Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Goede avond allemaal,
    Lea, schutting plat, dat is vervelend en dan waait het bij jullie inderdaad nog flink wat harder dan hier denk ik. Alhoewel ik het hier buiten af en toe ook behoorlijk hoor razen. Jongste moet straks nog op zijn fiets uit het werk komen, ben dan altijd weer blij als hij veilig binnen is. Heeft je zus al wat meer zicht op de problemen? Ik hoop dat de hond wel droog is gebleven.

    Iedereen een fijne avond!
     
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal

    Sandra ze hebben met pompen rondom het huis het water wat kunnen laten zakken. Met de hond gaat het goed. Die zijn hok stond nog droog.
    Zwembad was tot aan de rand gevuld en dat is echt heel veel maar stond ook buiten het zwembad tot aan de rand. Maar het water was gister al wat aan het zakken

    [​IMG]
     
  3. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    goede morgen

    ze zullen nog schade genoeg hebben
    en veel werk voor dat alles droog is

    Lea dikke knuffel voor vandaag

    [​IMG]
     
    enk52 vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Goedemorgen Hesje

    Dat is zeker en het droogt ook niet voorlopig. Gelukkig is het woonhuis droog op de kelder na

    Dankjewel voor de knuffel. Over 2 uurtjes trekken ze echt definitief de deur dicht en om 14 uur vliegen ze
     
    -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    nare dag

    hoop dat je uitje doorgaat vanavond
    anders maken jullie er maar een gezellige avond van
     
  6. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Dat hoop ik ook maar komt vast wel goed.
     
  7. Snijderboerderij

    Snijderboerderij Commandant van het forum

    Goedemorgen,

    Wat een pech, Lea.
    Het ziet er nu rustig uit als ik naar buiten

    Ik schuif even aan voor een beker thee, terwijl ik wacht op de buurtzorg.
     
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Schuif ook aan voor grote kop lekkere thee.
     
  9. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Goedemorgen SB en John

    SB hier staat nog aardig wat wind hoor maar wel wat minder als het was
     
  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goedemorgen

    doe ook een kopje thee uit die leuke theepot
    hier in de tuin zit ook altijd s winters een roodborstje
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal,
    Ik kom ook even een kopje thee halen.
    Vanmiddag nog even een paar uurtjes werken, dan zit het erop voor dit jaar. xD

    Lea, knuffel voor vandaag!
     
    enk52 vindt dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    PLINK PLOINK

    Supermest
    Susi's supermest

    Dank je wel Sandra. Huis is opgeleverd. Ze zijn onderweg naar Schiphol
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal

    Knuffel voor jou, Lea. En voor hun gaat het ook spannend zijn. Alles waar ze van dromen, gaat nu dan werkelijkheid worden.
     
    enk52 vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Dank je wel Lucie

    Ze zijn met alle bagage door de douane dus de laatste horde is genomen

    PLINK PLOINK

    Babyboom
    Fijne kortingsdag
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Enk, knuffel en sterkte voor jou vandaag...........is best een spannende dag - week voor jullie geweest.........en blijkbaar loopt alles zoals gepland.

    Sterkte ook voor je zus, dat is vreselijk als alles onder water staat !! Zelfs de kelder........pfffff :wuerg: dat wordt dan pompen en nog eens pompen tegen de sterren op ! Want anders het kruipt in muren en krijg je opstijgend vocht......dat wil je echt niet meemaken. Alhoewel zonder stroom wordt dat uiterst moeilijk.! hopelijk komt er snel een oplossing
    Als een geluk dat de hond op het droge stond........

    Hier is het ook veel water, maar ik zit niet aan einde van een of andere stroom/waterloop........achter in mijn tuin is wel een gedumpte gracht, of grachtje........nooit zelf als gracht geweten, maar ben gisteren toen het niet regende, maar bladeren gaan weg doen zodat het water in de grond kan dringen.......nou ja voor zover dat nog kan natuurlijk.....
    Gelukkig ligt mijn huis 30 hoger dan de straat.......maar 30 cm is natuurlijk niet veel.........zeker als de rioolen niet willen meewerken
     
    enk52 vindt dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Freedom dank je wel

    Ze zijn ondertussen 3 kwartier onderweg en vliegen boven Engeland

    Bij zus doet de stroom het weer en er wordt druk gepompt ook rond het huis. Het water in de regge zakt weer wat dus zolang het niet weer regent komt er geen water meer bij. Alleen drogen doet het voorlopig niet.

    Hier in de binnenstad is het ook nog alarmfase 1 en houden ze alles in de gaten maar alles is onder controle.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Leuk dat je het kan volgen tegenwoordig de vlucht hé, via track and trace........ben je toch wat gerust.

    Gelukkig dat de stroom het weer doet bij je zus en dat ze kunnen pompen.....!! .........tja het moet niet echt regenen ter plaatse, maar als het elders regent stroomt het water via de Ijssel en Rijn naar jullie toe......enfin zo hebben ze het op het nieuws hier gezegd.....

    Is echt wel logische zo zijn de overstromingen hier ook geweest in de Westhoek, water dat van Frankrijk kwam en de bekkens het niet konden verwerken.

    Heb ook gezien dat ze zandzakjes aan het leggen waren bij jullie.......
    Nu hopen dat die storm die boven Ierland zit niet onze richting uit komt........
     
  18. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    dat is zeker te hopen. Nu wel weer genoeg geweest met al die wind en regen

    flight tracker of flight radar zijn zeker heel leuk om te volgen. Ik heb ze beide aan staan maar krijg vannacht een appje als ze veilig geland zijn. Ga geen 9 of 10 zitten kijken. Ik lees het morgen als ik wakker wordt.
     
  19. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    het is hier sinds begin van de middag weer erg slecht
    veel regen en wind

    ik was net terug van rondje lopen en had het echt niet aan zien komen

    fijn dat je het kan volgen en ik zou er ook niet voor opblijven

    fijne avond en tot morgen
     
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Weekend is begonnen!
    Hier was het vanmiddag ook weer nat en winderig. Gelukkig is het nu droog en ook de wind is weer wat rustiger geworden. Ben benieuwd voor hoelang.