Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dank jullie wel Hesje en Ria, jullie ook een fijn weekend:)

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Fijn weekend allemaal. Hier schijn het zonnetje al lekker!
    En als de plaatselijke:p voetbalclub dan vanavond wint kan het weekend voor de mannen hier in huis helemaal niet meer stuk

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Gister ben ik niet op het forum geweest, dus als eerste Lea van harte gefeliciteerd alsnog.

Ik had gisteravond geen zin meer om de pc nog aan te doen, dus heb ik snel op de tab met knechten geoogst. Daardoor echter ook niet op het forum geweest en die hele bonuscode vergeten. Zou hem gisteravond activeren voor als we de molen met een volgende event nodig hadden, dom dom dom en baal baal baal. Leerpunt, volgende keer niet tot het laatste moment wachten.

Verder nog druk met het event bezig. ZO eerst even weg en daarna even gaan rekenen.

P.S. wat is het rustig hier, iedereen van het mooie weer aan het genieten??

Laatste bewerkt: 18 April 2015
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,kom even snel langshuppelen

lea alsnog gefeliciteerd met je verjaardag;)

heb tussen de bedrijven door het event in de kelder gegooid,had hem gisteren octend al af maar vandaag pas alles ingeleverd,nu weer de diertjes uit de schuur gehaald en de boompjes staan ook weer:music:

prettige avond nog allemaal

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Erg hoor, dat die mods geen eten krijgen :wuerg: enkel maar zoet en nog eens zoet, maar ze zijn soms ook zoet xD

Bobo heb jij zingende bomen? o_O

Krijg hier een cadoke van een totaal onbekende voor mij.....de naam eindigt met 131313:oops: ondertussen in men 135 tellende vriendenlijst wel teruggevonden hoor.....^^

edit : o ja Klaartjuh heb de vogelschrikker sinds gisteren ofzo....zal hem over het heg kieperen :)

Laatste bewerkt: 18 April 2015
  6. LucieSchreurs

Goedenavond, hier is de stemming goed. Het plaatselijke clubje:p staat met 3-1 voor. Het feest barst los in Eindhoven

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom....ik heb mijn bomen nog niet horen zingen,maar mischien wel een idee voor een nieuwe boom:D

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*schrikt op*

Er hangt wat in mijn heg en nu is al het gevogelte wild geworden o_O

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede morgen

fijne zondag allemaal

vanavond ben ik weer thuis

granaten overal opgeruimd

Laatste bewerkt: 19 April 2015
  10. enk52

Goedemorgen allemaal,

11. LucieSchreurs

Goedemorgen, hier ook op beide accounts het event naar de kelder gebraccht

12. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Fine zondag:) tot de volgende keer

13. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Hier nog druk bezig met het event. Wordt kiele kiele of ik genoeg marjolijn haal. Nu snel klaar maken voor een optreden. Wordt doordat ik veel weg ben de vraag of ik genoeg oogsten red. Anders een paar dingen maar niet inleveren. Ik heb al knechten aan staan om snel tussendoor te kunnen oogsten.

Groeten Detje

14. enk52

Dit was mijn mooiste verjaardagskado:)

LucieSchreurs, eevee60, muts70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

hier hebben we gister ook het event de kelder in gekieperd.
    was goed te doen als je tenminste alle dieren op voorraad had en regelmatig kon oogsten. hoop dat ze de volgende keer eens bestaande gewassen erbij vragen ipv dieren.:p
    leuke foto Lea. ;)
    fijne zondag allemaal, groetjes en knuf

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goede nog net morgen allemaal.

Lea wat een leuke foto:inlove: ze ogen beide een beetje van moet dat nou.

17. enk52

Was inderdaad niet hun idee om een foto te maken maar deze kans krijgen we niet zo vaak om ze beide te hebben.

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat laten ze ook zien op de foto.Van mijn jongens heb ik er ook zo een en elke keer als ik hem zie hangen denk ik weer aan de boze gezichtjes .Daarom is hij me extra dierbaar. Nu vind ik het een prachtige herinnering.xD

19. enk52

Ik heb er nog 1 dat ze bij me op schoot zitten en daar lacht Féline wel. Fleur sliep en vond het maar niets wakker gemaakt te worden.

20. fricor

fricor Commandant van het forum

op die andere foto, [die ik wel kan/ook heb gezien ] zie ik echt een stralende oma :inlove:

eevee60 en enk52 vinden dit leuk.