Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gezellig Lucie

fijne dag

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

IS ook zeker gezellig. o_Ok geen idee waarze naar op zoek is, maar komt bij vast goed, we hebben een paar leuke winkels

Jij ook een fijne dag

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie

Veel plezier vandaag en succes met het shoppen.

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Ik pak nog even zo'n lekker broodje als lunch.
    Straks nog een wedstrijd langs de lijn staan, wordt een dikke winterjas. Gelukkig wel droog.
    Vanavond naar mijn broer, die is jarig. Hij had eigenlijk uit eten willen gaan, maar mijn neef is net uit de rolstoel en nu op krukken. Hij had met de keeperstraining zijn kuitbeen gebroken en is 1,5 week geleden geopereerd. Dan zit hij thuis toch wat prettiger dan in een restaurant.

5. enk52

Dan mag de winterjas zeker wel aan Sandra

Veel plezier met alles

6. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

goedemiddag allemaal. John veel beterschap met je vrouw. hopelijk snel beter. Freedom ook heel veel beterschap dat je je gauw maar beter mag voelen. Lucie ik hoop dat jullie slagen en een fijne dag hebben fijn weekend allemaal

7. Hesje

dankjewel Ria

heb nog even wandeling gemaakt
    maar er was wel veel wind

8. Sanham

Weer thuis, zoon helaas verloren van het team dat net boven hen staat, anders hadden ze een plaatsje opgeschoven.
    We konden gelukkig een plekje uit de wind vinden, daardoor was het goed te doen langs de lijn.
    Lucie, hopelijk is je zus nu wel geslaagd. Zal in ieder geval gezellig geweest zijn.

9. enk52

Goedemorgen allemaal

Jammer dat ze verloren hebben Sandra

nientje1950 vindt dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen

ik heb het er ook van genomen
    gewoon uitgeslapen

nu eerst maar thee

11. enk52

Goedemorgen Hesje

Heerlijk toch. Maar nu lust ik wel een kopje thee

12. Hesje

ja daar was ik ook aan toe hoor

het ziet er weer mooi en fris uit buiten

auto's inmiddels een wit dakje

13. enk52

Hier heeft het ook gevroren maar de wind is gelukkig minder nu

14. LucieSchreurs

goedemorgen allemaal
    Jullie goede wensen hebben geholpen, Zusje is bij mijn favoriete winkel zeer goed geslaagd. Zowel voor de bruiloft als voor werk. Met de corona was het allemaal een beetje op een laag pitje, maar nu ze weer naar kantoor mag....

15. Hesje

dat is lekker Lucie
    die komt meer met jou shoppen

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen Lucie

Fijn dat ze geslaagd is. Op het werk wil je er nu natuurlijk ook weer goed uitzien. Wat dat betreft was thuiswerken wel makkelijk.
    Ik heb gewoon bedrijfskleding net als de rest. Heel makkelijk.

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen vanuit een zonnig rotterdam maar wel erg koud nog met die wind. Lucie fijn dat je zuster goed geslaagd is. fijne dag allemaal

18. enk52

Goedemorgen Ria

Jij ook een fijne dag

19. Sanham

Goede (bijna) middag allemaal,
    Straks met mijn dochter haar koffer inpakken. Ze gaat nog mee met de studiereis van de studie waarmee ze gestopt is. Die moesten een paar studenten zelf regelen en zij zat bij die groep, dus mag ze ook nog mee. Vannacht vertrekt ze naar Thessaloniki (Griekenland). Ik ga haar alleen niet op Schiphol, maar op Rotterdam CS afzetten, om zelf nog een beetje nachtrust te krijgen. Ik moet morgen ook nog de hele dag werken. :oops:

20. LucieSchreurs

Ja, dat denk ik wel, die bleef er niet over uitgepraat, wat een leuke winkel het was en een leuke kleren er te krijgens zijn.
    Oh, bedrijfskleding dat is inderdaad ook wel gemakkelijk. Ziet iedereen er inderdaad netjes uit.