Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Lea een goede reis gewenst

Vergeten de stallen te zetten , dat doe ik zo even

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

op de andere farm zat een walrus

maar nieuwe boompjes zaten er niet bij

die komen misschien de volgende keer

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

lea goede reis en geniet van je uitje.

hier de volgende zieke aan de beurt,hubbie.vanaf gisteren avond.ook ineens uit het niets.nu is het ietsjes minder,maar dat komt omdat er niks meer in hem zit.dus vandaag maar weer een dagje thuis blijven.het is even niet anders.

hesje,gefeliciteerd met je motje.

fijne dag allemaal

4. Hesje

beterschap voor je hubby bobo

eigenlijk wist je het al hè

kan je ook een relaxdag nemen

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Beterschap voor hubbie, Bobo. Dan maar even rusrtig aan. en een poedelmot, nee die heb ik nog niet maar er staan nu stallejes op, dus wie weet

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen bobo en Lucie

bobo beterschap voor je hubby.
    lucie succes met de stallen.

hier bij Delft aangekomen. Zit op de helft

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk veel plezier gewenst op je uitje.....het is blijkbaar een hele reis..... :)

Bobo, dat is weeral niet leuk hé, hubbie in de lappenmand.....het is allemaal niet op het juiste moment, is al zo een moeilijke periode.

Venus sterkte met de vragenlijst ! HIer is dat ook zo......en zelfs na een opname 2 maand later vragen ze idem..........:wuerg:

Hier ook geen moT komen aanvliegen.........heb nog één stalletje bijgekocht....heb wel nog een walrus erbij....is ook welkom natuurlijk....

Iedereen een fijne zondag, hier brand de verwarming even.....leek me een beetje te koud in de living geworden...xD ja ik ben een koukleum......maar kan dan ook niet meer tegen fel zonlicht...:wuerg: denk te veel op schermpjes zitten kijken....:oops:

Mijn buren zijn weeral geweldig bezig.....om 7.30 uur hun deuren van de auto, open en toe, open en toe......en telkens auto vergrendelen !! Nu zijn ze nog niet vertrokken....:wuerg: (en ja men slaapkamer venster staat open en op zondag blijf ik graag wat liggen....)

8. Hesje

goede morgen freedom

ik lig s'morgens ook graag nog even hoor

ja dan weet je dat je buren ook wakker zijn
    en misschien gaan ze helemaal niet weg

ik heb de deur in de woonkamer naar de tuin open staan
    staat wel wat wind

dan was je al een heel eind Lea
    ik denk dat je er nu wel ben

ik had 5 stalletjes gekocht
    dat doe ik altijd
    nu weer eens geluk op deze farm

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Vanmorgen even naar de trein gezwaaid, toen die langs Schiedam kwam. ;)
    Lea een paar fijne dagen gewenst!!

Bobo beterschap voor je man!

Venus zo te lezen ben je goed aan het ontdekken wat wel/niet kan met je stoel. Doe je wel een beetje voorzichtig.

Vanmorgen staan strijken, vanmiddag lekker een stukje gefietst en gewandeld, samen met mijn man.
    Mijn dochter is gisterenavond laat thuisgekomen van haar introductieweek. Vandaag heeft ze vooral geslapen. xD
    Maar ze heeft het naar haar zin gehad. Ze heeft zoveel zin in haar nieuwe studie, dat ze nu alvast begonnen is met het leren van de egytische hyrogliefen.

Iedereen nog een fijne avond

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lea, geniet ervan, veel plezier !

Fijne avond allemaal !

Laatste bewerkt: 21 Augustus 2022
  11. bobobear

goedemorgen allemaal

ik kon niet meer slapen,nou dan maar even farmpje doen.straks weer opruimen.is nog genoeg te doen bij mijn vaders huis,maar toch zie je het nu wel eindelijk een systeem inkomen.vandaag ga ik nog even ,nou even,de rest van de kasten inpakken in noppen folie,tv en vriezer ook,dan is dat allemaal klaar en dan de lampen en lamellen eraf halen.mijn zus gaat ondertussen de ramen en balkon schoonmaken,is ook nog wel een werk.enzo lopen we dan op schema.gister hier begonnen met ruimte creeren voor de spullen van mijn vader.woensdag spullen naar het grofvuil.vooral het witgoed.koelkast,wasmachine,droger gasfornuis.we wilden het naar de kringloop brengen want is nog helemaal goed.maar tegenwoordig doen ze heel moeilijk,nou dan gooi ik het wel bij het grofvuil dan pakken andere mensen het wel.heb ook nog een mooie hoek vitrinekast,maar ik heb er geen plek meer voor,maar vind het zo zonde,maar het is niet anders.en ik heb geen tijd dat mensen van marktplaats komen kijken ofzo,dus dan ook maar weg.al met al,we lopen op schema.

fijne dag allemaal.

12. Hesje

goede morgen

eigenlijk zonde hè bobo
    en een andere kringloop?

maar eerst

en de thee

Lea goede reis naar huis vanmiddag

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen,

Inmiddels aardig gewend het leeft zoveel meer hier in het centrum.
    Daarbij doordat je 5 hoog zit erg ver zicht.
    Moet nog wel een verrekijker kopen want mijn ogen zijn zoveel achteruit gegaan
    het lijkt Madurodam wel xD alles is klein maar vooral vaag.
    Shava onze kleine viervoeter vind het maar wat mooi op het balkon hij lig er soms uren achter elkaar.
    Mijn vrouw heeft het nog erg druk met alles maar verder gaat het goed .
    Fijne dag

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. Hesje

fijn Dutch dat het zo goed bevalt

het is toch een hele verandering
    ook voor shava
    vond ze de lift niet eng?

15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik heb geen mot maar wel een walrus uit de stallen, ook even alle andere myst. stallen neergezet
    Ik heb er nog 1 myst "marin" stal bijgekocht

Bobo je kunt het ook op de gratis weggeef fb groep zetten met de tekst "vandaag ophalen"

Jammer dat het zover weg is, want mij dochter heeft nog een wasmachne nodig ;)

16. bobobear

sb,heel mischien dat ik het daarop zet dan.wasmachine is een oudje maar hij doet het nog wel steeds goed.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Fijn dat er een beetje lijn in komt Bobo, jammer he, dat je goede spullen soms moet weggooien. i kzeg altijd mar dat het blijkbaar nog niet zo slecht gaat in Nederland. Kijk er ook altijd vanop.

Dutch, klinkt allemaal goed hoor! en vrouwen, die redderen altijd en zo na een verhuiing nog meer;)

Zoon heeft vandaag gesprek of hij in het tweede jaar mag beginnen. Hij stopt met de universiteit en gaat dezelfde studie op het HBO doen.

18. Hesje

dat is spannend dan Lucie

hopen maar dat het lukt

wat voor studie gaat je dochter doen Sandra?

19. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Gister wel een beetje veel uitgeprobeerd met de stoel maar alles wel gelukt.
    Was wel een beetje veel want heb geslapen als een blok en net pas wakker ,
    Dus wel tijd voor kopje thee nu.
    Je gaat toch al aardig opschieten Bobo.
    Fijn dat het goed gaat dutch en met verrekijker kan je een hoop meer zien.

20. Hesje

straks naar de grote stad
    afspraak met de chirurch

spier in de pols doet nog steeds beetje vervelend
    sleutel omdraaien wil hij ook niet

tot later

misschien komt de trein met Lea nog langs
    kan ik beter zwaaien