Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ga met je mee. Tot morgen allemaal.

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Tot morgen Hesje en Lea

3. muts70

muts70 Veteraan

hallo kliekjes,
    ik kom even hallo zeggen!!!:inlove:
    wat een heerlijk dagje was het vandaag zeg!
    hubbie en zoonlief hebben gisteren samen met mijn broer op forel gevist en kwamen thuis met 5 van die mooie vissen! hubbie heeft ze schoongemaakt, goed verpakt in de koelkast en vandaag met wat kruiden op de bbq gelegd. broer en mams kwamen ook heerlijk meesmullen dus het was gezellie hier!!! we zijn nu net pas binnen gaan zitten........... Dat was even lekker nazomeren:D

detje81 en doj34 vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond en tot morgen hier toch nog een paar stallen opgezet. een rode koeienstal is leuk maar ik wil ook een kikker>:(net zoals mijn zoon:p Zal morgen de uitslag wel melden.

Dat klinkt wel als een echt heerlijk dagje Muts: Gezelligheid met iedereen die er toe doet en lekker gegeten op de koop toe!!!

en voor nu:

doj34 vindt dit leuk.
  5. Adrie56

Adrie56 Junior expert

Fricor
    Slaap lekker allemaal.

doj34 vindt dit leuk.
  6. fricor

fricor Commandant van het forum

dank je wel allemaal.;)
    heb een heerlijk rustig dagje gehad ter afsluiting van mijn vakantie.
    nu een volle week tegemoet.:oops:
    ach..het is zo weer vrijdag xD
    weltrusten.

doj34 vindt dit leuk.
  7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goeden morgen,

Ben ik genoodzaakt om hier op een vroege maandagochtend in te grijpen, aangezien er rare toestanden(lees onrechtmatigheden kwestie wat dierenleed betreft) gaande zijn......

Waarom moeten de katten de muizen vangen :eek:_O?? Die doen niets hoor.....zijn nog zo schattig die kleine muisjes.....zeker de woelmuisjes xD(maar die is dan wel door één of andere kat gepakt :cry:)
    Klaartjuh, laat het uit hé, een haan bij je kwetterende tenen, gaat een mooie kakafonie geven :wuerg: in de boomhut, zit hier al met een stel hanen, naast de kippen in het bos voor de tent :music:

O ja in real life heb ik nu ook een egeltje, dat 's avonds op de deurmat komt zitten, wachtende op eten.....strelen gaat helaas niet, of nog niet...zal wel lukken één deze dagen, weken, maanden......8)

Edit : Enk je gaat het egeltje toch niet "stekelbeest" noemen :eek: dan zal het rap in zijn schulp kruipen, is nog zo schattig....en ze zijn doorvoedt hoor hier :D

Laatste bewerkt: 8 September 2014
    detje81 en doj34 vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen allemaal,

Freedom, zal stekeltje als hij bij mij is aangekomen een hele lieve naam geven. Het is helaas weer niet gelukt een vriendje voor hem te scoren en ook meneer kukel kon de weg niet vinden. Mijn buurtjes kunnen dus gerust zijn. Ze worden niet vroeg wakker gekraaid.;)

Wat lief dat er een egeltje in je tuin is. Ik geloof zeker dat het je nog gaat lukken ook om hem te aaien.:)

doj34 vindt dit leuk.
  9. LucieSchreurs

Goedemorgen

Helemaal happy:)Kwam vanmorgen een ooievaar aanvliegen en ik hoorde de haan kraaien.

detje81 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. enk52

Super Lucie, gefeliciteerd:)

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede morgen

gefeliciteerd ieder met de mooie stallen

hier kwam nog een duif aanvliegen en een nest met kittens scharrelde rond
    dus ben ik heel blij met mijn egeltje uit de eerste ronde

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Lol proficiaat iedereen met de gescoorde stallen....... :)

LucieSchreurs en doj34 vinden dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

xDJe was er echt voor gaan zitten hè Freedom vanmorgen in alle vroegte

14. enk52

Zonnetje begint al voorzichtig door te komen. Is wel kletsnat buiten van het vocht. Zelfs ramen stukjes beslagen aan de buitenkant.

15. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen,

Hier veel gekwaak vanmorgen,bleek er een kikker in de tuin te zitten. o_Ok nog een ooievaar erbij. Helaas nog geen haan.
    Gister heerlijk de hele middag en avond buiten gezeten. Valt me de laatste jaren rond dit tijdstip op dat t mooi weer is.

Felies met de mooie resultaten

detje81, LucieSchreurs en doj34 vinden dit leuk.
  16. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal.... eindelijk kan ik wat meer berichtjes rond sturen... heb eindelijk een duiventil... ook kan beter presteren met de fokmotels... de ooievaren zijn gearriveerd (2 stuks). Daarnaast kan ik flink hamsteren in suiker zout enz. want 2 extra hamsterkooien zijn niet verkeerd. moet wel oppassen dat ze geen extra kleur krijgen door een kleurmengerij. Want een paard en een struisje zijn nu rood. en daar wordt een wasbeer(1) kattig(1) van. (zo ik heb mijn 10 nieuwe stallen binnen).
    Helaas mis ik nog de kikker en de egel nog....

gisteren mijn gezicht verkleurd op de zeilboot, was zo lekker weer... nu heb ik nog steeds een gloedje... lekker nazomeren.

detje81 vindt dit leuk.
  17. enk52

Rita, je kan het weer leuk vertellenxD Gefeliciteerd met je nieuwe stallen en mama ook. Leuk een kikkertje, Had er niet aan gedacht dat je late dienst had:p;)

PLINK PLOINK Ambachtsbenodigdheden

Laatste bewerkt: 8 September 2014
  18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Ik zie mooie stallen voorbij komen ,gefeliciteerd voor goudvinken(ideetje voor een nieuwe stal?)

Plink Ploink ambachts benodigheden.

19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. vanmorgen al mijn dieren heerlijk buiten gezet. [ niet allemaal heb ik geen plaats voor ] maar alle soorten war ik een beetje weinig van heb. heerlijk 2 dagen de tijd voor dat het volgende event begint. hier prachtig weer. lekker een uurtje of 1 1/2 lopen met wiwa. zomaar nog een vrije dag voor mezelf.

20. LucieSchreurs

Goedemiddag

Feli allemaal met de mooi stallen.

En voor wie honger heeft een lekker broodje