Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou,we zijn er even mee gestopt,laminaat kregen we niet voor elkaar om te leggen terwijl we wel weten hoe we het moeten leggen.zo frustrerend.en we krijgen het toch niet af dus we gaan mischien 2e kerst even kijken of het ons lukt.maar mijn zus zal in een half af huis moeten wonen voor zolang.het is even niet anders.ze gaat dinsdag over.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    wat een lief beestje zit daar verstopt :)

-freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Vervelend Bobo. Het is niet anders dan. Beter dan met een frisse blik dan even weer kijken of het dan lukt of anders iemand vragen die jullie op weg kan helpen maar daar zijn het nu wel rare dagen voor.

Nu eerst maar een lekker kopje thee uit die leuke kerstpot

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Had wat langer nodig want heb een heel lang kerstweekend ben vrij tot volgende week woensdag.
    Dus moest nog wat dingen regelen.
    Vandaag nog maar even wat warms meegenomen.

Verder wens ik iedereen [​IMG]

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen John

Lekker hoor die broodjes en een lang vrij weekend

Voor jou ook hele fijne kerstdagen

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hmmm,ik drink gezellig een kopje thee mee.

lea,mijn vader kon heel goed laminaat leggen,maar dat kan hij nu niet meer,en ik heb hem dus altijd geholpen,dus ik moet het gewoon kunnen,maar gisteren was het echt niks,maar het komt wel goed.het is ook wel heel veel in een te korte tijd.

voordat ik het weer vergeet.ik wens iedereen een fijne kerst,ondanks de beperkingen,probeer er toch iets van te maken.

wat zijn jullie plannen voor de kerst?ik heb eigenlijk geen plannen,wel wat lekkers eten,maar voor de rest niet zoveel bijzonders.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. enk52

Ik ga morgen alleen even naar mijn moeder. Verder geen plannen

Marije heeft lekker vakantie nu op Curaçao, de smurfjes zijn al geweest en zoon kan niet komen

8. Hesje

wat zullen ze genieten Lea

ik neem een lekker croissantje
    en ook fijne vakantie John

ik word 2e kerstdag met rammelende maag om 8 uur
    bij jongste zoon verwacht voor het ontbijt
    dus vroeg in de kleren, moet dan toch voor half 8 weg

9. enk52

Dat denk ik ook Hesje

Volgende week willen ze hun duikdiploma halen. Het is daar natuurlijk prachtig om dat te doen

Gezellig hoor. Wel vroeg maar dat moet lukken

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Wij houden het dit jaar rustig. Morgen naar mijn schoonouders. De pols is wel uit het gips maar de revalidatie van schoonmoeder begint nu eigenlijk pas. En tweede kerstdag niets...Nou ja lekker mer zijn drieen maar we hoeven nergens heen.

11. enk52

Goedemorgen Lucie

Met een klein groepje is het toch ook gezellig

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oh zeker weten, en ik ben ook wel toe aan de rust....Heb het gevoel dat wij alleen maar aan het regelen zijn geweest afgelopen jaar, dus niet te veel poespas is heerlijk en gezellig

13. Hesje

een heel goed plan Lucie

het gaat meestal goed totdat je even niet meer hoeft

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. enk52

PLINK POLOINK

Kerstwens van het farmeramateam (BP) met bonuscode

Oldwief en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. Hesje

wat een verwennerij weer

vanmorgen ook al een vracht

ik ga kijken

16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Een hele goedemorgen allemaal ,

Namens ons allemaal wensen we iedereen hele gezellige warme liefedevolle Kerstdagen en een gezond 2022 toe.
    De kliekjes bedankt voor alle steun en support dat blijft voor ons heel bijzonder.
    Het is een redelijk zwaar jaar geweest kwa gezondheid maar we gaan op naar 2022 met nieuwe moed.
    Kan nog niet alles lezen dat is te zwaar .

Bedankt allemaal.

17. enk52

Goedemorgen dutch

Voor jou en je familie ook hele fijne Kerstdagen en ik hoop zeker dat komend jaar voor jullie beter gaat worden
    Geniet nu van het samenzijn en we hopen je hier weer snel te lezen

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Lea, wat had je weer een schattig plaatje vanmorgen en gisteren een mooie foto van je prinsje.
    Bobo, lekker even niets doen met de kerstdagen en dan volgende week er met een frisse blik naar kijken. Hopen dat het dan wel goed gaat.
    Lucie, lekker tot rust komen is ook fijn.
    Dutch, geniet met je gezin van deze dagen. Hopelijk lukt het het komende jaar om vaker hier langs te komen, omdat dat een teken is dat het goed met je gaat.

Hier vanmorgen de laatste boodschappen binnengehaald. Vanavond met het gezin cadeautjes onder de boom, ook het moment van herinneringen aan schoonouders, waar we dit altijd samen meededen.
    Morgenochtend met het hele gezin een thuistest, zodat we in de namiddag veilig naar mijn ouders kunnen.
    2e kerstdag zijn ook wij gewoon met zijn viertjes, lekker een rustige dag. Meestal een leuke film kijken en spelletjes doen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemiddag Sandra

Dat klinkt allemaal heel gezellig. Geniet ervan:)

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

aan alle kliekjes en cootjes.......[​IMG]

edit : 6 uur later het is wel de bedoeling dat ik op "plaats reactie" klik :wuerg: denk ik zo..........

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.