Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

ik zal je zo 1 sturen oma agnes.
    misschien beginnen met een lijstje zodat iedereen kans heeft om alle lantaarntjes te laten branden.

Vandaag hebben we 443 droomdekentjes mogen krijgen van de maaksters. het was een fantastische dag maar ik ben nu wel heel erg moe.

omaagnes55 vindt dit leuk.
  2. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik heb al heel wat extra sjaals mogen krijgen, hartelijk dank daarvoor en de rest komt morgen/vandaag zijn er niet mee zoveel.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

eevee60 vindt dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik ook al een hele tijd

wat veel dekentjes Rita dat is zeker een topdag

5. enk52

Is leuk die klok verzetten maar ons lichaam doet niet meteen mee.

6. Hesje

nee hè

boven had ik hem gisteravond al goed gezet lag ik gelijk vroeg op bed

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

8. enk52

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik heb net het event voltooid,ik moeilijk doen om die figuurtjes te maken,moet je gewoon alle lantaarntjes aansteken en klaar:wuerg:xDik had wel nu pas alle sjaaltjes bij elkaar.ik had geen mandje gekocht,dus op zich was het wel te halen.maar ik dacht dat ik die di vervelend vond,maar die sjaaltjes oprapen,vond ik nog erger.want net als oma agnes zei,als je bv de hele dag niet thuis bent ,redt je het nooit met rapen.maar ik moet wel ook zeggen dat de events wel een leuke variatie hebben tegenwoordig.tuurlijk heb je iets wat je minder vind,maar dat heb je in rl ook:music:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen bobo

ook vroeg wakker?

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen bobo, ben het helemaal met je eens, sjaaltjes rapen is lastig als je veel weg bent, maar de afwisseling van de events de laatste tijd is super

12. muts70

muts70 Veteraan

goedemorgen. hier event ook klaar.
    zijn er nog kliekjes die sjaals of vlaggen nodig hebben? misschien handig om even lijstje te maken?

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen allemaal,

eindelijk weer een zonnetje te zien.:inlove:

event hier al een tijdje klaar dus sjaals mogen naar een ander die ze nog wel tekort komt hoor.

bezig om vollemaangewassen aan te vullen. heb heel wat ingeleverd en 4 bomen staan op mijn veld.wat zijn ze mooi!

Wat een hoop droomdekentjes zijn er gemaakt zeg! super dat er zulke initiatieven gedaan worden.
    detje succes met de komende weken.[krijg het gevoel dat ze niet meer met z'n 2tjes zijn xD]

fijne dag allemaal. knuf en groetjes.;)

14. muts70

muts70 Veteraan

hoi fricor, fijn dat je het ook hebt afgerond. ik heb ook 4 van de mooie bomen staan. even voorraadje aanleggen!

15. fricor

de grote vraag; wat zullen ze met Halloween vragen he?
    in speculaasdraadje staan wel mooie plaatjes met 4 beesten die je een kostuum moet geven, maar wat moet je er voor inleveren?
    ben zeer benieuwd. faq zal toch wel morgen er staan?
    leuke pod-cast trouwens.

16. muts70

muts70 Veteraan

ja ben ook benieuwd fricor. ben maar beetje beesten en producten aan het ophogen. ik denk eigenlijk dat we weer 4 rubrieken moeten inleveren. boomvruchten, gewassen, dieren, producten. boomvruchten en gewassen zijn meestal geen probleem. maar die producten is vaak lastig. hoop dat de faq gauw komt. en vanaf morgen elke dag op vollemaanveld kadootje halen toch?

17. fricor

ja, volgens de kalender wel. ik ga eens speurneuzen of er ergens al wat meer staat over Halloween wat ik nog niet weet.

18. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

volgens mij gaat iedereen het event halen of is al klaar.
    Vanochtend werden de eerste dekentjes op de website geplaatst, binnen 30 minuten is er al een deken uitgezocht.
    Echt een hele mooie deken... (beetje herman brood).

nu bezig om bij te komen van zo'n adrenaline dag. Dinsdag mag ik kijken hoe snel ik de dekentjes op de website krijg en hoe snel ze op weg gaan naar kinderen die een uitdaging hebben.

19. enk52

Dat is dankbaar werk Rita:)

20. fricor

vrijwilligerswerk is vaak/altijd dankbaar werk. :inlove: het zou eigenlijk meer gewaardeerd moeten worden -.-

ik denk dat we een nieuw griezelgewas moeten zaaien en 2 soorten dropitems moeten verzamelen.
    en daarvan kostuums moeten maken. misschien samen met verschillende andere dingen, zoals boomvruchten, gewassen, producten en gereedschap. net zoiets als Bastets schatten-event van begin september.
    en het zal me niks verbazen als het eindcadeau een boom is.xD
    hier op de markt lopen de prijzen van de dieren en producten de spuigaten uit :wuerg: