Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal, hier nu ook alles open, straks niet vergeten de gordijnen weer dicht te doen. Zo eerst even binnen sporten. Daar hebben ze airco

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie

Succes met sporten

3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier net terug van boodschappen doen (smeerboter was op,) maar zelfs zo vroeg (supermarkt ging pas om 09:00 open) vond ik het al klef buiten.

Fijne en vooral een warme /kleffe dag verder.

4. enk52

Goedemorgen vanDijk

Ik ben bang dat dat de komende dagen nog erger wordt.
    Maar jij ook een fijne dag.

5. vanDijk1970

Ik heb de rest van de boodschappen ook mee genomen dus ik hoef er (in principe) niet meer uit daarvoor komende week. Want om alleen voor smeerboter naar de supermarkt te gaan?

6. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen
    9 uur nog rondje wezen lopen ging net nog voor het te warm werd .
    de was hang ook buiten .
    nu maar zitten .

7. enk52

Verstandig gelderblom

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag iedereen,

Hier is het ook dus werkelijk niet te doen.......en dat zeg ik niet snel....hou van warmte....heb wel zoals elke nacht rond 3.00 uur raampje in slaapkamer opengezet, maar geen effect......warmte zit dus blijkbaar in de muren als ik daar zo aan voel.......:wuerg:

Hier beneden is het te doen, is 24 graden binnen nu, maar je voelt echt de droogte.......het lijkt wel alsof het stof overal is.......zie je trouwens ook aan de vensterbanken....en men auto :wuerg:

Voor de rest is het nu loofstil hier. Zelfs in de tuinen met zwembad hoor je niets, van plons, plons plons ofzo .......mijn buurman heeft wel op 8.30 uur zijn aanhangwagen aan auto gehangen, met veel lawaai van kettingen enzo, maar is nog steeds niet vertrokken.......ligt ook een grote ladder op xD

Daarjuist zag ik hier een merel met nogal verwilderde pluimen, dacht huh huh??? en die probeerde uit men vijver te drinken, maar water staat daar danig laag in.....is zo een 15 cm uit verdampt.........maar er staan wel drinkbakjes op het grasveld........en plots ging die er toch naartoe en ging er in plonsen xD------xD schattig hoor........al het water eruit.......zo geraakt die dus aan zijn verwilderde pluimen......xD

En mijn kat is ook liever buiten als binnen...........tja in de winter gaan die tegen de CV liggen.....en nu onder de struiken slapen...komt zelfs onder tafel op terras liggen......op de warme stenen :oops: en dat met zo een dikke pels.........;:wuerg: komt dan binnen met allemaal verdorde bladeren in haar staart......leuk hoor......

bobobear en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Hallo zonnige kliekjes en cootjes, lig met smart te wachten op de regenbui van morgen :)
    Zijn hier nog ijsjes te vinden? Waar ligt die sleutel van de vriezer toch...

sunbathing pig 2.jpg

bobobear en snietje1 vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

Zoiets? Krijg je er een afdakje er gratis bij.

En voor de andere wat afwisseling qua ijsjes.

Smakelijk.:inlove:8)

bobobear, LucieSchreurs en Klaartjuh vinden dit leuk.
  11. Klaartjuh

njam lekker koelkastmagneten hebben we tegenwoordig xD

bobobear vindt dit leuk.
  12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

moest eerst event opstarten

ijsjes op dan zelf even afkoelen

ik kon niet kiezen....

nientje1950 en bobobear vinden dit leuk.
  13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Vond daar zoiets in de diepvriesvakken.......

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

was het lekker?

15. enk52

Sleutel van de vriezer hangt bij de andere op de 1e blz.

Ik heb ook nog wat ijsjes

nientje1950 en bobobear vinden dit leuk.
  16. Klaartjuh

Die al eens gehad, wel lekker maar ook erg zoet. Net als de snoepjes.

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Klaartje, kijk je wel uit zo in de zon. 0ok varkentjes kunnen verbranden. :eek: Maar goed dat je een parasollotje heb gekregen.

Lekker ijsjes!!!

Vanmorgen al vroeg aan het strijken geweest. Daarna even gezellig bij mijn ouders geweest.
    Mijn zoon zit nu in het stadion bij Sparta. Hij had geholpen op de open dag en daarvoor 2 kaartjes voor de wedstrijd gekregen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal

hmmm lekkere ijsjes allemaal,en dan kan ik weer niet kiezen:oops:xD

ik had vanmiddag even de tv kast uit elkaar gehaald,nou dat was echt niet te doen,dus daarna weer gestopt.morgen toch maar weer heel vroeg beginnen.maar dan weer in mijn vaders huis.het huis schijnt net geen 100 vierkante meter te zijn.dat wist ik niet.ja,wel dat ie groot is.maar dat zei de asbest meneer.en dat moeten wij dus helemaal leeg halen.maar komt goed.wordt aan gewerkt.gelukkig ben ik wel handig en kan ik vrijwel alles

fijne avond allemaal

19. Klaartjuh

Anders morgen bacon op het menu o_O

20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Het is nu heerlijk buiten
    Onweer in de verte, zie af en toe een lichtflits en hoor wat gerommel