Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, kom ook weer even binnen lopen. Hele middag lekker buiten gezeten bij moeder. Heb nu een aardig kleurtje op mijn armen.:)

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zooo,kom ook weer langs,laatste rondje eventgewas erop,die is klaar om 7uur,dus gaat best lekker:music:nu moeten de di me nog goed gezind zijn,dan komt alles goed:p

ik zit ondertussen tennis te kijken,spannend hoor.:oops:

zo,net geoogst,ik moet alleen nog 120di,heb er nu uien opgezet,dus moet ik morgen ochtend mijn di wel bij elkaar hebben.dus ik ben helemaal blij

Laatste bewerkt: 7 Juni 2015
  3. fricor

fricor Commandant van het forum

dat heb je mooi gedaan bobo.;)

hier alleen de laatste set gekeken. verder lekker buiten gezeten en de merels in de gaten gehouden.
    kleine wordt op de grond gevoed vlak voor mijn neus. soms een hoop gekwetter, want ze willen dat ie gaat vliegen. het lukt 'm af en toe aardig, maar aan het raamkozijn vd slaapkamer heb je geen houvast. :wuerg:dan toch maar weer terug naar het nest.
    ondertussen maar een hanger voor mijn bloempot gehaakt van touw. enkel touwtje was te dun en plastic hanger mist 1 vd 3 staafjes. dus maar wat zitten fröbelen.
    wel slecht voor mijn handen, maar ja...je mot wat he :p
    en zo is het weekend al weer om, wat gaat het toch snel.

4. enk52

Goedemorgen allemaal,

Spannende dagen voor Justin, ik hoop dat we deze week de vlag voor hem kunnen uithangen.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ja dat hoop ik ook hoor we duimen mee

6. bobobear

goedemorgen,ik duim ook mee hoor:)mijn neefje heeft ook eindexamen gedaan van het atheneum/vwo,hij krijgt donderdag de uitslag,ik hoop zo dat hij het heeft gehaald,dan kan de vlag uit,moeten we wel eerst gaatjes boren,maar dat komt wel goedxDik zag ook al allemaal leuke dingetjes voor als ze geslaagd zijn,maar nog niks gekocht,is bijgeloof mischien,maar je weet nooit.

oja,event is naar de kelder

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bobo wat goed van je

examentijd is altijd spannend

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Succes voor alle examen kandidaten.

Frisjes buiten.

9. enk52

Het is inderdaad nog fris eevee maar is ook nog vroeg.
    Heb gister iets te veel zon gehad, zijn een paar plekjes aardig rood geworden dus vandaag maar even in de schaduw blijven.

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat is wat minder Lea, vandaag word het maar 17 gr.

11. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

hoi kliekjes dank jullie dat jullie zo mee leven
    vind het zo spannend mama zegt dat ik een kort lontje heb
    ha ha
    Kan gelukkig een paar keer extra werken bij ah
    Dan gaat de tijd sneller
    Snap niet hoe er kliekjes zo snel klaar zijn moet nog 395 id de laatste gewassen staan er op
    dan nog 80 dieren
    zal mij benieuwen of ik het haal maar we gaan vrolijk verder
    Een mooie dag groetjes

12. fricor

goedemiddag,

ik duim mee voor je Justin.:)
    en na comfortvelden met veredelde roosjes hoef ik nu nog zo'n 160 drops, dus dat komt wel goed.
    gewassen nu nog zo'n 2700 te gaan. ;)
    fijne dag allemaal, groetjes en knuf.

13. -jouw-

-jouw- Forumkenner

op deze farm ook nog lang niet klaar met de zoutzakjes

gewassen wel klaar als ik goed gerekend heb en de laatste zwembadjes staan erop

met dat veredelen doet mijn snappertje het niet:oops:

14. fricor

Hesje, ik heb de roosjes in de broeikas in het woonhuis gestopt en net zo lang doorgegaan tot ik de gewenste veredeling kreeg. en dat waren de vroegrijp, waterliefde, duo mestliefde en hersenvoer.
    als ik andere kreeg hield ik die in voorraad, zodat ik ze niet nog een keer kon krijgen bij volgende poging.hierdoor doen ze er minder lang over en geven ze meer ep. goed voor de drops.
    snapt jouw snappertje het een beetje? ben niet heel goed in uitleggen.

15. -jouw-

-jouw- Forumkenner

:cry: ik kom daar nooit moet ik maar proberen dan? gewoon roosjes in de broeikas stoppen?:eek:

ik heb nu witlof in de oven gestopt kijk dat snap ik xD

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. fricor

yep, en alle mogelijkheden bewaren, tot je de goede hebt.;)
    en die witlof...lekkerrrr :D
    hier verse sperziebonen .

17. -jouw-

-jouw- Forumkenner

die had ik gisteren

die rozen zitten in potjes dus afwachten maar dan hè

18. bobobear

goede avond allemaal:)

19. fricor

hallo bobo. lekker gewoon farmen weer voor jou, en wachten op vollemaan? gelukkig duurt dat nog even.

ja Hesje, maakt weinig uit welke kas je neemt, ik nam meestal de middelste. wel eens bij de kleinste kas de hoofdprijs gekregen en bij de grootste niks. het kost wel heel wat roosjes hoor, maar veel profijt van als je snel wat extra drops wilt.
    hier morgenochtend klaar. had ik niet verwacht.

lijstje voor zeezout;

ringo803
    sientje10

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ik heb de gewassen hier vanavond net bij elkaar gehaald. Er staan nog 10 stallen en moet nog 200 di's. Dat laatste is dus het lastigste, hoop die morgenavond bij elkaar te hebben en hoop morgenochtend tijd te hebben om te oogsten, want knechten zijn nu weer uitgewerkt van de quest.
    Dit is dus wat mij betreft inderdaad een moeilijk event te noemen.

Groeten Detje