Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je was me net voor Hesje:)

2. fricor

fricor Commandant van het forum

oeps, foutje...:oops: ik keek bij 'op naar het zuiden' . had ik allang af, dus alweer vergeten wat je daar in moest leveren.die nieuwe liet zich even niet zien hier.

goedemorgen,

het zonnetje schijnt tussen de buienwolken door.
    mijn molen is stuk, dacht toch echt dat ik heel wat op voorraad aan het maken was?
    kreeg ook in ene op de hoofdakker en woelige weide parfumflesjes boven. vast te maken met nieuw event?
    speculaaskalender van juli is ook verdwenen. dus Toontje; zet die van september er maar op hoor, mag wel.xD

ja freedom, spreek af en toe een woordje over de grens zonder dat ik dat weet xDo_O

er gebeurd hier altijd wel wat, geen dag is saai wat dat betreft....;) mag af en toe wel eens wat minder vind ik persoonlijk :p

bijna 1e week school hier er weer op zitten. is snel gegaan hoor!
    alvast fijn weekend allemaal, met veel zon en warme temperaturen. geniet ervan ;)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik kwam het toevallig tegen dus ik dacht ik help je even

4. enk52

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, en als je die link gebruikt, of die van de OA, dan kom je deze keer niet bij de laatste nieuwe quest uit, maar een bladzijde eerder bij "Op naar het Zuiden". Ik was eerst ook verbaasd wat we moesten leveren tot ik de quest eronder zag staan en daarna zag dat er zelfs nog een complete bladzijde kwam.

6. enk52

Als je mijn link gebruikt kom je rechtstreeks bij de juiste bladzijde:)

Muts, gefeliciteerd met level-up en bedankt voor de punten. Op naar de volgende, kan nog dit jaar.

Laatste bewerkt: 28 Augustus 2015
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal.
    ik was even een cootje. beetje druk en aanpassen aan het nieuwe ritme. ik las opeens regenwoud. ben langs de boom geweest en heb sterren ingeleverd, tja was Geer en Goor wel zat en ook de drie fransen (lange, duijts en Bauer)) maar toen een rondje gedaan over de farm maar ik zie geen regenwoud. ondertussen op avonturenreis gegaan en regenwoud gevonden. (en dit bericht wilde zich niet plaatsen, hopelijk nu wel)

8. enk52

Gelukkig dat je het gevonden hebt Rita en forum hapert inderdaad af en toe.

PLINK PLOINK

Eventkalender:)

Laatste bewerkt: 28 Augustus 2015
  9. muts70

muts70 Veteraan

dank je wel lea, en graag gedaan hoor! dit jaar nog? oef, dat wordt hard ploeteren op de farm....o_O:p

edit: gauw ook even handtekening aangepast en zie dat ik 4 maanden en 3 dagen over laatste level heb gedaan. dus als ik goed mijn best doe, kan het misschien wel.... geen idee hoeveel verschil ik in ep moet t.o.v. vorige level...

10. Hesje

goede middag

muts gefeliciteerd met je level up en dank voor de eptjes

PLINK PLOINK drukke eventkalender

11. fricor

fricor Commandant van het forum

dat ie nog niet in de coop stond had ik begrepen ja.xD

dankjewel coco. ik ben dus nog niet helemaal gek :p

zeker drukke kalender! :wuerg:

bevers zijn nu al duur op mijn markt.
    parfum ook trouwens.

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, begin mijn weg in het regenwoud te vinden, alleen ... kan BP niet voor een paraplu zorgen?:p

RonSchoof vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen allemaal,

Speciaal voor lucy [​IMG]

Owen en Justin gefeliciteerd met oma en oma zelf natuurlijk van harte gefeliciteerd met uw verjaardag. Een hele gezellige dag samen

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. Hesje

goede morgen

Oma

met uw verjaardag,
    Justin en Owen gefeliciteerd met oma
    mooie dag met elkaar

15. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen Allemaal,

Oma van harte gefeliciteerd, en natuurlijk Owen en Justin en de rest van de familie ook met Oma.

Adrie van harte met je kleinzoon.
    Alex jammer dat ik niet meer naar je kan zwaaien als ik werk, maar geniet van je vrije tijd.

Enne ben er weer...even heel druk geweest met van alles en nog wat, maar vooral met het wennen aan wisselende diensten, maar dat komt goed.

O en ik hoop dat je de schade vergoed krijgt Fablim, bah is heel vervelend, ook nog een het werk wat je eraan hebt, Sterkte ermee.

O...en straks een de knechtjes weer eens betalen boompjes planten en vooral de speculaasjes gaan lezen

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

DAnk je wel voor de paraplu Lea, heb hem meteen meegenomen, boompjes plant ik het liefst als ik zelf een beetje droog blijf:music:

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Oma van ringo en sientje van harte met je verjaardag.......maak er een mooie dag van en nog veel gelukkige en gezonde jaren van harte toegewenst...:)

oeps, een overvolle kalender voor september......heuu verwachten ze veel regen ipv. een " indian summer" :cry: in Duitsland? dat we zoveel op ons dak krijgen......wasdana voor iets....(fricor kent antwerps dus verstaat het wel, ze is mrs. google nederland - belgie lol)xD

Kom wel tot de malle vaststelling dat er 869 bevers in de stal staan.....na laaaaaang nadenken weet ik vanwaar ze komen !! waarom er zoveel zijn dus : a ja toen Alex en ikzelf nog tesamen in het bos sliepen, lieten we de bevers daar los, zodat de andere ons niet kwamen storen :wuerg:

omaagnes55, muts70 en fricor vinden dit leuk.
  18. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedenavond allemaal, iedereen een fijn weekend gewenst.
    Oma van Owen en Justin hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag, de jongens en mama natuurlijk ook.

Vergeet ik bijna, Alex zou je Adrie ook van mij willen feliciteren als je haar spreekt?

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond allemaal

Beetje een gekke week hier achter de rug beginnend met een onderzoek voor de zwangerschap (niks loos), gister hele middag bij de tandarts (zenuwbehandeling) en vanmorgen op begrafenis. Dus door alles hartstikke moe en weinig deze week op de farm. Hopelijk komende week weer een "normale" week, dat ik hier weer iets actiever ben.

Oma van harte gefeliciteerd en ook Adrie nog van harte gefeliciteerd met haar kleinzoon (als mijn geheugen me van het bijlezen niet in de steek heeft gelaten).

Groeten Detje

20. enk52

Goedemorgen allemaal,