Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zover is het nog lang niet dus dat kan ook erg meevallen.:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja we merken het wel

ik heb als enige nieuwe boom een zwarte wilg xD

mis nu nog de duindoorn en nectarine

3. enk52

Die komen vast een volgende keer wel;)

onweer gaat hier af en aan, is heel drukkend buiten. Hangt een hele waas van water wat verdampt

PLINK PLOINK

Bastets schatten:)

Laatste bewerkt: 31 Augustus 2015
  4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen op deze luie morgen.:sleepy:

eindelijk wat onweer gehad hier. wat heet WAT. 1 blikseminslag vlakbij om kwart over 11, en gelijk even geen tv-ontvangst meer.wat een knal kan dat toch geven he? :wuerg:ik was net een serie aan het kijken, die ik een eind teruggespoeld had. meteen einde oefening dus .>:(

in de nacht zelfs flinke hagelstenen tegen het raam gehoord. van slapen was geen sprake, al ben ik wel blijven liggen. gelukkig zijn we geen van allen bang voor onweer. integendeel zelfs.:inlove:

mooi kattenevent. moet meteen denken aan manlief, die heeeel veeeel sla in moest leveren bij soortgelijk event, en daar , op z'n zachtst gezegd, niet blij mee was.:pxD

nu maar wat hh gaan doen, fijne dag allemaal.;)

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal.

het regende zo hard dat zelfs Bommel bij mij in de regen zat met zijn taartje... sorry had even geen tijd voor de boerderij.
    Nu maak ik tijd. de benedenboel is helemaal tiptop. Mijn aanrechtkastje uitgemest, vuilniszak vol middeltjes die ik al 2 jaar niet heb aangeraakt weggegooid. (ik had een bedrijf waarbij ook veel schoonmaakmiddelen aan te pas kwamen en als ik net te weinig punten had dan kocht ik schoonmaakspul in)

nu maar eens kijken wat bastet van me wil en wanneer hij het wilt.

6. Hesje

goede middag

hier zonnig en adembenemend benauwd

ik krijg visioenen van vele duizenden wortels :sleepy:

-Coco1968- en fricor vinden dit leuk.
  7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag

Iedereen die jarig was en/of geleveld nog gefeliciteerd.

Hesje vergeet de sla niet was ook vreselijk veel.

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Ziet er leuk uit , het event.
    Haha ja jij had ook wortels Hesje hier ook.Ik had ze op voorraad toen en jij mocht zaaien:oops:
    Maar als ik ze weer heb moet ik ook zaaien het gat van de vorige keer zit nog niet dichtxD

9. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, ik ben druk bezig om die kleine gewassen weer op niveau te krijgen... en dan krijg je net iets wat je niet vol hebt. we zullen zien.

10. Hesje

ja ik had toen de helft ongeveer ben ook nooit meer op dat niveau gekomen

ach we zien wel het zal wel weer goedkomen

ja syrah de sla was nog meer:eek:

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

hmm, goede middag iedereen........ dat goed is ook relatief hier gezien de onweders.......is nu drukkend warm hier.....

En jajaja ik weet ze komen uit het zuiden en jullie buur woont hier, maar ik blaas niet !;) 'k zou niet durven......

Eevee sterkte hoor, is best naar om te horen en vernemen......zeker aangezien in nederland de buren elkaar redelijk goed kennen in tegenstelling tot hier bij ons....

Fricor, vrees dat het niet zo goed gaat met je hoofd daar......want een kattenevent?
    of is dat omdat Cleopatra daar zit als kat...xD

Heb maar snel wat wortelen en sla gekocht, ze verkochten het hier in pakketjes van 6.666 ! :wuerg:

En je zoon die doucht, verwarren met hagel tegen de ramen......8) of gaan je kids op de meeste vreemde uren van de nacht douchen...

Eerlijk gezeg zie ik dat event niet zitten.....met al die random dingen......geraak ik gefrustreerd van hoor......en niet meedoen is ook geen optie.....en tabletjes kunnen ze niet maken, want het is random....behalve datgene wat je moet inleveren ! snif snif snif freedom houdt niet van random :cry:

Laatste bewerkt: 31 Augustus 2015
  12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

aaahhhh freedom toch,komt wel goed hoor;)boboke wil ook graag alles duidelijk van te voren weten,maar boboke doet ook niet aan niet meedoen,dus ik ga er gewoon voor.het wordt wel een moeilijk event zeggen ze.dus dat wordt aanpoten denk ik.maar dat kunnen wij wel.:music:

13. Hesje

freedom hou er ook niet zo van niet weten wat je moet inleveren

regen is hier aangekomen gaat nu naar Rotterdam

14. enk52

Hou je die regen even daar Hesje?

15. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Hier een heerlijk zonnetje.

16. -freedom5555-

Boboke, ik zie me niet 100.000 sla liggen poten of potten hoor...dan moet ik gewis naar de fysio.....lol.

Weet het nog van de man van Fricor die zoveel sla moest hebben....!

Heuuu Enk sedert wanneer woon jij in Rotterdam :oops:?

En oeps oeps het wordt hier zo donker als iets......windstil met gerommel dichtbij en niet dichtbij.....stilte voor de storm noemen ze dat..... 8) lijkt hier wel "the day after" nu....

Syrah woont blijkbaar aan de goede kant !

17. fricor

fricor Commandant van het forum

ja , komt door die bastet xD
    heb sla, peen en tarwe sindsdien op 30.000 stuks. maar kan alsnog niet genoeg zijn he?:wuerg:
    zoon was naar een nachtelijke happening geweest, dus idd erg laat thuis.[ ground zero festival]

meestal lever ik gewoon in, maar zal deze keer opletten wat ze vragen.en anders gewoon resetten ;)

18. enk52

Woon ik ook niet Freedom, maar voor ze het deze kant op blaast;)

19. Hesje

geprobeerd maar het lukt niet :oops:

20. -freedom5555-

Och ja we kunnen resetten nog niet aan gedacht.......moet dat eerst voor ogen zien natuurlijk.....

ha dan had ik het toch juist van je zoon dat die op ontichelijk uren onder de douche staan :wuerg: