Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Fijn dat het beter gaat Thuva en dat de zin er weer is

2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemiddag

wat ook tegen zonnealergie helpt urtizon zijn pilletjes

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik mag niet alles gelderblom
    heb een uitgebreid assortiment van de apotheek
    alles op elkaar afgestemd
    mag als extra alleen paracetamol

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede avond iedereen,

dat !s dus iets héél vervelend Hesje........zeker dat "pijnlijk" als je het aanraakt en dan nog jeuk er bovenop......lijkt wel op een contact allergie......
    heb je misschien een andere wasverzachter of wasmiddel gebruikt?? of is er aan je medicatie iets verandert?? ttz. een zelfde medicament met andere naam....dan kan het bv. zijn dat je niet tegen de "hulpstoffen" kan, die ze erin doen.....

Kan het ook niet zijn, dat je daar zweet en dan in combinatie met zon dat het allergie geeft?? ...ik ken iemand en moest altijd met lange mouwen lopen buiten op latere leeftijd wel te verstaan.........

5. Hesje

nee freedom niets van dat alles
    wasverzachter nooit
    wasmiddel hetzelfde
    medicijnen krijg ik deze week weer dus al 3 maanden dezelfde
    zweten ook niet is op de bovenarmen aan de buitenkant
    huid die de zon gezien heeft daar is niets aan te zien
    heet raadsel .......

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

oei Hesje dat is vervelend. Het kan inderdaad de combi van warmte en zon zijn. Ik heb het ook eens een paar jaar achter elkaar gehad in mijn nek. o_Ok met zalf zodra het weer begon, na een jaartje of 3 was het net zo plotseling weer over als dat het ooit begonnen was.

Thuva fijn dat het eindelijk beter gaat. Hopelijk zet het door!

Ik zit op dit moment onder de schaaf- en blauwe plekken en kneuzingen. Vanmiddag toen we de kinderen van de BSO op school gingen ophalen, op het plein gestruikeld over een scheef liggende steen. 2 kapotte knieën en 1 elleboog, gekneusde vingers en doorgeklapt tot op mijn gezicht, dus een gebroken bril die in mijn gezicht sloeg. Klein sneetje en schaafplek bij mijn oog. Even later vreemde zwarte "slierten" in mijn gezichtsveld, dus even naar de huisarts geweest. Nu morgen rond 10 uur een afspraak bij de oogarts en als de klachten erger worden, direct via de huisartsenpost ernaartoe. Door mijn antistolling natuurlijk ook nog alles dik en pimpelpaars. Ben benieuwd hoe ik morgen mijn bed uitkom. :(
    Kinderen die erbij liepen, schrokken zich natuurlijk ook wild, vooral omdat het sneetje bij mijn oog heel erg bloedde.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Hesje

O Sandra wat vervelend
    je ben morgen zo stijf als een deur denk ik
    je speren hebben zo'n opdoffer gehad
    die gaan in protest
    en dan no je knieen en elleboog
    beterschap hoor
    ik hoop dat het met die slierten voor je ogen meevalt
    je hebt nu ook wel alles achter elkaar

8. enk52

Goedemorgen allemaal

Sandra dat is schrikken. Je hebt wel alles achter elkaar. Hoop dat het allemaal meevalt en zeker met je ogen.
    Knuffel voor jou

bobobear vindt dit leuk.
  9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Oef Sandra dat is niet zo mooi wat zal je stijf zijn vandaag en hoop ook dat
    met de ogen meevalt.
    Werd net gebeld omdat fietspomp op depot kapot is dus heb die van thuis maar even gebracht.
    Straks maar even een nieuwe halen.
    Op terug weg dus maar even langs de bakker geweest.

bobobear vindt dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen John

Ja de bandjes moeten wel hard zijn. Je mag toch verwachten dat ze dat thuis eerst even doen

Heerlijke broodjes heb je weer:)

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Lea, onder bepaalde voorwaarden mogen wij het zelf indelen. Ik werk 28 uur en probeer het zo te doen dat ik iedere dag in ieder geval drie uur werk. De rest verdeel ik dan gelang mijn afspraken. vind de gezelligheid ook eel belangrijk. Maar als ik een presentatie moet maken die ik dat het liefst thuis, minder afleiding;)

thuva, fijn dat je er bent! hopelijk blijft het zo goed gaan. En Sandra, het zal wel flink pijn doen vandaag. Succes bij de arts.

12. enk52

Goedemorgen Lucie

Dat is fijn geregeld dan zo met je werk

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

JA, is wel heel prettig. Scheelt reistijd, dus geeft 's avonds vaak wat meer rust

14. Hesje

goede morgen

fijn Lucie dat beetje vrijheid
    en dan zien dat het allemaal goed verloopt

nu maar even thee

een flinke pot

bobobear vindt dit leuk.
  15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

jeetje sandra,dat is me wat,zo zie je maar weer,ongeluk zit in een klein hoekje.beterschap hoor.hoop dat je er vandaag niet al te veel last van hebt.

vandaag wordt het voor mij dagje mee naar het ziekenhuis.ik kan wel leukere dingen verzinnen,maar wat moet dat moet.

fijne dag allemaal

16. Hesje

sterkte bobo
    voor sommige dingen heb je geen keuze
    die moeten gewoon

17. enk52

Goedemorgen Hesje en Bobo

Bobo succes in het ziekenhuis

Nu lekker een kopje thee

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Even een kopje thee en een broodje.
    Vooral mijn knieën zijn enorm stijf, dus gaan zitten en weer opstaan en traplopen zijn lastig
    Net de huisarts nog een keertje gebeld, gisteren steeds meer pijn gekregen aan mijn hand. Vannacht een paar keer wakker geworden van de pijn, dus straks als ik toch in het ziekenhuis ben meteen een foto laten maken.
    Met mijn werk afgesproken dat ik kom, zodra ik in het ziekenhuis klaar ben.

Lucie, dat is echt lekker om het zo zelf te kunnen indelen.

19. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Sanham en Bobo succes bij de dokter
    Lucie fijn dat je jouw werktijd zelf in kunt delen
    John succes met het kopen van een goede fietspomp
    Nu eerst maar even ontbijten met zo'n heerlijk broodje. Neem geen thee maar een beker melk, kunnen mijn spieren weer wat aansterken na zoveel maanden weinig tot niets kunnen doen

20. Hesje

ja thuva dat heeft tijd nodig
    en dan kom je er wel hoor