voederbakje wel erg vuil..:oops:(in real life hoor)....en die is niet opgezet met de katten, maakt die een hels lawaai......!! zo van boe boe boe boe.....neeee ik hoor geen spoken is echt de egel hoor.....xD

17. enk52

Hij is nu lekker schoon freedom en ik geloof zeker dat ze herrie kunnen maken.

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Lea gefeliciteerd met je level up, whow 99;)

Freedom egels kunnen zeker een hoop herrie maken ik ben er al eens mijn bed voor uitgegaan.
    En ik zag van het voorjaar er een die was wel erg groot, nooit geweten dat ze bijna de maat van een voetbal kunnen halen.

-freedom5555- en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Eevee, ja ze kunnen héél groot zijn.....denk dat ze dan kleintjes gaan krijgen...... :) heb ook hun overwinteringsplaats gevonden, is onder de grond, nam ik wat takken weg per ongeluk van op het nest, en oeps zag iets verdwijnen.....lol....

Strelen mag ik hem niet, dan zet die zijn stekels recht omhoog ! vind ik wel spijtig.....

eevee60 en omaagnes55 vinden dit leuk.
  20. bobobear

goede avond allemaal:)

die verhaaltjes over egeltjes doet me denken aan vroeger,bij mijn vorige huis,toen liet ik savonds mijn hond uit en toen hoorde ik zo een raar geluid uit de bosjes,alsof er een hond vastzat die zat te piepen ofzo.maar ik durfde niet goed te kijken en toen liep er een man langs en hij zei dat zijn egeltjes die samen zitten te rommelen,ik dacht ja hoor,zal wel,maar inderdaad,die egeltjes hadden het erg leuk saampjes,maar wat een kabaal maken ze dan zeg.had ik echt nog nooit van gehoord.maar vergeten doe ik het nooit meerxD

eevee60 vindt dit leuk.