Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Het is te zien dat het nat is geweest. De ramen zijn nu van buiten beslagen. Vochtigheidsgraad in huis is ook hoog

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

erg vochtig
    hier waren boven de ramen beslagen buiten
    beneden niet

John en Sandra hoe gaat het met de spieren en ongemakken?

nu de inwendige mens maat vochtig maken

3. enk52

Goedemorgen hesje

Beneden heb ik nog niet gekeken.
    Kopje thee is zeker een goed idee

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Luchtvochtigheid is hier binnen nu 55% , ze zeggen dat tussen de 40 en 60% goed is voor je huis en
    je gezondheid dus dat zit wel goed.
    Mijn 5 drakenvliegtuigjes hebben de races gewonnen dus ben weer klaar en alle upgrades ook gehaald.
    Blauwe plek is nog wat groter geworden en loop nog wat moeilijk maar verders gaat het goed.
    Nu maar lekker kopje thee.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen John

Je bent weer supersnel met het event

Gelukkig ben je er goed afgekomen dan.

De hygrometer staat nog net in het goede vlak maar wel vlak bij het rode . Het is nu dus nog goed

6. Hesje

ik heb op 1 farm 2 en op de andere 3 races gewonnen

7. enk52

Ik heb er 2 klaar . Hoop vandaag nog een stukje verder te komen want ben het weekend weg.

Vanavond komen ze ook Kyra brengen. De buurvrouw komt daar een keer naar kijken in die tijd.

8. Hesje

ja dat is een goed idee

toen ik nog vogels had en een weekeind weg was keek de buurvrouw ook elke dag even
    en een muziek zender aanzetten op de radio

9. enk52

Dat is ook de bedoeling.
    Collega komt zo kijken om hem aan de praat te krijgen. Is analoog en dat werkt niet meer. Anders losse radio

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    hier is het nu heerlijk buiten..maar er is nog wel het een en ander voorspeld...ach we zien wel

11. enk52

Goedemorgen Lucie

Voor het zuiden zeker

Freedom gefeliciteerd met level-up

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    net terug van de huisarts voor de 3 maandelijkse APK.
    Bloeddruk en suiker waren prima.
    Moet wel volgende week woensdag opnieuw naar het ziekenhuis voor een scan en vrijdag in het ziekenhuis naar de chirurg.
    Ik blijf vage pijnklachten houden in het gebied waar 2x geopereerd is en daar wordt even aandacht aan geschonken.

13. Hesje

thuva altijd goed wat extra aandacht voor zo iets

lekker dat bloeddruk en suiker goed zijn

succes volgende week

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dank voor de feli's voor level up.....hier op forum, per duif of zelfs vliegtuig :)

Moet maar 24.6 miljard puntjes wegspelen, komt best wel in orde.........

Het vliegevent is ook af en zit nog met een oogst eventgewas op het veld xD in de stap 5 wel veel dingen dubbel gedaan.......zeker de seizoenspunten overal, en heb daar de "okapi" binnen.....die wou maar niet komen en nu dus wel 8)
    Nu nog een plaats zoeken, letterlijk zoeken voor het sieritem drakenrijder en zijn 6 upgrades....

Vind het best wel koud nu ten opzichte van de vorige dagen..maar tja ben dan ook een koukleum hoorxD of laat ons zeggen geworden.

Sterkte aan alle kliekjes in de lappenmand.......ben er ook nog niet helemaal uit......weinig puf en energie......en duizeligheid blijft. :oops:

O ja Enk geniet van je weekendje weg......;) hopelijk zonder veel onweder, maar dat zal voor vandaag zijn........gisteren stond hier de straat al blank.....heb dan maar naar de stad gebeld en ze zijn de rioolen komen reinigen, maar hadden beter een veegwagen gebracht.....

15. enk52

Goedemiddag.

Gaat lukken freedom

Thuva fijn dat je apk goed was. Ik was deze week ook geweest. Succes volgende week bij de rest

PLINK PLOINK 4x

Supermest

Susi's supermest

Vrolijke bomendag

Mega-ep

16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Hier zijn mijn knieën nog wel mooi van kleur, maar iets minder stijf. Ik kan nu weer doorstappen op de trap i.p.v. 1 treetje en dan andere been bijtrekken. Hand voel ik niet veel van, omdat hij erg goed is ingepakt, dus dat wordt afwachten maandagavond als ik hem ga uitpakken. Officiëel mag het dinsdag pas, maar dan kan ik maandagavond bepalen of ikzelf mijn man dinsdag naar het ziekenhuis kan rijden of dat we daar iets voor moeten regelen. Als het nodig is, hebben we gelukkig al van diverse mensen het aanbod staan.
    Gisteren middag met het ov een paar uurtjes naar mijn werk geweest, ik stapte letterlijk 1 minuut voor de bui los ging binnen. De boodschapbestellingen voor volgende week gedaan en met een groepje BSO-kinderen een spelletje gespeeld. Het werk van mijn man is er vlakbij dus die heeft me daar weer opgehaald.

Thuva fijn dat je APK goed was en dat ze toch voor de zekerheid je nog een keer extra gaan doorlichten.

Lea een heel fijn weekend!

Lucie, ik hoop dat het weer gaat meevallen bij jullie. Hier is het al een tijdje somber, maar nog steeds droog.

17. enk52

Fijn dat het langzaam beter gaat Sandra en dankjewel. Het gaat vast lukken dit weekend

Hier ook geen zon maar een heerlijk fris windje. Kan het iets afkoelen in huis.

18. Hesje

freedom

wat ben je snel
    mijn okapi komt er ook aan hoor
    moet er nog even op wachten

fijn dat je het zo kan regelen Sandra
    toch een poosje naar je werk

de eerste druppels vallen hier
    maar de zwaluwen vliegen nog best hoog

nu de zwaluwen weg en onweer in de lucht
    met ook veel regen

Laatste bewerkt: 20 Mei 2022
  19. enk52

Hier vielen een paar spatten. Ik snel de katten aan de overkant binnen gelaten, dat hadden ze gevraagd. Maar nu al weer droog.
    Heb mijn plicht gedaan in ieder geval.

Nu regent het weer

PLINK PLOINK

Happy knechtendag

Mijn logee is er ook

Goedemorgen allemaal

Laatste bewerkt: 21 Mei 2022
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

Lea een heel goede reis en een heel fijn weekeind

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.