Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dan denk je toch wat is een monteur? misschien maar goed dat hij er verder niet naar gekeken heeft

dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

PLINK PLOINK

Partydraai verkoop

dutchboy vindt dit leuk.
  3. Hesje

O leuk, ik heb al een aantal draaien opgespaard

dutchboy vindt dit leuk.
  4. fablim

fablim Oudgediende

Kleine update over de ketel... hij is overleden, de monteurs die vanmiddag kwamen (ze zijn wel heel snel hoor, hier) vonden het totaal onverantwoord dat de monteur van vanmorgen weer de stekker erin gestopt heeft, hij had m af moeten knippen ivm kortsluiting-gevaar en koolmonoxide produktie.
    Nu komt morgen of overmorgen de nieuwe, dus als je iets ruikt: sorry, douche werkt niet ;)

dutchboy vindt dit leuk.
  5. enk52

Jee Fablim, gelukkig dat jullie er snel bij zijn dan. Ik zou een klacht indienen.

Misschien heb je hier iets aan tot je weer kan douchen

dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
  6. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

Jeetje wat een soap fablim. Daar mogen ze goed over nadenken of ze die monteur van de ochtend nog wel in bedrijf willen hebben. (tja jij zegt dat je twijfelt dat het een mens is, dan is het een robot, die kan je beter buiten bedrijf plaatsen).

Vanochtend telefonisch contact gehad met een huisartsenpost, eigen huisarts is op vakantie, waarschijnlijk geen tekenbeet omdat de ring niet rood is of is geweest. Toch in de gaten houden en afwachten of ik griepverschijnselen krijg.
    Morgen zit ik bij een mesoloog en die kan ook ziekte van Wehl doormeten. Daar heb ik meer vertrouwen in.

Max Modderman vindt dat ik stink.... krijg wel 3 parfums van hem! (had hij beter aan fablim kunnen geven)

dutchboy vindt dit leuk.
  7. enk52

Mij stuurde hij juist sm voor een landelijk geurtje;)

Maar gelukkig dat het waarschijnlijk geen tekenbeet was. Toch nog maar even laten kijken dan morgen.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. Hesje

fablim is dit iets?

het is toch warm

Rita en huisarts word nooit wat denk ik

dutchboy vindt dit leuk.
  9. doj34

doj34 Forum freak

dat heb je mooi goed. Maar helaas vindt het hele gezin de huisarts niets. dus ben nu zoekende om een andere te vinden waarbij we wel een goed gevoel bij hebben. En dat is moeilijk als je alleen namen hebt en je niet zomaar op bezoek kunt om te kijken of hij/zij wat is.

dutchboy vindt dit leuk.
  10. Hesje

nee dat klopt

mijn zoon al jaren het huis uit was nog bij de oude huisarts maar om verzekeringstoestanden moet hij een arts zoeken in het dorp waar hij nu woont hij is er vorige week voor het eerst geweest maar hij vind het koud en zakelijk, dus helemaal niet wat hij gewend was, zo ook met mijn zoon in Dordrecht. de jongste gaat nog steeds hier en die werkt hier dus vind hij dat gemakkelijk.

dutchboy vindt dit leuk.
  11. fablim

fablim Oudgediende

xD Hier komt alleen de SV binnen van max, vind ik ook goed hoor, heb al lekker luchie van Lea en zelf een parfummerie gewonnen.

Blij dat je nog iemand ernaar laat kijken Rita, die huisartsenpost... heb soms t idee dat ze liever lui dan moe zijn...
    Maarruhhh wat is in vredesnaam een mesoloog????o_O

xD Hesje!! Ik wacht wel tot t regent hier, kan de wijk ook meegenieten

dutchboy vindt dit leuk.
  12. Hesje

ja morgen misschien hier lekker zonnetje hoor

dutchboy vindt dit leuk.
  13. doj34

doj34 Forum freak

de mesoloog ontdekte bij mijn zoon dat hij nikkelvergiftiging had en daarnaast dat de pfeiffer flink actief was.
    De kinder- en huisarts wilde niets van deze theorie weten en zelfs geen onderzoek in deze richting doen.
    (Daan had een lymfeklier zo groot als een stuiterbal in zijn hals).
    Door de beugel uit zijn mond te verwijderen daags na het bezoek aan de mesoloog hebben we erger voorkomen.

De mesoloog meet met een apparaat via de energiepunten (acupunctuurpunten) het lichaam en organen door.
    Mijn lever miste extreem veel magnesium en natrium door de pfeiffer die ik als kind heb gehad.
    Afgelopen maanden merk ik dat mijn energie langzaam weer terug komt, ik krijg meer voor elkaar op 1 dag.
    Morgen mag ik weer en ik kijk er naar uit.

Natuurlijk is zij ook niet heilig makend. Voor botbreuken zal ik de gewone zorg nodig hebben. Maar het is zo jammer dat de gewone zorg (hoe gewoon is die eigenlijk) niet open staat voor de alternatieve zorg.

dutchboy vindt dit leuk.
  14. fablim

fablim Oudgediende

Als ik jou was zou ik dan toch ns kijken naar een andere huisarts. Wij hebben, toen onze huisarts met pensioen ging, eerst gekeken of zijn opvolger wel voor alternatieve geneeswijzen open stond.
    Wat niet wil zeggen dat ik puur alternatief ben hoor, als ik pijn heb wil ik er vanaf, gooi er dan maar een zootje chemische troep in, maar ik wil geen pijn, hoe dan ook :oops:

Die mesodinges, doet die ook via magnetisme helen? En je zoon, gaat t daar nu ook beter mee?

dutchboy vindt dit leuk.
  15. doj34

doj34 Forum freak

Mijn zoon gaat al stukken beter.
    Omdat zij meer met homeopatische middelen werkt, duurt het genezingsproces iets langer.
    De nikkelvergiftiging is al een paar maanden weg. De pfeiffer kost ongeveer 9 maanden voordat die uit het lichaam is.

Ik geef je groot gelijk dat als er pijn is, dat er dan soms chemisch in mag/moet om zo snel mogelijk herstel te krijgen.
    Maar ik ga geen pillen slikken om het resultaat aan te pakken. ik wil eerst de oorzaak vinden en als het lukt die aanpakken, anders blijf je water naar de zee dragen....

oh ja, net mijn laatste item voor de wolk binnen... nu op jacht naar de parfumerie.... (als ik al parfum van mijn buur krijg.....)

Laatste bewerkt: 12 Augustus 2015
    dutchboy en fablim vinden dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen allemaal,

dutchboy vindt dit leuk.
  17. Hesje

goede morgen

wat een lief plaatje heb je weer gevonden

dutchboy vindt dit leuk.
  18. enk52

Is af en toe wel zoeken hoor.
    Lijkt wel een hoop wind te staan vandaag.

dutchboy vindt dit leuk.
  19. Hesje

hier ook wel iets maar dat was gisteravond ook al ik kon het niet tegen elkaar openzetten

dutchboy vindt dit leuk.
  20. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen iedereen.

Het zonnetje komt er hier al door.
    Een fijne donderdag.

dutchboy vindt dit leuk.