Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ben ook gestart. Kreeg uit gewone apen een piratenaapxD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemiddag.

Wat is tegenwoordig kleding kopen voor mensen met een maatje meer een drama zeg. Ik ben voor de derde keer in zeg 2 weken (voor Jan met de korte achternaam) op en neer gereisd naar Amsterdam. En nog steeds niet geslaagd voor nieuwe jassen.-.->:(

Optie's nu zijn: Of voor een vierde keer naar Amsterdam Noord (in dit geval) of via internet.

Ik wacht wel tot de jassen echt op zijn en dan zie ik wel weer verder.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

vandijk ik zou het via internet proberen

niet goed is terugsturen

ik heb er ook een gekocht van de winter

4. enk52

Dat is inderdaad lastig vanDijk.
    Misschien even zoeken op jassen met een maatje meer. Dan kan je wat gerichter op pad gaan.
    En internet is ook een optie maar ik wil zelf altijd liever passen. Nu heb ik niet zo'n moeilijke maat , meer dat de mouwen altijd te kort zijn

5. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal
    Ik ben weer thuis. Moet het rustig aan doen en mag niet tillen.
    Er zijn 4 biopten genomen en tegen eind volgende week zal ik daar de uitslag van krijgen. En dan volgt er nog een operatie om hetgeen er nog zit weg te halen. Willen eerst weten wat het precies is.

6. vanDijk1970

De winkels in m'n eigen stad en in Amsterdam (waar ik vroeger wel slaagde) verkopen ze geen grote maten meer in de winkel zelf.

Ik wacht wel effe tot volgend jaar. De jassen die ik nu heb zijn nog in orde en wat vooral belangrijk is, ik kan ze beide nog aan. Maar ja ik ging eigenlijk voor een tweede zomer/winterjas.

Maar bedankt voor de tips Lea en @Hesje.

7. enk52

Fijn dat je er weer bent Thuva.

Het blijft dus nog even spannend en is nog niet klaar voor je.
    Gelukkig kan je zittend farmen of je moet geen zin hebben dan gewoon niet doen.

8. -jouw-

-jouw- Forumkenner

zo ik ben weer thuis nog even farms doen

tot morgen......

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond allemaal,
    Gisteren heel de dag regen gehad, dus weer geen plantjes in de grond kunnen zetten. Vandaag was het er wel weer voor, maar moest ik natuurlijk weer werken en daarna vanavond nog een werkoverleg gehad met alle collega's. Nu dus lekker lui op de bank. Voorlopig is de voorspelling voor morgenochtend weer nat, gaat echt goed zo. :p
    Ergens dit weekend moet het toch lukken om de boel in de grond te krijgen. :music:

Venus, fijn dat je weer naar huis mag. Hou je wel aan de opdracht van heel rustig aandoen.
    Thuva, gelukkig ook weer thuis. Hopen dat de uitslagen van de biopten straks "goed" zijn en ze het gewoon goed kunnen verwijderen.

Vandijk, gewoon lekker online bestellen, eventueel gewoon 3 of 4 jassen tegelijk. Wat niet goed is stuur je gewoon weer terug.
    Ik heb het probleem met spijkerbroeken. Ik wil een hoge taille en géén skinny en heb extra lengte nodig. Daarnaast wil ik er ook geen al te groot bedrag aan uitgeven.

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hebben jullie ook zoiets als "kringloopwinkel" ? bij ons in BE wordt heel veel gedoneerd, en dan ook voor héééél weinig geld "verkocht".

11. vanDijk1970

Ja die zijn er, maar het probleem zijn de kledingmaten en niet zo zeer het geld.

12. enk52

Goedemorgen allemaal

Sandra voor die broeken heb ik nu een online winkel gevonden die lengtematen heeft en ook de andere eisen wat bij mij ook zo moet zijn.

Vandaag ga ik me in hogere sferen begeven en naar Paleis het Loo. Was nog cadeautje voor mijn verjaardag van vrienden. Gezellig samen op pad dus.

13. Hesje

goede morgen

Lea een heel gezellige dag

beginnen we maar met een kopje thee

14. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat is een goed idee:)

15. Hesje

Lea het valt me nu pas op maar mis ik je bosmeisje in je banner?

het is een beetje grijs hier

16. enk52

Je hebt gelijk. Ik heb de verkeerde erop gezet. Ga meteen de goede zoeken:wuerg:

Deze is later aangepast en dus niet goed gekeken maar opgelost weer:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  17. Hesje

het viel me net pas op

dus ga ik even goed kijken

en idd gewoon opgelost :)

18. enk52

Het is een beetje miezerig. Hoop dat het straks droog is.
    Het meeste is wel binnen maar is toch leuker.

19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen
    wilde het bed buiten hangen pech miezerde een beetje
    een fijne dag enk

20. Hesje

dat is zeker waar

hier is het droog en word het lichter