Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. muts70

muts70 Veteraan

zijn er nog kliekjes die drops nodig hebben?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Ruil- en cadeauevent:)

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, hier iets heel kort op het volle maan veld:cry: Het was toch iets drukker op het werk dan gepland

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

aha,ruilevent,eens even kijken wat ik nog niet heb en of dat nu wel geruild kan worden.ik heb in ieder geval de ijsvogel nog niet en het gordeldier.kwa bomen denk ik de laatste niet,maar weet ik niet zeker.oja en een paar van die vogelverschrikkers en bloemen,maar weet even de naam niet,haah.zal ik nog wel even opzoeken.maar komt goed.

ik voel me niet echt optimaal,ik denk dat ik die griepvirus onder de leden heb,maar dat het niet doorzet,zit al weken te sukkelen.:sleepy:

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

bobo dat gordeldier heb je gewonnen in de laatste questen dus dat moet je hebben

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke, wel ik heb het gordeldier en ben gaan kijken en het staat in het bos en dat hebben we gekregen bij Vuurvliegjesfestival...dat event met die lampions....als je al de lampions vol had, dan kreeg je wolkenrij en 1 gordeldier.......tja ik print de pdf af van de woelmuis hé :wuerg:xD

en denk dat die vogelverschrikdinges en bloemen niet te ruilen vallen.....aangezien je die kan draaien aan het rad......das die molen in de stad hé8)

en heuu het is niet omdat we buren zijn, dat je dat griepgevoel over het heg moest gooien hoor:oops: zit hier ook met van alle gekke toestanden te kampen in men lijf :sleepy:

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond,

Bobo en Freedom gauw weer opknappen hoor

Had echt mazzel een nectarine uit de stekjes:inlove:

8. enk52

Goedemorgen allemaal,

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal!

Leuk plaatje Lea, word er helemaal vrolijk van

10. enk52

Dat is fijn Lucie, dat is ook de bedoeling:)

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik vind ze ook erg lgezellig

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, inderdaad leuk plaatje, doet me eraan denken dat ik dringend pompoen soep moet gaan maken xD eerst natuurlijk de pompoen laten meebrengen......wat dat is nu eens een zwaar ding hé.....:wuerg:

Dank voor beterschap, maar denk dat het eerder stress gebonden is hier......alhoewel nog nooit van men leven een snotneus gehad en nu wel....

Zal als antwoord krijgen : alles moet de eerstse keer zijn zeker8)

13. bobobear

goedemorgen allemaal:)

ik heb even gekeken en inderdaad ik heb het gordeldier.ik zei toch al dat ik nooit kijk naar wat ik win:oops:xDik wist alleen dat ik hem niet had gekregen uit de mysterieuze stallen toen.

ik heb jou toch niet ziek gemaakt freedom:(ik voel me niet echt zo heel erg ziek,maar zit wel te kwakkelen,dat is echt vervelend,maarja,doe je niks aan.ik leef nu bijna de hele dag op paracetamol,anders heb ik barstende koppijn,en dan wil je mij niet meemaken hoor,want daar wordt ik sjagerijnig van.bij mij springt het alle kanten op die virus.dan weer mijn buik die niet in orde is,en dan weer hoofdpijn en duizelig,en spierpijn.goh wat klink ik toch zielig,maar ben ik niet hoorxD

14. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Knechtjes in de aanbieding en molenabo:)

Beterschap en knuffel voor wie ziek is of gewoon een knuffel nodig heeft.

15. Hesje

voor de zieken....

beterschap

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. enk52

PLINK PLOINK

Sounddogs:)

17. Hesje

ze zijn leuk :)

18. bobobear

goede avond allemaal:)

leuk die hondefok,heb er weer zin in,maar ik wacht tot het weekend want dan komt denk ik bb:music:

19. doj34

doj34 Forum freak

Hebben we geen lijstjes voor de ruiling?

20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

ik heb ook al een aantal keren gekeken of er nog mensen zijn die wat wensen.
    Voor nu welterusten.