Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen , fijn dat het zo gezellig was, Hesje.
    Bij mijn moeder in de familie doen ze dat ook. Die hadden elkaar jaren niet veel gezien en toen na een aantal begrafenissen zijn ze ook van dit soort reünies gaan organiseren.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede net middag allemaal,een fijne zondag iedereen:)

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond,

Leuk Hesje dat het gezellig was.Bij ons doen ze dat ook regelmatig een reünie, van mij hoeft dat niet zo maar als ik een keer wel ga vind ik wel weer heel leuk.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ook van mij

iets minder koud vandaag in huis

6. enk52

Wind is uit de oosthoek volgens mij, nu inderdaad minder koud.

7. bobobear

goedemorgen vroege vogels.jullie zijn er ook altijd vroeg uit he?ik lag al vanaf half 4 klaarwakker in mijn bed.eerst paar keer naar de wc geweest,heb buikgriep denk ik.en daarna kon ik niet meer in slaap komen.nou dan maar op de boerderij aan het werk gaan hexD

8. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen allemaal.

9. Hesje

ik was ook al een paar uur wakker bobo
    soms val ik weer in slaap vandaag niet

beterschap voor jou

10. enk52

Bobo beterschap, ik lag ook al even wakker.

11. muts70

muts70 Veteraan

lieve kliekjes, de faq is online!!!! vuurvliegjesfestival
    ziet er leuk uit:)

12. bobobear

dank jullie wel voor de beterschapswensen:)mijn buik is aardig aan het rommelenik kan wel meedoen aan een drumband:D:oops:

muts,dat doe je zo PLINK PLOINK faq vuurvliegjesfestival staat online:pxD

ziet er weer heel leuk uit,maar snap er helemaal niks van,maar dat komt vanzelf wel denk ik,meestal ga ik toch altijd eerst alles bij elkaar sprokkelen voordat ik wat inlever.het enige wat ik niet snap is of je nou gewoon van links naar rechts ofzo moet inleveren of die figuurtjes,of allebei.haah,komt ooit wel eens goed met mij hoorxDik wacht eigenlijk op freedom,hoe zij het event begrijpt:p

zo en nu even kijken of ik alles op voorraad heb:music:

ik heb maar 3 witte koeien:(en op de markt zijn ze uitverkocht en daar zullen ze wel voor hoofdprijzen te koop zijn.dan maar bij elkaar babyboomen.nou twijfel ik wel of er nog een bb komt aankomend weekend,maar ben bang van niet.:oops:

Laatste bewerkt: 19 Oktober 2015
  13. muts70

muts70 Veteraan

bobo, volgens mij moet je gewoon alle lantaarns vrijspelen en daarna al die combinaties gaan aanklikken voor de speciale beloningen. maar als je denkt dat je ze niet allemaal kunt redden is het handiger om eerst voor de lantaarns van een speciaal patroon te gaan. bijvoorbeeld die van de duindoorn of zo...
    het is alleen jammer dat je voor de beloning van sv eerst die 20 witte koeien moet inleveren. zal voor sommigen dus wat lastig worden om te halen. hier draait mijn gewone molen maar weer continu sv! bahamolen gebruik ik voor event.

14. Hesje

ha bobo als je alle prijzen wil geloof ik dat je de figuurtjes moet maken
    als je de lindeboom en de 3 sterren niet wil maak je dat figuur niet

ik heb ook maar 3 witte koeien en 3 bruine :eek: alles uitverkocht

15. enk52

PLINK PLOINK

o_Ok nog knechtjes in de aanbieding:)

16. Hesje

pfff goed dat ik eens gaan lezen ben dat je echt wel genoeg heb aan die 20 witte koetjes :)xD

17. enk52

PLINK PLOINK

Aanpassing hondenvoer

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, leuk event inderdaad, alleen.....die witte koeien. Maar goed als je alles hebt levert het ook wel mooie prijzen op.

19. Hesje

vind ik ook Lucie dus zorgen voor koeien

Lea je hebt het druk met plinken xD

20. enk52

Heb er dorst van gekregen. Tijd voor een kopje koffie of thee:)