Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen,

aan alle vaders in NL. een leuke vaderdag........hier in Antwerpen is het pas op 15 augustus ;)

gisteren was het hier 35 graden in de schaduw overdag, de nacht ervoor 21 graden, deze ochtend 15, van een verschil gesproken.......
    het begon ook even te regenen om 8.30 uur .

nu hopen dat het niet te koud wordt beneden..is een overhangend dak...en wordt binnen niet zo warm, maar 23 graden....nu reeds nog maar 22 graden.

voor de rest ben ik doodmoe, maar echt doodmoe.....buren geven feestjes dat het niet meer proper is....met disco enzo tot 3.00 uur in de nacht.......vrijdag en zaterdag.......echt niet te doen....:oops:

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo dat is niet fijn freedom

dat heet hier geluidoverlast
    na 11 uur of 12 uur geluid op zacht

anders politie bellen en hopen dat die komt

3. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

hier mag tot10 uur muziek dan zachter

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen freedom en gelderblom

Geluidsoverlast is zeker niet fijn. Als dat blijft zou ik zeker bellen

In Antwerpen een andere Vaderdag? Volgens google vieren ze het daar op 19 Maart
    15 Augustus is het OLV Hemelvaart

In Nederland ook grote verschillen in temperatuur gister. Tussen het zuiden en de wadden zat een 20 graden verschil

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede, late morgen allemaal,
    Dochter had voor mijn man pannenkoeken gebakken als ontbijt. Daarna is ze begonnen aan haar laatste werkdag. Ze heeft vorige maand besloten ontslag te nemen. Er is een nieuwe, zeer vervelende leidinggevende. Dochter werd continue extra ingepland, zonder overleg (leidinggevende: je gaat nu toch niet naar school, dus kan wel extra komen werken), moest langer blijven omdat het druk was (met hetzelfde argument), alsof ze geen privéleven heeft om haar werk heen. En als klap op de vuurpijl werd haar vakantie aanvraag volledig afgewezen, terwijl ze had aangegeven nog een week te kunnen schuiven.
    Nu gaat ze dus eerst over een paar weken lekker op vakantie (interrail met 2 vriendinnen) en daarna op zoek naar een nieuwe baan in het ruime aanbod.
    Alle vaders een fijne vaderdag.
    Freedom, dat is niet fijn. Een keer een feestje moet kunnen. Maar zo snel achter elkaar en dan tot zo laat door. :eek:
    Is het te doen om zelf met ze te praten?? Misschien niet op het moment zelf (als er mogelijk veel drank gebruikt is), maar de dag erna.
    Anders zou ik in dit geval toch ook de politie bellen, i.v.m. geluidsoverlast. Sterkte ermee!

6. enk52

Goedemorgen Sandra

Je dochter heeft gelijk. Vakantie is heel belangrijk en met meer personen kan je niet zomaar een andere tijd gaan.
    Ze vragen nu overal personeel dus wat anders zoeken zal geen probleem zijn

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dank jullie wel, tja Enk ik sla er helemaal naast, is inderdaad op 19 maart........o_O en moederdag op 15 augustus........

En wat geluidsoverlast betreft, dat mag tot 22.00 uur of 23.00 uur.......er is reeds politie geweest aan hun deur de vrijdag, maar daarna gaan ze lustig door, dan zetten ze de muziek stiller en beginnen zelf keihard mee te zingen, zo een 12 volwassenen............:cry:en te roepen en gillen.......en dat is dus niet verboden blijkbaar.......
    Sandra zelf mee gaan praten is ook geen optie.........zijn mensen die niet eens goede dag zeggen.........naaste buurvrouw klaagt er ook over hoor.....
    En het zal niet de laatste keer zijn, want die hebben groot zwembad geinstalleerd verwarmt en alles.......:oops:, wonen er nog maar 1.5 jaar......

Dan mijn naaste buren rechts, zijn wat hardhorig.......en die zeggen : "wij hebben daar geen last van wij slapen achter......" dus die slapen wel, hij staat op om 5.30 uur en om 6.00 gaat die rommelen langs de kant van mijn slaapkamer.......

Hoop dat je dochter er van kan genieten Sandra........met de interrail is wel héél erg leuk.

Hier vragen ze trouwens ook overal personeel........raar maar waar.......

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Hesje

gewoon goed van je dochter Sandra en idd werk genoeg

jammer freedom
    ook jammer dat er niet meer mensen klagen

je wilt ook geen ruzie natuurlijk

9. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

fijne vaderdag voor alle vaders hier ook veel regen in rotterdam. zou weggaan maar blijf lekker thuis. John doe rustig aan en luister goed naar je lichaam. iedereen die een knuffel nodig heeft een knuffel van mij en nog een fijne zondag verder.

10. enk52

Goedemorgen allemaal

Wat een prachtige overwinning weer van Max. Sainz zat heel dicht achter hem .

Straks weer eens na een paar jaar zonder naar Lappendag oftewel de jaarmarkt met moeder en zus met vriend

nientje1950 vindt dit leuk.
  11. Hesje

goede morgen

dat klinkt gezellig voor een maandagmorgen

dan eerst maar een beker thee

12. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat gaat er zeker eerst wel in. We moeten toch een goede basis hebben

13. Hesje

zo is dat

eerst thuis indrinken xD

het is er goed weer voor
    niet te warm

14. enk52

Nee dat is wel fijn.

Snel lopen zullen we zeker niet met moeder erbij. Maar ze wil mee al vind ik het niet slim.
    Het is veel te veel

15. Hesje

op tijd even parkeren bij de koffie

ach we willen toch allemaal meer dan dat we kunnen

16. enk52

Dat gaan we zeker doen.

Dat hoort ook bij deze dag

17. Hesje

kan ze niet in een rolstoel?