Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Gaat alles goed Detje? Het schiet al lekker op voor je.

Laatste bewerkt: 23 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja ik voel me hartstikke goed op af en toe wat moe na. Moet morgen alleen bloedprikken om te bepalen of ik wel of niet zwangerschapssuikerziekte heb.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. enk52

Dat moe hoort er bij hoor Detje, je hebt toch een vrachtje mee te sjouwen. Hopen dat het loos alarm is met die suiker. Succes morgen.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik heb zelf het idee dat het loos alarm is, maar we zullen het morgen zien.

Met het spel nog druk aan het fokken, maar heb even gekeken ik ga tot fase 5, want voor de bonestaak heb ik niet genoeg SV meer. Dan moet ik nog 21 knuffelkonijnen en 23 zijden kippen. En voor de konijnen fase 4 en 5 nog 28 knuffelkonijnen, wat met na deze ronde nog 200 keer SV niet gaat slagen lijkt mij.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. enk52

Je kan geluk hebben dat het overslaat. Met een hogere erbij lukt het misschien wel

dutchboy vindt dit leuk.
  6. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh weet niet hoe ik er bij kom, denk ik door de laagste fases maar meende dat ik na de zijden en de knuffel de konijnen en kippen te veel waard zijn, maar dat is niet zo. Dus moet 1 of twee langere rangen bij fokken en dan heb ik genoeg. Dus kan het met gemak halen :)

dutchboy vindt dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond

er is flink geveegd zie ik

ja Detje het gaat opschieten hè

het is vies warm binnen maar het regent dus de deuren moeten dicht:oops:
    maar ik hoef niet te gieten xD

dutchboy vindt dit leuk.
  8. enk52

Hier deuren wijd open en droog. Waait de hele dag al stevig maar dat maakte het wel uit te houden . Betrekt hier nu ook een beetje. Buien zouden vanuit het zuiden komen maar de eerste uren hier nog droog zie ik.

dutchboy vindt dit leuk.
  9. Hesje

het is hier ook alleen maar regen maar ook wel veel wind vandaag
    het begon om half 7 te regenen

dutchboy vindt dit leuk.
  10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

hier nog wel droog maar wel heel donker,zo maar even snel met hondje naar buiten

dutchboy vindt dit leuk.
  11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

hier begint het te druppelen. door de stevige wind was het buiten goed uit te houden.
    gisteren zou ik naar Scheveningen gaan, maar het ging op het laatste moment niet door, door huiselijke omstandigheden. Nu was het nog maar de vraag of we het strand hadden bereikt, want er werd later al gezegd, dat men beter thuis kon blijven wegens mega-drukte en parkeerproblemen.

vandeweek een grote knal in de keuken; een veer was losgeschoten van de trommel in de wasmachine. manchet helemaal verfrommeld aan 1 kant.leve het technisch inzicht van oudste; hij doet het weer.8)

gister in ene BOFF!! :eek:...uhhh toch niet weer de wasmachine he?? nee, dacht dat het van buiten kwam. na enig onderzoek wist ik het; mijn band was geklapt van mijn fiets.nog geen 3 uur nadat ik 'm bij de fietsenmaker had op laten pompen. ... ik vroeg om een BEETJE lucht...dinsdag maar even verhaal gaan halen, want band was pas nog daar gekocht en ik had 'm niet in de zon gezet. ik vond al dat ie er veel in deed. achterband liet hij wat uit lopen, met de mededeling dat TE hard niet goed was met dit warme weer...tttssssss-.-

einde schoolvakantie [ jippieeeee!!!]:p
    hopelijk niet einde zomer, want ik wil ook nog wat relaxen in de zon.;)
    fijne werk/school/thuis-week allemaal.
    groetjes en knuf.

dutchboy en omaagnes55 vinden dit leuk.
  12. Hesje

o_O fricor jij kan wel een boek schrijven met al je huiselijke toestanden
    ik zie alles voor me

net als bobo als ze over haar hondje praat dan denk je klein lief beestje zo een schoothondje :) nou weet ik toevallig dat hij heel lief is en denkt dat hij een schoothondje is maar het is echt een grote lieverd is maar past niet echt op schootxD

dutchboy vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen allemaal,

Alex van harte gefeliciteerd met je verjaardag,

dutchboy vindt dit leuk.
  14. Hesje

goede morgen

Alex gefeliciteerd met je verjaardag en een mooie dag

dutchboy vindt dit leuk.
  15. bobobear

goedemorgen allemaal

alex van harte gefeliciteerd!!!!!!!

tja,ik zeg altijd mijn hondje maar het is inderdaad een grote lobbes.maar hij past wel op schoot hoor hesje,je moet niet vragen hoe,maar hij zorgt er wel voor dat hij erop pastxDvooral in mijn luie stoel,dan kruipt ie op mijn schoot:wuerg:en het ergste is dat hij dan eigenlijk best goed ligt en echt nog in slaap valt ook,en snurken wat hij kan.hoezo verwendxDja hij mag het niet altijd hoor,want dan ben ik inderdaad zo plat als een dubbeltje,al moet hij daarvoor wel heel lang blijven liggen,lolll

ik ga straks weer naar een hotelletje,we nemen de hond mee,dat mag daar.alleen schijnt het weer niet zo mee te zitten,maar ach,ik ben niet van suiker gelukkig.we komen donderdag weer terug.:music:

dutchboy vindt dit leuk.
  16. Hesje

fijne dagen bobo ga lekker genieten

dutchboy vindt dit leuk.
  17. bobobear

dank je wel,zal wel goed komen denk ik;)

dutchboy vindt dit leuk.
  18. enk52

Heel veel plezier Bobo, geniet ervan:)

En als het regent moet je maar denken het meeste valt ernaast;)

dutchboy vindt dit leuk.
  19. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen allemaal,

Alex gefeliciteerd en een fijne dag.

bobo fijne midweek!
    detje succes en sterkte met de laatste loodjes. ze zijn om voor je het weet. geniet nog maar even van de rust ;)xD

ik wacht op een monteur, die de combiketel komt controleren. kan tussen 8 en 12 komen. zal wel weer half 3 worden....vorige keer zou hij 's middags komen, kwam ie om half 10 al...er waren er vele voor me, die niet thuis bleken te zijn...
    en ketel is boos ; hij bromt als we warm water nemen. ben bang dat de hele rij mee kan genieten.:cry:
    nu maar even aan het hh.

dutchboy vindt dit leuk.
  20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Alex van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van.
    Alle anderen goedemiddag en voor Bobo speciaal nog een paar fijne dagen gewenst.

dutchboy vindt dit leuk.