Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

bobo dat is zeker waar hopelijk zullen de nieuwe bewoners hetzelfde hebben in de toekomst.
    Het is een geweldig kind vriendelijke buurt dus de 2 jongentjes maken daar snel vrienden en
    alle buren zijn erg behulpzaam.
    Wij durfden dat nooit aan te nemen omdat ik niet meer in staat ben wat terug te doen .
    En daar voelen wij ons erg ongemakkelijk bij.
    Maar het is een enorm sociale buurt.
    Wij zitten hier hoog en droog waren mooi op tijd i.v.m de huizen prijzen en hypotheek rente.

Nu maar eerst nog een bakje thee.
    Fijne dag

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik kan me er wel wat bij voorstellen Dutch
    en ook dat jullie er een ongemakkelijk gevoel bij hadden
    aan de andere kant wisten ze van jullie situatie
    en was de aangeboden hulp ook echt gemeend

mijn overburen lopen nu de benen uit het lijf
    dochter van 5 heeft een grotere fiets
    en moet daarmee nog even leren sturen

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat gaat vast goed komen Dutch en wat Hesje zegt is waar.
    Maar jullie zitten nu goed.

Heerlijk Hesje. Dat is altijd zo leuk om te zien

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemiddag.

Hier voor het eerst boodschappen gedaan in supermarkt die de afgelopen 2 dagen verbouwd is naar kassa's waarbij je deels (een groot aantal bedoel ik daarmee) scannen en een klein aantal gewone betaal kassa's.

Wat een zooitje is het daardoor geworden, want je staat nu dus bij de laatste optie kassa's tot halverwege de winkel in de rij. En met scannen (in het algemeen) ben ik nog niet mee bekend.

Ik zelfs al een aantal klanten horen zeggen, dat dit de laatste keer is dat ze in deze supermarkt boodschappen kwamen doen.

5. enk52

Goedemiddag vanDijk

Dat is heel vervelend. Ik heb het ook weleens gedaan bij een supermarkt. Op zich werkt het wel gemakkelijk en snel. Ik deed het dan als het druk was en ik maar een paar boodschapjes had. Voor weegdingen kon het al niet.
    Het moet zeker niet ten koste gaan van de gewone kassa's. Alleen pinkassa's vind ik ook vervelend.
    Het is misschien even wennen ook voor iedereen.

6. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Hier heb je ze ook, echt wel fijn hoor, alleen ff wennen. ( al laat ik gross om medische redenen al jaren bezorgen)
    Hier hebben ze 2 kassa's alleen pin, 2 voor de scanpistool/zelfscan en 2voor cash/kletsen. En gezien de demografische samenstelling wel logisch.
    Action idem, ze kunnen veel meer zelfscan kassa's kwijt dan gewone, scheelt ruimte en je bent sneller klaar.
    Alleen je bon scannen voor openen poortje vindt ik dan weer lastig.

Went wel, echt waar.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. Hesje

goede middag

vandijk als je het echt wil
    gewoon een keer proberen als het niet druk is
    met een paar boodschappen
    ik zelf vind het erg gemakkelijk
    je kan gelijk je boodschappen in de tas doen
    en het gaat veel sneller
    maar het is een keuze

succes allen met het event

8. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

event doet het nog niet even wachten maaaaarrrr

9. enk52

Hij is er nu wel gelderblom

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik was voor het eerst zo slim om niet eerst alles aan te zetten.:music:

oja,goedemiddag allemaal

11. enk52

Goedemiddag Bobo

Gefeliciteerd met level-up

12. vanDijk1970

De verbouwing van de oude- naar de nieuwe (scan) kassa was wel een paar weken geleden aangekondigd, maar ja het aantal oude kassa's is gehalveerd en als ik alle kassa's nu bij elkaar optel zit ik zo rond de 20 kassa's (waarvan 4 oude en 1 mandje/snelkassa) is.

Bij de meeste boodschappen betaal ik via pin, zodat ik weinig tot geen cash geld op zak heb. Voor het geval zakkenrollers het op mij hebben gemunt. Er zit allen 1 50 eurocent munt stuk in mijn portemonnee verder niet.

En een paar weken was bij een ander kliekje-co met soort gelijke problemen melde, dus ik was er (spreekwoordelijk) al op voorbereid.

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond aan de naarstige farmers......

Ben hier even om te melden dat er een persoonlijke bonuscode staat in de mail van jullie farmerama - account !
    Deze is dus echt account gebonden.

Dutch fijn dat jullie tevreden zijn met/voor de overnemers van jullie vroegere woonst en tevreden zijn in jullie nieuwe.......en tja het leven bestaat uit herinneringen.....goede en helaas ook minder goede.......

Bobo gefeliciteerd met je level -up....... !

Van Dijck ik vind persoonlijke het scannen zeer handig.......gezien mijn nekproblemen, die niet min zijn, moet niet alles eerst in de kar, dan op de lopende band, dan terug in kar en dan in de auto(in mijn geval dus wel)......ik scan dus alles....er is een ganse plek in de supermarkt hier, waar je dan kan afrekenen.......en betalen zowel met cash(wat ik nooit doe) of met bankkaart.....er zijn nog wel vele kassa's hier hoor.
    Je ziet ook meteen of de prijs correct is zoals die aangegeven is......soms héél soms gebeuren er al eens fouten, zelden maar het kan.....missen is menselijk.....je kan het personeel er meteen over aanspreken......

14. vanDijk1970

Het zal (op 'lange' termijn) wel wennen gaan worden, maar wat me gewoon op viel (in het algemeen) was de drukte. En ja de supermarkt was zowel gister (Dinsdag) als eer gister (Maandag) vanwege de nieuw aan te brengen kassa's en dergelijke gesloten en dat was ook ruim van te voren aangekondigd. Dus daar lag het niet aan.

Maar ja als ik (zoals vandaag) m'n normale week boodschappen doe, is het zeker voor mij even niet zo handig omdat meteen met de scan te doen. Volgende keer als ik weinig (koffie bv.) nodig heb zal ik me eens verdiepen in hoe het bij de scan er aan toe gaat.

Fijne avond verder.

15. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor vindt dit leuk.
  16. Hesje

goede morgen

goed idee vandijk
    alles staat duidelijk aangegeven wat je moet doen
    en er loopt ook personeel om te helpen

nu eerst maat thee

ik zal in het thema blijven

17. enk52

Goedemorgen Hesje

Dan maar een kopje pandathee vandaag. Heerlijk hoor

18. Hesje

ja toepasselijk hè

ik had je plaatje al gezien vandaag
    dus kon er wat bijzoeken

19. enk52

Als je eerst kijkt wel.

Ik heb niets gehoord dus neem aan dat ze vandaag komen voegen.

20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Werd wakker gemaakt door 2 vechtende katten in de tuin wat kunnen die een herrie maken.
    Dus nu eerst maar kopje thee.