Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb dat gisteren op het nieuws gezien heel heftig en die buien zag je ook niet aankomen

wel fijn dat je weer teruggewaaid ben klaartje

2. wendy__92

wendy__92 Junior expert

Goedenavond iedereen,

ja ik had het ook op het nieuws gelezen, heel erg en treurig. waren ook nog niet zo heel oud als ik het goed heb begrepen.
    de buien waren hier zwaar en plots dus ik denk dat het daar ook geweest is en dat ze gewoon onder de boom zijn gaan schuilen tegen regen en vervolgends de bliksem niet optijd hebben opgemerkt..ik denk zo iets maar ik heb het ook maar kort en snel gehoord..druk druk druk haha.

maar goed bezig sijderboederij! zelf ook net begonnen...zitten hele leuke prijsjes bij onder andere een kikkerverblijf ;)

fijne avond iedereen!

3. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Zeker heftig, ga je schuilen voor een hagelbui word je getroffen door de bliksem.

Ben blij dat Klaartjuh weer teruggewaaid is.

Welkom Wendy :)
    De meisjes waren 20 en 21 jaar oud

4. fricor

fricor Commandant van het forum

gelukkig voor klaartjuh dat de windrichting nogal eens veranderd. xD

SB je hebt een duifje. heb net nog gekeken, maar hij staat nog steeds op 30 graden hoor.:oops:

zeker heftig voor die meisjes en familie en omstanders. pppfff
    hopelijk leren ouders hun kinderen hierdoor, dat je niet tegen een boom moet gaan schuilen bij onweer.
    en wat je wel en beter niet moet doen .
    het waren ook korte maar heftige buien. ik schreef al; het raam en mijn plantjes in de vensterbank trilden vd donder. hemelsbreed wonen we ook niet zo ver van elkaar he?

laatste stallen en stekjes staan erop en kan ik zo oogsten. had vanmiddag nog een roze koe eruit.
    ik wacht dus niet tot een mega-ep dag, want meestal koop ik dan niks. ze tellen dan wel lekker aan he freedom? :)

edit; nog een kowhai en een haan en kikker :)erbij. niet verkeerd.

Laatste bewerkt: 7 Mei 2015
  5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Duifje vertroeteld en teruggestuurd, Fricor

Mijn vriendin woont precies aan het rand van het park waar het is gebeurd.

Ik moet mijn stekjes en stallen er nog opzetten.

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond
    Marije, gefeliciteerd met je level up en bedankt voor de puntje op het andere account:p

7. wendy__92

wendy__92 Junior expert

dankje wel snijderboerderij ;)

ja je gaat er toch van uit dat ouders kinderen dat leren? mijn pa was boer en die heeft het met zelfs elk pietluttig onweersbuitje/flitsje/rommeltje er in gestampt haha. ik weet nog goed elke keer het zelfde niet onder een boom en als je toch op het land staat dan in een DROOGE greppel/sloot gaan liggen en dat soort dingen. heel sneu voor de na bestaanden. ik denk wel dat het hopelijk ouders weer eens atent maakt op dat soort dingen te leren aan hun kroost. nouja goed het is dan mega erg wat er gebeurd is maar men leert er wel weer om denken.

hier bijna de eerste keer saaien van het event klaar dan nog een keertje aan zetten wel helemaal 10 stuks whahahh maar goed en dan heerlijk slapen...ben behoorlijk moe:sleepy:

slaap lekker iedereen en tot morgen..veel plezier nog even op de farm en form;)

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Hesje gefeliciteerd met je moeder.

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

dankjewel fijne dag allemaal

tot vanavond of morgen

Laatste bewerkt: 8 Mei 2015
  10. doj34

doj34 Forum freak

Goedemorgen allemaal!
    ben uit bed "gevallen" maar ben nog heerlijk moe.... pfff. ben benieuwd hoe mijn dag zal gaan..

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Veel plezier vandaag , Hesje!

12. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen allemaal,

Hesje gefeliciteerd met je moeder en een fijne dag.

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Marije gefeliciteerd met je level up.

14. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen,

Marije gefeliciteerd met level-up.
    Hesje gefeliciteerd met je moeders verjaardag.

15. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Bedankt voor de felicitaties. Maar ruim 60 miljoen punten voor het volgende level-up.

Weet iemand wat de wolkenrij voor ouderdag geeft die je moet kopen? Kan het nergens terug vinden.

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

-sneeuwprinses- vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje gefeliciteerd.

Sneeuwprinses gefeliciteerd....

En naar waar ben je dan gewaaid? naar het noorden of zuiden o_O..... vrees nog meer noordelijk, want hier nergens tent met uit stekende tenen gezien :music:

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

19. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede avond bobo

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hoi syrah,hoe gaat het met jou?