Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

heb gisteren de was gedaan ook heel snel droog nu weer aan de poets even veldje opnieuw ingezaaid

dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

TG pakketten

dutchboy vindt dit leuk.
  3. fablim

fablim Oudgediende

hihihi ik zit opeens te denken, als mn vriend thuis is zouden mn ramen dicht moeten.
    Als het zo hard waait is hij nl bang dat het dak eraf waait

dutchboy vindt dit leuk.
  4. enk52

Hihi Fablim, dan maar tuidraden eroverheen, net als op de camping over de voortent;)
    Maar volgens mij moet er dan eerst een orkaan komen hoor.:)

dutchboy vindt dit leuk.
  5. fablim

fablim Oudgediende

hahaha ja en dan helpen gesloten ramen ook niet, geloof me.

Ik heb trouwens t idee dat ze bij BP een nieuwe wekker nodig hebben, ze zitten steeds maf met de tijd, laatst al een paar dagen fout (met BB), gisteren een foutje in de eindtijd van vollemaan, en nu weer te vroeg starten van de stallenbouwer.
    ik klaag niet hoor, echt niet, vind het juist geweldig!

dutchboy vindt dit leuk.
  6. enk52

PLINK PLOINK

Hongarije event:)

dutchboy vindt dit leuk.
  7. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik ga denk ik wel mee doen, maar op 3 werkdagen ga ik dit nooit uitspelen, zeker momenteel niet, heb meestal niet de energie om thuis meteen achter de pc te kruipen en 's avonds laat nog een keer. En we hebben het erg druk met de veranderingen aan de tuin. Dus ik denk dat ik maar probeer wat mysterieuze stallen te scoren, dat wordt mijn doel.

Bij nader inzien heb ik maar twee avonden, denk niet dat ik daarvoor mijn boerderij ga ombouwen. Dus laat deze wel aan me voorbij gaan.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. fablim

fablim Oudgediende

Gelijk heb je detje, sommige dingen moet je niet willen, en soms moet t gewoon iets rustiger an.

Welterusten allemaal

dutchboy vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ron van harte gefelicismurft

dutchboy vindt dit leuk.
  10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Ron ook van mij gefeliciteerd

het event ik zal er klaar voor zijn ;)

Laatste bewerkt: 18 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ron van harte gefeliciteerd....... :)

dutchboy vindt dit leuk.
  12. fablim

fablim Oudgediende

Ontzettend gefeliciteerd Ron, en nog vele jaren.

Iedereen een hele goede morgen en een hele fijne zaterdag gewenst

dutchboy vindt dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen

Ron gefeliciteerd maak er een gezellige dag van ;)

14. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen allemaal,

Ron gefeliciteerd en een fijne dag.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ik kom ook even om het hoekje kijken, heb voor het hongarije event alle bomen op voorraad, ga maar eens kijken hoever ik kom met de gewassen ook al zijn het drie werkdagen

dutchboy vindt dit leuk.
  16. enk52

Volgens mij is het wel koffietijd. Zulle we maar een stukje taart op Ron zijn verjaardag nemen?
    [​IMG] [​IMG]

dutchboy vindt dit leuk.
  17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

hier drukke week achter de boeg, en er komt er nog zo 1 aan.:cry:

Ron,

gefeliciteerd en een fijne dag.

freedom, wat een verhaal over vogel en katten. je schrijft het wel heel leuk op en ik dacht llooolll...xD
    hier die avond net zo iets; ik hoor in de voortuin veel gekwetter vd merels en geruis door het struikgewas...o nee...was in de hulstboom. ga ik kijken, zit er een zwarte buurkat.
    ik 'm natuurlijk weggejaagd. merels nog een tijdje aan de zijkant hevig kwetteren, want kat mag natuurlijk niet richting nest komen.:wuerg: kat droop af...gelukkig! :oops:
    toch mooi om te zien hoe ze hun jonkies beschermen hoor.

bij aankondiging v renzo dacht ik; o nee , dan draait de farm vast weer langzaam. maar nee, deze keer ging het goed.;)
    maar renzo is net weg, en mijn knechten begrijpen schijnbaar de opdracht 'oogsten' in ene niet meer.:wuerg:
    flash doet gelijk moeilijk.[ ondanks de nieuwste versie]
    het gekke is dat ie de rest wel gewoon doet.[ zaaien enz]

toch alle 2 de griezelquesten de kelder ingemikt. ik was het zat dat er hier en daar nog wat openstond, en elke keer weer moest kijken welk gewas ik moest aanvullen. hopelijk komt er even niks nieuws meer bij, zodat ik gewoon alles aan kan vullen.
    nu bezig met alle ambachten op 5 te krijgen. [ waarom weet ik ook nie :oops:]

hongarije-event ; leuk, maar weinig tijd. :(

ben hard aan vakantie toe :wuerg: maar dat zit er niet in voorlopig.

fijn weekend allemaal,
    groetjes en knuf.;)

dutchboy vindt dit leuk.
  18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

O jeeetje Enk toch o_O gaan we de smurfen van Ron opeten :oops: en Ron kan er zelf niet van eten, want die nl. allergisch aan katten heeft hij eens geschreven, voor hij mod. werd......:wuerg: in weze al een geluk of de garfield verdween ook in iemand zijn buik xD

Fricor, bij jou is het ook wat hé........met nesten in hulst enzo(ken dat hier ook hoor) maar ik denk dat katten daar niet inkruipen.....aangezien het pikt......ik denk het enkel maar hoor.....:music:

dutchboy vindt dit leuk.
  19. enk52

Ik heb net even klaar-over gespeeld voor een hele eendenfamilie. Ze staken netjes over op het zebrapad en toen kwam er een auto die ook netjes stopte. Maar even gewacht tot alles aan de overkant was en auto seintje gegeven dat hij weer verder kon rijden.

dutchboy vindt dit leuk.
  20. fricor

fricor Commandant van het forum

freedom, kat was zo gefocust, dat ie de hulst invloog, maar er ook gelijk weer uit xD

Lea, jij hebt je goede daad voor vandaag ook weer gedaan. xD
    soms mag je ze toch best helpen he?

dutchboy vindt dit leuk.