Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Natuurlijk zijn jullie van harte welkom hier:)

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. wendy__92

wendy__92 Junior expert

kijk gelukkig maar ! wie kan ik nog wat in schenken? koffie, thee, limo, fris roep maar hhah. gezellig muziekje er bij...owjee oeps dat ging wel hard die house toch even verder sappen haha. wil er verder nog iemand een hapje of snackje?

3. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

owww ja ik graag wendy ik zou wel graag een limo lusten en graag een broodje met leverworst!!:oops:
    hahahaha ja nou voor mij is het ook wel even geleden al moet ik zeggen dat het af en toe toch me zielig in de winkel aan kijkt neem mij mee ...voel me dan net een groot kind :oops::oops:

4. wendy__92

wendy__92 Junior expert

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    haha komt er aan geen probleem...loopt stiekem naar de bar kijkt of de barvrouw/man er niet is en kruipt achter de bar. romel...rommel....zo en dat en dat...oe!! daar is de leverworst... :p
    kijk eens alsjeblieft :D.

achjoh ik heb dat ook zo vaak of dan zie je een schattige knuffel liggen en moet je heb even vast houden hhah:inlove::oops::p

hem even vast houden
    hahahahahahahaha

Laatst bewerkt door moderator: 5 Mei 2015
  5. vivianne89l

hahahahah mmmmm lekker die leverworst maar dat deel ik dan wel eventjes met de hondjes he !!
    die je zoooo mega lief aan kijken met van die lieve puppyoogjes en een schuin koppie...
    dan smelt ik dan moggen hun wel mijn leverworst hebben hoor
    ja dat ken ik die leuke panda beertjes van de ikea zag der laatst een meisje mee weg lopen zo grappig stopte het zo bij moeders in het mandje van de scootmobiel die mag ook mee rijden :inlove:

6. wendy__92

wendy__92 Junior expert

haha is wel goed hoor ik kan zo nieuwe leverworst pakken hahahh. ze komen niks te kort, ik heb geloof ik ...grabbel grabbel in de zak...ja daar ! nog wel een paar honden koekjes..

haha mmm hoe herkenbaar ik weet niet waar je het over hebt....ik kon hem toch niet zomaar in men tasje proppen!.
    en daar bij komt 1 is ook zo alleen dus ik moest een nieuwe...en die kreeg ik van mijn zus en broer ...maar toen ging ik voor het eerst de ikea in en ze zijn zo aantrekkelijk...:oops:8) nu heb ik er 3 en mogelijk een ikea verbod hhahah

7. vivianne89l

van mij heb je een ikea verbod ja!!
    geen ikea meer voor jou hoor ik durf niet meer met je daar heen of ik bel ze even op van te voren of ze alsjebliefd al die pandas even veilig willen opbergen ,,,
    ja jongens ff voor alle gemak voor dat we vragen krijgen wendy is me kleine zusje

:inlove:

8. enk52

Dames willen jullie eraan denken dat dubbelposten niet is toegestaan. Er moet altijd een post van iemand anders tussen 2 posten van jezelf staan. Als je iets toe wil voegen aan je eigen post kan je de 'bewerk' knop gebruiken.

9. wendy__92

wendy__92 Junior expert

haha nah:cry: dan kruip ik wel in het magazijn...zo door de ventilatie gracht...plof in een enorme kist vol panda's...:pxD
    ik ben dan wel volwassen maar dan mag ik wel van knuffels, babydiertjes en allemaal andere dingen houden :inlove:

oww...oke sorry mevrouw komt goed!
    voor de duidelijkheid... ik heb nu iets gepost en dan mag vivianne er op reageren...en ik daar weer op?

10. vivianne89l

ik hou der ook van hoor is ook niet erg:)
    ik heb voor men huisje een vijver met 2 ganzen en 8 kleintjes zwemmen zo schatig om dat te zien:inlove:

11. wendy__92

wendy__92 Junior expert

ahh dat is leuk! dan kun je mooi de eendjes voeren...wel het oude brood dan he hahah en de gansjes

12. enk52

Ja, dat mag natuurlijk. Het gaat alleen om posten van jezelf die niet na elkaar mogen staan.

13. vivianne89l

oooo oke sorry dan weten we dat voor in vervolg ...:oops:

14. wendy__92

wendy__92 Junior expert

ik heb een waarschuwing gekregen?? wat betekend dit? wat moet ik hier mee?

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Gezellig ik schuif ook even aan,
    Had vandaag veel te regelen vanwege het overlijden van mijn schoonmoeder.
    en morgen met allerlei instanties nog veel meer te regelen.
    Maar iedereen een fijne, gezellige voortzetting van de avond:) tot de volgende keer

16. wendy__92

wendy__92 Junior expert

heey,
    kijk aan je bent van harte welkom! ik dacht al dat ik de avond alleen moest door brengen in het cafe...
    ja klopt dat is altijd zon geregel weet ik ook zelf uit eigen ervaring vanwegen mijn pa. terwijl je hoofd er niet naar staad vragen ze je het hemd van het lijf!. heel veel succes en sterkte!
    jij ook een hele fijne avond

liefs wendy

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

@Sintra98 , sterkte hoor, Ik begreep uit aan aantal posts van je dat het er zat aan te komen, maar als het dan zover is..
    succes met regelen!

18. wendy__92

wendy__92 Junior expert

goedenavond,
    gezellig dat je ook even komt kijken ;)
    kan ik je wat te drinken aan bieden?

aangezien het zo stil is in het cafe ga ik maar eens verder met oogsten...
    de bar is schoon en alles is opgeruimd...de sleutel ligt onder de bloempot en de drankjes staan koud.

een fijne avond ieder

Laatste bewerkt: 5 Mei 2015
  19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank je wel ik heb in real life al een glaasje wijn;) Verder helaas vroeg naar bed, deze harde werkster moet morgen helaas al vroeg weer op

20. wendy__92

wendy__92 Junior expert

ahh kijk aan heerlijk! nou genietse dan en een hele fijne avond! werkse morgen ;)