Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal.ik heb alles bij elkaar voor de kleurexplosie,behalve nog wat kurk.maar die is vanavond klaar dus heb ik vanavond het event afgerond.was goed te doen vond ik.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

vond ik ook

ik ga weer eens weg tot morgen allemaal

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Tot morgen Hesje, veel plezier

4. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ik ben weer thuis van een heerlijk midweekje weg. Nu snel de boerderij omgebouwd en fokstallen neer gezet. Denk dat ik net genoeg SV heb om event te kunnen halen.

Groeten Detje

5. doj34

doj34 Forum freak

jeetje muts, dat is dan lekker. spijtig dat er een kind de dupe is van dit spelletje (het is maar een spelletje.... dus waarom een kind een boerderij afnemen is mij een raadsel)
    Hopelijk steken de modjes de lieve hoofdjes nog eens bij elkaar en zorgen dat spidermandark weer online kan. (zodat mijn stallen die ik heb gestuurd afgelopen jaren ook nog gebruikt kunnen worden).

Hesje als jouw zoon richting mij was, dan is hij ook richting Muts geweest.

Vanochtend naar Utrecht geweest, Suzanne mocht mondeling examen doen voor Cambridge engels en dat mocht op het British Counsel.

oh ja, Babyboom.... vier badeendjes moesten extra schoon worden want 1 ging trouwen... dat was het bruidje.
    En een geit vond zichzelf zooo stoer, hij werd rambo!

Laatste bewerkt: 20 Juni 2015
  6. muts70

muts70 Veteraan

inderdaad jammer rita, maar ja zo zijn de regels blijkbaar.

hoe ging het met suzanne? vond ze het moeilijk?

en heb je het event al af?

7. doj34

doj34 Forum freak

ik zit op mijn bomen te wachten.... en dan de molen aan en dan vullen en dan is mijn event af.
    Suzanne vond het wel te doen. Ze mocht met een klasgenoot samen en om de beurt kregen ze een vraag en soms dezelfde vraag.
    Het lastigste was dat als haar klasgenoot als eerste antwoordde, het vaak haar antwoord ook was en dan moest ze gauw iets anders bedenken. 21 juli kunnen we op internet kijken of ze het certificaat heeft behaald.
    Het voordeel van dit certificaat is dat als ze straks in het buitenland naar school wilt, hierdoor een aantal testen komen te vervallen.

8. detje81

detje81 Forum-overlever

zo geitenfok quest al weer wat verder gebracht, een rambo ingeleverd. Nog 2 keer de hokken vol en dan heb ik genoeg baby's bij elkaar.

9. doj34

doj34 Forum freak

jeetje wat kunnen die dwerggeiten zeuren... eentje werd er een zeurgeit van....

-freedom5555- en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. enk52

Dat gaat weer lekker bij jou Rita;)

11. doj34

doj34 Forum freak

ja echt wel. Heb die zeurgeit wel gauw richting het questhuis gestuurd... kan die daar gaan zeuren.
    Misschien wel tijdens de bruiloft van mijn bruidseend, want die loopt daar ook rond.
    Gelukkig zijn ze bij de tijd want verschillende koekoeken zijn ook daar, misschien wel in een klok verstopt. gniffel.

-freedom5555- en enk52 vinden dit leuk.
  12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben er even, en dat even is dan wel om de ontzettend leuke verhalen van Doj haar fokdiertjes te lezen.....echt prachtig gevonden......xD
    Die klok gaat zeker van slag zijn door de mooie bruid, dus koekoeken in nesten van ?!? :wuerg:

En proficiaaaaat alvast met je dochter hoor......

Nu lees ik juist dat het spidermandark is die geschorst is.......vind dat dus echt niet leuk.
    Op sommige games(aangeboden door andere providers, namen zeg ik uiteraard niet) is het mogelijk van op het forum te vermelden, wie op hetzelfde IP adres speelt, met spelersnaam en ID nummer.
    Ergens zouden ze dat hier toch ook kunnen inbouwen?
    Want maar één persoon per gezin - lees IP adres- vind ik persoonlijk bitter weinig....wat als je het spel op vakantie speelt en toevallig op een openbaar netwerk zit, waar er nog zijn die het spelen? o_O

fricor vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen allemaal,

Voor alle vaders maar de moeders mogen er ook van eten;)

14. Hesje

goede morgen

ben er weer
    het was gezellig herinneringen ophalen bij jongste zoon zijn schoonmoeder had een filmpje gemaakt van de bruiloft van al het aangeleverde materiaal zoals filmpjes en foto's

ik denk het ook Rita in het oosten van het land

15. enk52

Is dat al weer een jaar geleden? Wat gaat dat snel. Mijn zus is vandaag 12 jaar getrouwd, over 6 maanden een feestje.:)

16. Hesje

ja met sommige dingen gaat de tijd heel snel

die 6 maanden lijken dan langer te duren hè

17. enk52

Als je wacht op iets gaat het langzaam maar verder gaat de tijd heel snel.
    Vandaag de langste dag maar beslist niet de warmste. Is gewoon kil af en toe in huis.

18. Hesje

ja hier ook het is nog droog, maar het lijkt wel herfst zo grijs en ongezellig

19. enk52

Het spoelt hier nu, hoef dus weer niet te sproeien vandaag;)

20. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

hier lekker de verwarming aan xD
    muts, ik zal je geregeld een wac sturen; we zitten tenslotte niet op hetzelfde ip-adres ;)
    fijne dag allemaal.