Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond fricor mooie uitkomst zeg
    ik heb alles nog in de schuur staan

fijne avond slaap lekker en tot morgen

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond op het account RoelofAnton net alle mysterieuze stekjes geoogst. Mooie oogst al zeg ik het zelf,

2x sakura
    1x kowhai (had ik nog niet):inlove:
    Den xxl
    Vlier xxl
    citroen xl

sukadeboom
    paranoten xxl
    zeedruif xxl
    2x papegaaienveren ( heb er nu 6):p

En nog wat grut.... maar ben super blij, morgen op dit account ook alle bomen en beide accounts de stallen,ben benieuwd wat het wordt

Voor nu...

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

PLINK PLOINK van de fansite. Tabellen Griezeldiner online.

4. Hesje

goede morgen

mooie oogst Lucie
    ik was gisteravond laat op 2e account ook klaar met de ijsjes

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen,

Op dit account was de bomen oogst helaas iet minder spectaculair, een amherstia en een sakura, verder een paar xxl bomen en drie! citroen xl.

Maar goed mag niet klagen;)Blijven cadeautjes die je krijgt!

6. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Uit de stallen had ik niet veel bijzonders, uit de bomen waren de mooien sakura, sleedoorn en kowhai (die laatste had ik nog niet) en den XXl. En op de bahama's pista xl en xxl, 2 flamboyant, mombine xl, johannesbrood, kumquat xxl, kaki, 2 papagaaiveren en 2x tamarindapeul (en die had ik ook nog niet!!)

7. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenmiddag. gelukkig niet wachten met oogsten. alleen de wolk. niet vergeten. mooie oogst lucie. hier stallen die ik tig keren heb vooral weer de bever maar je weet nooit waar je ze voor nodig hebt. dus er toch blij mee ook de bomen. 2 x amherstia en xl en xxl bomen.

8. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

geen slechte uitkomsten, toch?
    ik zie toch geregeld de nieuwe bomen staan.:)

lappie liep steeds vast gisteren. zoonlief heeft heel wat verwijderd effe gauw.....
    teveel verwijderd dus, want nu start ie niet meer op!:wuerg:
    en nu is ie werken.....-.-
    en nu mag ik oogsten op het bakbeest van manlief....als hij klaar is...:inlove:
    en nu????......:eek:
    heb ik net geleerd om veel via internet te doen, kan ik er niet bij.o_O
    dat zit nl. niet op deze comp. en wil manlief ook niet.:cry:
    dussss......tot later

edit; het is al middag he :p

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Iedereen al weer klaar voor het volgende event? Ik wacht even tot twee uur, dan snel even 10 veldjes zetten en dan even weg. Dus geeft geen SM, want zo snel ben ik toch niet weer thuis. We gaan even lekker naar de baby-dump, even neuzen.

10. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag.

Detje je hebt een duifje

11. detje81

detje81 Forum-overlever

duifje terug.
    ik ga shoppen tot later!

12. nikki1966

nikki1966 Forumbeginner

goedemiddag allemaal,ik snap er niks van,ik kan ook op de andere akkers volle maan in het donker doen,maar kan niks zaaien dan,wel op de ha

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mijn hele farm is van slag,ik schrijf een bericht via bobo en ik krijg hem via mijn tantes farm,hahaha

14. enk52

Hij wordt netjes doorgestuurd naar de hoofdakker want alleen daar kan je volle maan doen:)

Goedemiddag trouwens. Vanmorgen met moeder naar verjaardag. Kon ik meteen auto naar garage brengen. Koelpomp stuk.:(

15. bobobear

oepsie,hopelijk niet al te duur kwijt?

16. enk52

Ik hoop het ook Bobo. Had vorige week ook al een gebroken veer.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

oei oei lees hier allemaal slechte slechte berichten, waterpomp kapot......kost wel wat hoor ! Dan TG die plots verdwenen zijn en nog niet weinig :sleepy::wuerg:

Dan gewassen te zien op alle velden, is bij mij ook zo......:wuerg: tja als bij bobo is, is hier ook hé......buren voor iets xD

Klik ik hier rechts bovenaan eens op dat blad met moersleutel, krijg dan iets mal te zien....

Tja koorts doet rare dingen met een mens :wuerg: mag pas morgen naar tandarts...:cry:

Is nikki dan je tante bobo o_O??

edit : wordt al gek van dat gefladder op met hoofdakker...vraag me af hoe onze BA dat overleeft....o_O

Jullie willen dus echt niet zien hoe men hoofdakker eruit ziet ! van die gele pompoenen met SM:oops: even vergissing begaan.....beginnersfoutje? :wuerg:

Laatste bewerkt: 4 Mei 2015
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. bobobear

dat is niet best,ik hoop dat het meevalt voor je lea

freedom,nikki is mijn tante,maar ze was helemaal verkeerd bezig met het vorige event dus ik probeerde voor haar te redden wat er te redden viel,moet je dan nagaan in een half uur moest ik 3 farms doen,de mijne was klaar.en nu heeft ze ook zoiets van start jij het event maar op,dus ik ben nu over 4 farms aan het hoppen,dat ik nog niet mager benxD

eevee60 vindt dit leuk.
  19. Hesje

zo dan Lea en net alles goedgekeurd of is daar niet naar gekeken?

kan gebeuren freedom is alleen zonde van al die mest

20. enk52

Kan spontaan gebeuren Hesje, was een bout afgebroken waar slang aan zat.

Freedom, je kan de vleermuizen ook uitzetten;)