Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemal

Tine, van harte gefeliciteerd! Maak er nog een mooie dag van

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. enk52

Goedemorgen Lucie

PLINK PLOINK 3x

Happy gewassen dag
    Gereedschapshandel
    Aanbieding gereedschap

4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Tine van harte gefeliciteerd en een fijne dag

ik ga even in de koelkast kijken voor een lunch xD

....en dan denk ik vaak; dat leg je toch niet DAAR neer ?o_O

of via het hulpdraadje op zoek gegaan naar die bottenzaag....
    eens kijken of ik 'm kan vinden....
    ja, gevonden op het plaatje erboven....dankzij de uitleg van freedom
    hoe zal ie werken dan?.....tik tik tik....daar zouden al mijn bonuspunten wegtikken.......xD

fijne dag allemaal,

groetjes en knuf

bobobear en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag iedereen,

Tine van harte gefeliciteerd..........

er zijn blijkbaar veel jarigen in september........mijn ex- buurman is ook vandaag jarig en zoontje van zorgkundige ook......de eerste 69 en de laatste 18 jaar.......... !

Ach fricor ik rommel ook zo maar wat aan hoor, met die zoekplaatjes ! Denk ik ook : waar leggen ze dat nu......dan moet je nog juist op het juiste stukje tikken anders gaat het niet weg.......;
    Ik zie dus ook te veel.....en zie in weze niets van wat ik moet zien xD

Voor de rest heeft de buurvrouw daarjuist toen ik even buiten was, door het heg geroepen, ja geroepen, dat ze zaterdag op vakantie gaan.......ze zei : het is maar als je niets ziet bewegen hier ! nou ja ik zie het niet, heg is 2 meter hoog bijna, maar hoor het wel.....:music: als ik van haar was zou ik het nog harder roepen..........ze gaan met de auto naar England.....voor 2 weken....dus gans de buurt weet het ......
    ik weet dat ze daar vrienden hebben.........dus zullen daar logeren......

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  6. enk52

Goedemiddag fricor en freedom

Ik heb nu vanmorgen alle beurten die ik had staan weggespeeld. De wolkenrij is binnen

freedom dan krijg je het wel even rustig als ze 2 weken weg zijn

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

even in de koelkast gkuren voor wat lekkers

heb ook de wolkenrij binnen
    aan de andere kant maar dromen van de mooie prijzen die voor mij onhaalbaar zijn

freedom dat is zaterdag dan vroeg wakker
    eer de auto ingeladen is gaan de deuren vaak open en dicht in de vroege morgen
    maar dan twee weken rust

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier zit ik ook te dromen van de prijzen aan de rechterkant die ook voor mij onhaalbaar is.........heb wel gans de linkerkant af......maar die rechter is me wat...:cry:

Ach daar zeg je zoal iets !! de zaterdag vroeg wakker.......:oops:-----:oops: voor het geklop met de deuren van de auto en de koffer....want nu moeten ze echt alles meenemen.....enfin denk enkel kleding......ik denk dus wel dat ze bij die vrienden gaan logeren, zeker weet ik het niet hoor.......
    en inladen de vrijdag doen ze niet, niemand hier in de buurt wegens kans op inbraak dan.......

Heb nog terug geroepen, haar naam, héééééél luid verschillende keren achter elkaar, maar dan is ze plots selectief doof.....lol, want wou vragen of er iemand de planten komt water geven.......oftewel één van de zoons of de buurvrouw van de overkant een paar huizen verder, en ik weet dat graag aangezien die bijna geruisloos is........;) en de zoons ook, maar dan gaat de deur aan de zijkant open en toe.....en dat hoor ik dus wel.....

Was daarjuist even bladeren vegen aan de achterkant......dus achter in mijn tuin, zie ik in de tuin achter me een "gezichtje" tussen het bladerdek van het heg, dacht nou ja nu wordt ik helemaal gek........nee was het kleinste van de achterburen.......xD die kan dus ook reeds lopen....;;maar de vader kwam hem snel halen......

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond allemaal,
    Ten eerste Hesje en Tine, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie allebei een fijne dag hebben gehad.

Het weekend was zalig. Vrijdag best druk op de weg, daardoor soms langzaam gereden, maar niet stil gestaan. Na installeren op de kamer lekker nog een stukje gewandeld.
    Zaterdag wezen shoppen in Eindhoven, af en toe de buien ontweken door winkels in te schieten of even een hapje en drankje gedaan. Gisteren nog een mooie wandeling over de hei gemaakt, die nog steeds grotendeels in bloei stond.
    Mijn zoon heeft ook een hele fijne zaterdagavond/-nacht gehad met zijn vrienden en alles was netjes opgeruimd toen we thuiskwamen.

Iedereen nog een fijne avond

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen allemaal

Dat zijn positieve berichten Sandra. Fijn dat iedereen het leuk gehad heeft

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  11. Hesje

goede morgen

ik kom even kopje thee bij je drinken

dat klinkt allemaal gezellig Sandra

12. enk52

Goedemorgen Hesje.

Gezellig. Geniet nog even van je dagen. Het is alweer aftellen

13. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal,

Fijn dat het gezellig was, de strabrechtse heide is inderdaad prachtig in deze tijd van het jaar. hier zit zoonlief duidelijk beter in zijn vel. Hij heeft in de afgelopen twee weken al meer over zijn studie verteld dan over de vorige in twee jaar tijd.

janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Kom even kopje thee meedrinken.

15. enk52

Goedemorgen Lucie en John

Dat is fijn Lucie. Goede keuze dus

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

17. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Morgen allemaal

18. Hesje

goede morgen

Lucie het was ook een valse start met corona
    gelijk maanden alleen thuis studeren

19. LucieSchreurs

Inderdaad hesje, dat heeft zeker niet meegeholpen. Maarzo fijn om onze vrolijke slimme zoon weer terug te hebben

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. Hesje

dat geloof ik graag Lucie

ook vast weer gezelliger in huis

LucieSchreurs vindt dit leuk.