Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag allemaal,

eerst Owen,
    alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, al ben ik hier te laat. gelukkig was Suzie wel op tijd.
    Ik hoop dat je voeding meevalt. Het zal wel even wennen zijn. Zelf kan ik ook nog steeds niet eten wat ik wil hoor.
    Spannend zo'n nieuwe school. gelukkig zijn er nog speciale scholen. ;)

Bedankt voor alle felicitaties. Ik levelde gelijk op baha ook.96 en 252.
    Nu volgend jaar weer, of we krijgen heel veel ep bij komende events...

Dit fokevent alles al bij elkaar en uitgerekend via de fansite. Voor ik ga inleveren toch nog even controleren.:p vergeet de laatste tijd erg veel, en dat begint hier thuis ook op te vallen -.-

zelf zal ik die neonstallen niet snel kunnen maken, aangezien er een gouden dier voor nodig is.:wuerg:
    fokken is niet echt mijn ding en kan de volgorde ook niet onthouden.en meer dan 1 overslaan doet ie hier allang niet meer ondanks de rune.

Eindelijk de veredeling vd rozen bij elkaar. had alles al, behalve de smliefde, en die wilde maar niet komen. nu nog de zingende tulp voor de wolkenrij. nu duren mijn rozen met water en sm maar 1.11 u.
    verschil met mest erbij is niet zo veel. ik dacht maar 9 minuten.Dus mooi uit te proberen op een event waar veel drops nodig zijn.

Eindelijk zie ik de zon weer schijnen na al die regen. oke...het was maar 1 bui, maar wel 1 van 4 dagen.:cry:

veel succes met het event :D
    groetjes en knuf.

edit;zoek ik op het plein naar het event, staat ie op de nieuwspagina... even wennen hoor.

edit 2; wegens komende activiteiten hier in RL event af en mooie stallen.
    fijne rekenhulp op de fansite; je hoeft weinig zelf meer in te tikken. hulde daarvoor :D

Laatste bewerkt: 19 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ze zijn wel leuk die stallen ik heb er nu 2 staan

verder heb ik ook geen gouden dieren om er 1 te maken hoor alle queesten stranden op 8 of 9

dutchboy vindt dit leuk.
  3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Fricor, denk dat het de "rune + wolkenrij + stol en witte onschuld" 9 minuten geven.....ben niet zeker of dat alles is hoor.....

Heb ook zo ontigelijk lang moeten wachten op de SM liefde....heb ze nu en gebruik ze niet :wuerg:

Amai die neon stallen doen pijn aan men ogen ......zit hier nog volop de BBoomen, ben level 6 vergeten xD

dutchboy vindt dit leuk.
  4. fricor

fricor Commandant van het forum

whahaha, ja de stol en witte onschuld was ik inderdaad vergeten.:oops:
    dan nog maar eens proberen met die 2 erbij.

laatste level kan pas als je de andere 2 dieren ook zover hebt ingeleverd. dan krijg je 1 scherm met alle 3 de dieren.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ja, maar wist niet dat je nog moest inleveren.....xD

dutchboy vindt dit leuk.
  6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Event is klaar, had heel veel beestjes staan om doorgefokt te worden voor het hoogste fokdier, ook nog geen enkele fok queest af.
    Nu duurt het alleen nog weer iets langer:D:music:

Goedemiddag trouwens.

dutchboy vindt dit leuk.
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik begin nu pas aan de bb,iemand nog tips voor het event?

dutchboy vindt dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedenavond,

Owen wat fijn dat je leuk feestje gehad hebt. Veel succes op je nieuwe school en met je dieet maar eerst nog een weekje genieten van de vakantie.

Hier staan inmiddels ook de neonstallen te schitteren op mijn akker.

Bobo gewoon beginnen, je kan ook de handige rekenhulp op de fansite gebruiken.

dutchboy vindt dit leuk.
  9. bobobear

zo,ik ben nu met mijn laatste konijntjes bezig,was best wel te doen eigenlijk:)

dutchboy vindt dit leuk.
  10. Hesje

ik heb de stallen ook op het land staan vind ze wel mooi

dutchboy vindt dit leuk.
  11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind ze ook prachtig, samen met een paar roze stallen er omheen ziet het er heel gezellig uit:inlove:

dutchboy vindt dit leuk.
  12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook om 1/2 10 vanavond gauw 1 keer gefokt met kippen die had ik niet maar nu staat alles sinds 1 uur te schitteren op mijn land en heb de wolk ook. was naar rijswijk op de markt dus laat thuis en ik had niet goed gekeken dacht dat babijboom tot morgenochtend was

dutchboy vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen allemaal,

dutchboy vindt dit leuk.
  14. Hesje

goede morgen

hier is alles goed

dutchboy vindt dit leuk.
  15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Hier ook en natuurlijk goedemorgen, gauw werken nu.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen allemaal

Als jullie me komende dagen missen, dat klopt, want we gaan nog even twee nachtjes weg.
    Heb voor het event wel kippen en konijnen bij gemaakt en zal zondag even gaan fokken, dus hoop dan stiekum op een BB.

Groeten Detje

dutchboy vindt dit leuk.
  17. bobobear

goedemorgen allemaal:)

dutchboy vindt dit leuk.
  18. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen allemaal

dutchboy vindt dit leuk.
  19. enk52

PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoer:)

PLINK PLOINK

TG pakketten te koop

Laatste bewerkt: 20 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. Hesje

goede middag

wat heb ik het warm zeg ik heb de tuin van het gras ontdaan dat is zo hard gegroeid door al die nattigheid:(

wat is er weer veel te koop ik moet eens kijken of ik op schaduw wat voer wil kopen het heeft van de week toch wel veel sv gekost.
    anders niet fokken

dutchboy vindt dit leuk.