Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Gewoon nog eens proberen Bobo. Ik kreeg ook dingen heel ver weg maar net zolang iedere keer een schermpje terug gegaan en andere postcode in de buurt ingevuld tot ik een goede had.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Euh...als Hofje even mee mag bemoeien :oops: ... Heb hier die brief zowel voor Feestcommissie als Hofje nog niet gekregen...
    Onze geboorte jaren zijn allang aan de beurt...Heb net gebeld voor afspraak...een Half uur in de wacht gehangen, maar wel gelukt.
    Hofjes geboortejaar, werd meteen verbinding verbroken :eek:xD Toen nog een keer gebeld en dan Feestcommissie geboortejaar ingetoetst...Je krijg een hele lijst van dingen waar je elke keer een nr in moet toetsen :wuerg: Maar goed dat lukte dus...
    En nu voor ons beiden een afspraak kunnen inplannen en in de buurt...Vind zelf het bellen het makkelijkst.:)
    Het nr hiervoor is ... Dat mag ik toch wel op forum zetten?? Tis een algemeen nummer ... 0800 7070
    Hoop dat het je lukt. :)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hofje soms is het een ramp
    mijn geboorte jaar ook allang geweest
    via computer kan niet dus bellen
    om 8 uur begonnen half 5 iemand aan de telefoon
    dichtbij kon niet is heel januari vol zei het meisje
    het kind keek waarschijnlijk naar de postcode
    en hemelsbreed is het niet ver maar als je op eilanden woont moet je er eerst af
    dus heb nu een afspraak over kleine twee weken ergens in oud Rotterdam
    op zaterdag dus een van de zonen brengt me wel
    die mag nu ook een afspraak maken via pc kan niet vragenlijst stopt bij de trombose dienst
    hij bellen meneer u moet wachten op de brief

4. HofvanDromen

Ik weet Hesje, tis echt een organisatie, waar ik soms niks van snap...

Euhm, is het de zelfde zoon, die jouw naar de priklocatie brengt? Dan zou ik als ik jullie was, die gezondheid verklaring down loaden, invullen en vragen of hij die prik dan ook mag krijgen...Kennissen van mijn Paps en Mams hebben dat ook zo gedaan.
    Zo vreemd is dat...Met afspraak maken en dergelijke ist allemaal moeilijk moeilijk ...En op de prik locatie ist vaak totaal geen probleem allemaal...En zijn ze ook nog is heul aardig en lief...

Of nog een keer bellen, het is ook zo verschillend wie je dan aan de telefoon treft ...

5. Hesje

ja toevallig wel dezelfde
    we kunnen het proberen
    ik zie hem morgen toch
    oudste gisteren zijn afspraak gemaakt waar het voor mij vol was
    en daar had ik zelf naar toe kunnen gaan is maar 20 minuutjes met de bus
    zo jammer dat het niet weer hier was
    om de hoek bijna

HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hofje,dan ga ik toch eens proberen te bellen.ik wist wel dat er een landelijk nr was,maar kon hem even niet meer vinden.ga ik het toch proberen.hubbie had ook geen brief ontvangen.dank je voor de tip:)

HofvanDromen vindt dit leuk.
  7. HofvanDromen

Succes Dames :)

8. Hesje

dankje komt vast weer goed

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou,ik had dus gebeld,vragen ze je geboortedatum,zegt het bandje u heeft nog geen brief gehad dus u kunt geen afspraak maken.nou lekker dan.weer online geprobeerd.kom ik ver buiten qamsterdam,had ik andere postcode,van 10 minuten verderop,die kon wel in amsterdam,ik heb nog getwijfeld,maar ik heb dan zeker de pech dat als ik dan ga,ja maar u woont niet daar.dus u wordt niet geholpen.dus laat maar lekker zitten,komt ooit wel goed.

10. enk52

Goedemorgen allemaal

Bobo dat was helemaal goed gekomen hoor

11. Hesje

goede morgen

ik heb potje thee

12. enk52

Goedemorgen Hesje

sterretjesthee vandaag:)

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je moet je geboortejaar invoeren en niet je geboortedatum. Die fout maakte mijn man ook. Hier ook gebeld omdat online we alleen ver weg konden, maar via de telefoon konden we ook niet in onze woonplaats terecht. Zat al de aankomende 6 weken vol. Dus nog maar geen afspraak gemaakt. Wel jammer want we hadden een behulpzame man die ons beide tegelijk in wilde plannen.

14. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Dat is zeker jammer was makkelijk geweest.
    Eerst maar kopje thee nemen en goed wakker worden .

15. Hesje

ja sterretjes thee
    ik dacht die is groot genoeg

en nog een beetje in deze sfeer

straks de apk keuring

16. enk52

Goedemorgen Thea en John

Ik neem ook nog een kopje thee.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

als ik het zo lees mag ik heel blij zijn dat man en ik allebei zo snel terecht konden en ook nog redelijk dichtbij. Mijn prik zat er gisteren in. Beetje pijnlijke bovenarm maar verder nergens last van. Ben met militaire precisie geprikt:inlove: Zo gaaf om te zien hoe het leger helpt. Heel aardig en top geprikt

18. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Kom even een beker sterren thee halen

Ik mag de booster prik pas begin maart halen

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Bobo, de postcode wordt alleen gebruikt voor de toewijzing en als je daar bent niet meer gecontroleerd. Ik denk dat de locaties ingedeeld zijn op postcodegebied en zoals Hesje ook aangaf zit er dan wel een verschil tussen afstand hemelsbreed en afstand in reistijd. Als het met die andere postcode wel lukt, zou ik het gewoon inplannen.
    Blij dat de kerstboom en lichtjes er nog zijn, wat een somber weer vandaag.

Edit: ondertussen bijna middag, krijg je als je vergeet je bericht te plaatsen :oops:

20. enk52

Goedemiddag inmiddels Lucie, SB en Sandra

SB fijn dat je weer even langs komt

PLINK PLOINK 4x

Knechtenabonnement

Babyboom

Supervoer

Het beste van 2021