Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lea,beterschap voor je moeder.

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje , welkom back home !
    En wat doe jij veel als je thuis komt uit vakantie......gelijk alles uitpakken en wassen en dan nog boodschappen.....let maar op met je pols hoor, dat je niet alles in één keer doet.

Sanham als er een pluk in mijn ogen hangt, knip ik die zelf bij....hihi.......
    Wel ik heb dus ook een coupe wanhoop....als de kapper aan het brushen is rechts en naar links aankomt is alles van model er terug uit aan de andere kant.
    Ik noem dat stekelvarkentjes haar......zij noemen dat "sluik" haar......
    Heb dus nooit kort haar gehad, want zit ook met 3 weerborstel.......

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dochter komt net thuis met haar eerste cijfer voor een deeltentamen Egyptische hieroglyfen, heeft ze gewoon een 10 voor gehaald :D Supertrots op :inlove:

fricor, -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wow,supergoed van haar sandra.:D

5. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goede avond allemaal
    Gisteravond laat thuis gekomen van een heerlijke vakantie in o_Ostenrijk. Waren met de trein gegaan en dan is het toch een reis van 12 uur. Vandaag kon ik maar moeilijk op gang komen.
    Na de ziekenhuisperiode en operaties heb ik toch wel voor mijn doen veel kunnen ondernemen.
    Veel gewandeld en in die 8 dagen heb ik toch 3x 10km kunnen wandelen. De dagen ertussen een lummeldag genomen en toch ook nog 5 km kunnen lopen. Ben dus qua conditie weer een beetje de oude aan het worden.
    Heb eerst alles gelezen en de jarigen alsnog gefeliciteerd en Lea beterschap met je moeder
    Sanham fijn dat je haar weer goed zit. Ben vanmorgen ook naar de kapper geweest maar ik heb het dan een stuk gemakkelijker.
    Doordat ik alopecia heb draag ik een haarwerk en die wordt door de kapper van het haarinstituut keurig weer gewassen, een badje om het op kleur te brengen met mijn eigen haarkleur en gekruld. Eigen haar wordt geknipt en dan wordt het stukje er weer op geplaatst.
    Ben ondanks de leeftijd nog steeds vrij donker en door de zon licht de haarkleur van het haarstukje op en dan valt het op dat een gedeelte niet meer van mijzelf is.

fricor vindt dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Sandra wat een fantastisch cijfer voor je dochter

Thuva dat klinkt als een heerlijke vakantie. Verdiend hoor na alle ellende. En veel gewandeld. Fijn dat dat allemaal weer lukt.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

vanaf een regenachtig thuisadres

Sandra feliciteer je dochter maar en wees terecht trots

Thuva wat fijn fat je zo'n fijne vakantie gehad hebt

en nu maar in de kast gedoken voor een theepot

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen Hesje

Was weer even vreemd geen thee te hoeven zetten maar ik laat het graag weer aan jou over

Hier ook de ene bui na de andere. Het is echt herfst ineens

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja helemaal

de temperatuur zakt ook snel

jongste zoom heeft hier geslapen
    hij is in de woonkamer van de oudste aan het klussen
    nu is hij weer daarheen
    heeft ook in onze vakantie daar bezig geweest en sliep dan hier
    was dan ook een hele verrassing dat het project dat vandaag zou beginnen
    al zo ver was met de nodige tegenslag want de muren moeten gestuct
    wat niet zo hard meer droogt met dit weer

10. enk52

Dat kon mooi omdat er niemand was. Dan ook minder overlast.
    Het zal zeker een verrassing geweest zijn. Jammer van de tegenslag.

11. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen
    regenachtig weer hoop dat het vanmiddag droog is kleindochter moet voetballen .
    willen gaan kijken

12. enk52

Goedemorgen gelderblom

Ik hoop het voor je maar de voorspellingen zijn niet zo goed

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier nu droog, maar er is gisteren ook al genoeg gevallen.

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Sanham, proficiaat met en voor je dochter hoor, is echt geen makkelijke materie.......je mag terecht héél fier zijn.

