Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen John

Ik neem ook nog een kopje

2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

kom ook even om het hoekje kijken fijne zondag

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal
    Zier er hier ook maar koud uit. zo maar eens gaan sporten

4. enk52

Goedemorgen gelderblom en Lucie

succes met sporten Lucie

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier op het moment een zonnetje dus we wachten af. ga om 12 uur weg dus we zien wel. fijne zondag allemaal

6. enk52

Goedemorgen Ria

Jij ook een fijne zondag

7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemiddag.

Zit hier helemaal klaar voor de relay (shorttrack) en dan de langebaanschaatsen.

Fijne zonnige zondag verder.

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Ze gaan zo van start.
    Iedereen een hele fijne zondag

9. vanDijk1970

Met Goud zal dat wel lukken.;):D

10. LucieSchreurs

Super rit van de dames, verdiend gewonnen!

11. vanDijk1970

Weet niet wat de relay ploegen (mannen "langebaanschaatsen en shorttrack' en de vrouwen langebaanschaatsen) hebben, maar net zich wel/niet plaatsen voor de volgende ronde.

12. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ik ook niet maar ze doen hun best en dat is voor mij genoeg.

Voor wie mee doet aan de weekend fokqeust morgen kortingsdag om 10 uur
    dus motel vullen met anaconda's en kameleons is misschien handig :music:.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede bijna avond allemaal

gister een superdrukke chaotische dag geweest,nicht geholpen met inpakken en uitzoeken en weggooien,uiteindelijk savonds laat proberen kat in de mand,maar kat raakte helemaal in de stress dus dat werd hem niet.nicht overal heen gebeld,is er mischien een pilletje ofzo waar hij rustig van wordt,niemand wist een antwoord,zijn wel spoed klinieken he,maar uiteindelijk dierenambulance gebeld en die hadden wel een speciale grotere kooi,die konden we ophalen,wij ophalen hadden we eerst een kleinere versie,maar we vroegen of ze nog iets groters hadden of mischien een bench ofzo,kwamen ze met een grotere,daar kan mijn grote hond nog in,maar die hadden we meegenomen.als het niet zou lukken zouden hun komen om ons te helpen.oke,wij weer naar huis,en kat gelokt met kleine garnaaltjes.toen trapte kat er wel in en dicht was de deur,en toen ging hij klagen,hihihi.maar we hadden hem,ja moest gewoon want ze moet er morgen vroeg uit zijn.toen hier naar mijn huis,even alles in orde gemaakt voor kat,maar hij vond het eerst helemaal niks.maar savonds,nou eigenlijk snachts was ie helemaal happy,ging hij kopjes geven en spinnen,en toen dacht ik oke nu zit het wel goed.vanochtend was ik hem kwijt ik zoeken,lag hij onder bed,maar mijn bed is vrij laag,dus hij moet er echt onderuit persen om eronderuit te komen,maar hij schijnt het daar lekker te vinden,want hij gaat steeds weer daarheen terug.nu nog wel even zorgen dat ie wel een keer gaat eten want dat wil ie nog niet.en dan morgen weer de kooi terugbrengen.kost niet zo duur,ik had veel duurder verwacht.is 7.50 en wel 100 euro borg,maar die krijg je terug.en als ze hadden komen helpen dan koste het 25 euro.dat vind ik echt goedkoop hoor.zo,heel verhaal.
    oja,en mijn huis is nog steeds een bende

fijne avond nog allemaal

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo ik ben ook weer thuis

bobo wanneer kom jij tot rust

goed idee John

tot morgen allemaal

15. LucieSchreurs

Oh Bobo
    Jij bent ook echt veel te goed....super lief wat jij allemaal doet voor je vader, zus en nichtje. Maar wel goed op je zelf letten!
    En katten..ik heb van mijn zusje geleerd dat ze maar een ruimte nodig hebben waar ze met het hoofdje door heen kunnen en dat het dan altijd goed komt. Lekker onder het bed laten als hij zich daar veilig voelt.

Voor nu lekker slapen en tot morgen

16. enk52

Goedemorgen allemaal

Bobo jij beleeft ook altijd wel iets speciaals. Het komt vast wel goed met de kat.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  17. Hesje

goede morgen

Lea wat een mooie tekst heb je vandaag

18. enk52

Goedemorgen Hesje

Jij hebt ook een liefdevolle theepot gevonden:)

19. Hesje

ja moet een beetje in het thema blijven toch

zelfs mijn thermostaat doet mee :)

mooie dingen in de kalender:)

20. enk52

Daar zaten zeker mooie dingen in:)