Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik hoorde het ook lekker hoor want al die regen brrr

ik kom 10 ballen te kort voor het grootste pakket:)

Laatste bewerkt: 23 September 2015
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen......

Hesje, bol verstuurd......en ik zit te wachten op de bloemen.......bollen genoeg... ;)

Enkel de gouden wolkenrij kunnen scoren hier......

Heb wel zin om de andere wolkenrijen te nemen en te wachten tot ruilevent, maar vrees dat ze voor die items ontzettend veel gaan vragen. En dat heb ik niet.....

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kan je niet nog wat doen met de veredelingen Freedom?

4. -freedom5555-

Wil er geen tonnen SM tegenaan gooien Enk.....dat zijn de wolkenrijen me niet waard...kan inderdaad nu de staak activeren, maar moet dan ook een stol en witte onschuld eten etc.

Heb jij alle staken?

Als het meevalt met men 4 velden 8-uurs gewassen kan ik nog één zak maken en dan het gouden orgel nemen......misschien is de staak ook wel te ruilen ? weet iemand dat?

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dank jullie wel ik ga de laatste zak ballen schieten

wolken rij binnen en nog wat bomenstekjes en stallen

6. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi kliekjes hebben jullie voor de jongens
    nog wat vetbollen dan hebben ze hopelijk de staak
    komen er nog te kort
    En wie nog meer kunnen we die ook sturen
    groetjes oma

7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goedemorgen,

Kom hier 3 bloesems te kort voor nog een zak.
    Jammer moet zo weg wordt hem dus niet.

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

jammer syrah heb net gestuurd en de jongens ga ik vetbollen sturen. ik heb ook 25 bloemen tekort voor de ballen misschien met enige hulp? heb haast geen tijd gehad. kamp een beetje met gezondheid. paar dagen in bed door duizeligheid dus weinig boerderij

9. -freedom5555-

Done..

En dank aan de voor mij onbekende Dennis.... had nog één bloem nodig om zak te kunnen maken :)

10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

is syrah freedom.

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

ik kan alleen cadeautjes geven aan mijn directe buren? kan klikken wat ik wil op dat blauwe cadeautje, maar die reageert niet? :wuerg:

12. -freedom5555-

Fircor en vanuit postkantoor??

Ow jeetje en had geen bloem meer over voor syrah, noch voor diegene gestuurd had.

13. fricor

yep, daar wel. dankjewel! ;)
    komt syrah nog tekort, dat iemand weet?

14. enk52

Goedemiddag,

PLINK PLOINK

Knechtjes in de aanbieding

15. fricor

heel wat zitten rekenen, maar ik ben eruit. van de laatste rij in de winkel had ik alles al behalve de sticker. nu kan ik nog de zilveren wolkenrij compleet nemen en een gewone draaiorgel en een gewone fust. maar dan moet ik wel nog 1 zak ballen maken en niet mis klikken.dan geen 1 muntje meer over.
    toch leuk event. beetje lang wachten op de dubbele muntjes tijdens het gooien, maar keus genoeg in de prijzen.;)

ik heb juist bollen over. teveel bomen erop gezet.

16. -freedom5555-

Ben ik dus werkelijk maar werkelijk een echt dik groot kieken zonder kop hoor !! denk ga wat anjers veredelen !! voor de volgende keer ....ga ik kijken, zijn al de "nodige" veredelingen daar toch af zeker.....hoe dom kan je zijn...:cry:

17. fricor

dat is sneu voor je freedom. knuffel voor jou. troost je met de gedachte, dat ik zonder wac heb geoogst vanochtend... :oops: heb altijd wac aanstaan....

18. enk52

PLINK PLOINK

Retro wolkenrij verkoop

19. fricor

tegenwoordig is bijna alles te koop.....-.-

20. muts70

muts70 Veteraan

ik heb zojuist in de chat een oproepje gedaan oma. dus hopelijk krijgen ze er nog wat binnen! ik heb de jongens uiteraard zelf ook gestuurd!

edit: zijn er nog andere kliekjes die wat nodig hebben? heb nog niet alles gelezen.
    edit: oma, ik heb ook bij de praatgroep van het event een oproepje gedaan voor de jongens! succes!!!