Thuva, fijn dat je leuke vakantie had, en 10 km wandelen, 0ostenrijk is nu niet bepaald plat hé.......vind dat een hele prestatie.......

Hesje fijn dat je zoon de andere zoon helpt tijdens jullie vakantie, maar inderdaad dat stucken daar is het nu geen weer voor, aangezien het echt "moet" uitdrogen......zoals ze dat noemen......dus in weze alle ramen en deuren tegen elkaar horen, zodat je de wind hoort gieren. Niet bepaald weer ervoor nu.......

Hier is het ook niet bepaald droog ! Deze nacht zijn dus mijn buren vertrokken om 2.30 à 3.00, veel geklop met deuren en koffer van de auto......ik dacht mens, nog even en je hebt de deur in je hand......! Ik wist dus niet dat ze op dat uur vertrokken, naar England.

Dan om 9.00 uur hoor ik boenk boenk boenk buiten.........ik dacht huh huh, die zijn toch weg ??!!? was het aan de overkant de firma van hun zwembad......met een zware pomp daarbinnen enfin naar achter gegaan.....legden ze een slang van achter naar voor, tot op de rijweg, zo met een diameter van 12 cm !! Gingen ze dat zwemdok leegpompen !! Ik weet sowieso dat de riolen hier doorgans redelijk verstropt zitten door bladeren, ook al komen ze vegen......jaja gans de straat voor hun huis en mijn huis en huizen daarnaast onder water...als auto's erdoor reden, kwam het water één meter hoog opgespat....het kwam zelfs tot op mijn oprit op zeker ogenblik.....leuk was anders natuurlijk.
    Met als gevolg dat het stuk waar dat water gelopen is, nog steeds kledernat is, ten opzichte van de straat verder door, ik denk dat er een bepaald produkt in dat water zit.......:oops: en dat mag allemaal zomaar.....
    Dan heeft die zijn camionette laten staan vlak tegenover mijn oprit..., en is in andere auto met een vrouw gestapt, tesamen met zijn dochtertje of zoontje..... !!

Laatste bewerkt: 17 September 2022
  15. Sanham

Goede middag allemaal,
    Even opdrogen en opwarmen met een warme kop thee (heb even verse in de pot gedaan). Langs de lijn gestaan bij mijn zoon, die zwaar verloren hebben en daarbij ook een aantal zware regen- en hagelbuien meegepakt. Zelfs mijn onderbroek was nat :eek:
    Dochter heeft vanmorgen ook verloren en mijn man ook als een verzopen kat thuisgekomen.
    Nu schijnt de zon -.-
    Gelderblom ik hoop dat jullie vandaag meer geluk hadden in het veld en langs de lijn. ;)
    Thuva, fijn dat je een mooie vakantie heb gehad en dat je je weer fitter voelt. Dat had je echt wel nodig na alle ellende. Hopen dat dat nu allemaal achter de rug is.
    Freedom, ik duim voor je dat de komende periode alle burengerucht even stopt.

16. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemiddag.

Er gaan harde geruchten dat volgend (kalender)jaar 2 Nederlanders in de F1 gaan rijden, Naast Max (die nu al een aantal jaar rijd) zal Nyck de Vries ook een stoeltje krijgen. Het is al een aantal keer op het nieuws geweest vandaag.

Btw; Nyck zal bij de volgende grand prix weer zijn stoeltje terug moeten geven aan Albon.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. gelderblom

goedemiddag we zijn niet gegaan sanham waait heel hard hier moeten ruim een halfuur fietsen . daarom maar een ronde gaan lopen moeten toch bewegen

18. Sanham

Groot gelijk Gelderblom. Mijn vader komt vaak ook kijken bij de kinderen, maar hij heeft het vandaag ook niet gedaan.
    Hier waait het ook nog steeds hard en vooral tijdens de buien.

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Godenavond, hier is het ook af en aan droog of regen...blijf maar roepen dat het goed is voor de tuin:p Maar het ziet ervooraal heel ongezellig uit.

20. gelderblom

ik mis dat buiten zitten erg als het maar kon zitten we buiten .....
    zijn buiten mensen