Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Lea gefeliciteerd met je verjaardag.
    Neem ik de lekkere roomchocoladesoes alvast bij de thee.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen John

Dank je wel en geniet ervan

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lekker ik heb de tompouce er uit gehaald

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Enk gefeliciteerd met je verjaardag..........doe er nog vele jaren bij...........

5. enk52

Goedemiddag freedom, djw

6. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Lea gefeliciteerd met verjaardag.

7. enk52

8. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemiddag.

Gefeliciteerd Lea met je verjaardag, het weer zit (waarschijnlijk) mee. Hier schijnt het zonnetje sinds het middag uur.

Ik neem een onzichtbare gebakje, want de foto (reactie#864) van de gebakjes is hier niet zichtbaar in ieder geval. Er staat in plaats van de foto img.

9. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

goh, ben ik een beetje aan het bijlezen,
    zie ik gebakjes staan... lekkerrrrr

Lea, van harte en nog een fijne dag.

deze keer maar zo vollemaan velden goed afgesloten.
    dat gebeurde de laatste tijd niet op tijd.
    event af dankzij goede tips .
    ook al heel wat gewas naar de markt gebracht.
    je kan trouwens gewoon doorspelen als je links de balk vol hebt.
    krijg je toch 5 zakjes zaad per spel.

beterschap voor de zieken en herstellenden.
    fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf

10. enk52

dank jullie wel vanDijk en fricor

Ik weet het fricor maar had het gehad, Zaterdag alles er doorheen gejast om het op tijd klaar te krijgen en geen zin meer hoewel ik het spelletje leuk vind.

11. -freedom5555-

Sorry voor geen afbeelding voor je verjaardag Enk,maar hier 3 dagen in de koude gezeten.........vandaag is man van de verwarming geweest er zat een nest van 15 (vijftien) kilo van een vogel in de schouw......!! heeft uren geduurd met allerlei materiaal om die eruit te krijgen.......kan je wel voorstellen zeker......man is juist buiten en was er om 12.00 uur.......

Event hier afgerond langs links, rechts niet maar tot 71 dus de TG juist niet:cry:........de puff niet meer.......en de markt is hier een ramp !

12. enk52

freedom dat geeft toch niet.

In de kou zitten is wel erg hoor. De kachel is echt nog nodig erbij. Zaterdag dan niet aangehad maar daarna echt weer nodig
    Vanmiddag wel even in de zon gezeten met een vest aan maar was toch erg lekker om die warmte even te voelen

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lea, van harte gefeliciteerd !

14. -freedom5555-

Ben wel blij dat de verwarming er van zelf de brui aan gegeven had, want een schoorsteenbrand wil je echt niet hebben hoor.........het zijn kraaien die de nest maken.......man heeft er nu een soort "kippendraad" op gelegd, met cement.........zegt mijn buurman : en nu gaan ze op die draad een nest maken.......pffffffffffff. altijd, maar altijd negatief die vent, die duwt mij echt in de put.......
    Heb liever OP het kippengaas als in een schoorsteen van 9 meter lang hoor !! ......

Ps : och sniet hoe schattig is dat.......ik ben een héél grote kattenliefhebber....is mijn leven in weze.....

snietje1 vindt dit leuk.
  15. enk52

Dank je wel snietje. Dat is zeker een schattig plaatje:)

Hier hebben veel schoorstenen ook een soort rooster van gaas over de schoorsteen. Daarvoor gingen de vogels ook nestelen in de schoorsteen.

snietje1 vindt dit leuk.
  16. -freedom5555-

Wel ja hier ook hoor !!
    Maar volgens de buur moest dat in een punt zijn en niet plat !! nou ik heb dus wel geen plat dak hoor ! maar een "zadeldak" zoals ze dat noemen........dus die man van de firma moest dus wel met ladder erop en dan de dakpannen wegdoen, dan doek leggen en zo naar de schoorsteen gaan !! Weinig firma's die dat doen hoor ! Ach die buur denkt dat hij alles hééél goed weet en kent......ik weet nog de dakwerker zei indertijd tegen mij : ik ga daar nooit meer, die weten alles beter.....en die dakwerker waren op zeker moment met 12 man hier bezig ! (ter info ik heb wel 2 daken, in totaal 220 m².......)

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond allemaal,
    Ik was aan het proberen de afgelopen 2 weken bij te lezen. De vakantie was super, volledig uitgerust. Met een auto het hele eiland verkent en veel gezwommen en gesnorkeld. Afgelopen nacht rond 01.00 uur thuis binnengestapt en vandaag na het uitslapen de standaard klussen gedaan. Uitpakken, wassen en boodschappen.

Lea, nog net op tijd: gefeliciteerd! Fijn dat je (klein)kinderen gisteren langsgeweest zijn.

Hesje, jij heb wel een heel vervelende week achter de rug (letterlijk). Doe je rustig aan? Ik hoop dat je snel verder opknapt.

Dutch, gefeliciteerd met je kleinkind op komst!

Verder niet alles onthouden, sorry als ik nu dus iemand vergeet. :oops:

Voor nu welterusten allemaal.

18. enk52

Goedemorgen allemaal

Sandra dank je wel en iedereen die ik nog heb vergeten te bedanken
    Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie gehad hebt.

-freedom5555- en nientje1950 vinden dit leuk.
  19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

freedom wat erg
    hoop echt dat het opgelost is
    en laat de buurman maar kletsen

nu eerst maar thee

20. enk52

Goedemorgen Hesje

Kopje thee lust ik wel.

Je waait weer uit je jas vandaan buiten