Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik lig hier helemaal dubbel om jullie:D

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik vroeg me al af waarom je daar zo in de tuin lag te rollen...

Maarre... je loopt er tegenwoordig wel een beetje blootjes bij hoor. Is dat je nieuwe look of ben je je vergeten aan te kleden na het verhuizen? xD

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bobo moet nog even een lesje plakken krijgen8)

4. Klaartjuh

Nou dan mag je wel superlijm gaan gebruiken, bobo ligt niet echt stil genoeg om te blijven plakken hihi.

5. bobobear

xDxDen ik dacht nog wel dat ik helemaal alleen was in de tuin,ben ik nog betrapt:oops:xD
    ja,ik moet me weer eens aankleden,maar ik ben niet zo slim in hoe het allemaal ook alweer moet,dus ik loop er maar een beetje bloot bij nu:p

6. enk52

Nemen we secondelijm, dan moet het lukken;)

7. Klaartjuh

We kunnen je helpen als je dat wil? Is op dit forum echt niet zo heel moeilijk, je moet alleen wel ff een jasje met link hebben.

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Eigenlijk maakt het ook niet uit als ze maar niet in fase 1 eraf vliegen.

Dames nu heb ik buikpijn van het lachenxDxD

9. bobobear

ik weet niet of jullie het je kunnen herinneren maar toen ooit in een ver verleden,ging ik ook eens een poging doen om een jasje aan te trekken,ben een hele avond bezig geweest toen:oops:ach,je kunt niet overal goed in zijn(waar ik wel goed in ben weet ik ook niet,maar het klonk wel goed:p)

10. enk52

Moet nu sneller kunnen Bobo. Vraag eerst maar even een mooi jasje aan.

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan knutselt Lea of Klaartjuh hem er zo in

12. Klaartjuh

Hier gaat het echt sneller bobo :)

En er zijn heel veel mensen op forum die je kunnen en willen helpen.

13. enk52

Is de bedoeling dat ze zelf leert plakken;)

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lijm voor Bobo

15. bobobear

hahahaha,jullie zijn zo grappig en dan hoe jullie op elkaar reageren.xD

ik heb nog wel mijn oude jasje,maar ik ben echt zo niet slim met dit soort dingen.en ik weet het,als je het dan weet denk je zo makkelijk,dat dacht ik ook toen ik hem toen uiteindelijk erop had staan,maar dan laat ik die staan,en doe voor de rest er niks meer mee,en dan wordt het forum veranderd en is mijn jasje weg.en toen dacht ik oepsie,want ik heb echt geen idee meer hoe het moest.xDmaar komt wel goed hoor,want zo ben ik wel heel erg kaal

16. alex0850-

alex0850- Gelegenheidsauteur

Goedenavond

Ben ook maar een poging aan het doen voor het event we zien wel hoe het afloopt

Bobo die kaalheid valt wel mee hoor [​IMG] xD

17. bobobear

xDxD

18. enk52

Bobo, geef maar een gil als je nieuwe jas klaar is dan helpen we je hem erin zetten. Met hel linkje wat je erbij krijg is het echt niet moeilijk.

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Met wat hulp moet het toch lukken Bobo ik ben ook niet zo'n licht maar heb het ook gered.

20. bobobear

ja,ik ga er eens een keer goed voor zitten en me erop concentreren,dan moet het lukken:oops:xD
    jullie zijn allemaal lieverds