Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, dat is gezellig wakker worden , Lea;)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

huisdieren nog niet wakker zie ikxD

4. enk52

Nee, die blijven nog even lekker liggenxD
    Zie dat het vannacht nat geweest is, nu begint wel lekker het zonnetje door te komen. Heeft ook flink gewaaid.

5. Hesje

hier voorzichtig de zon nog beetje grijs maar hier heeft het niet geregend wel veel wind gisteren
    vogel hier word ook wakker
    ik heb een baobab en een sleedoorn uit mijn stekjesxD had er 5 van baha en 7 gewone

6. enk52

Super dat je de nieuwe er bij had. Ik heb beide nieuwe bomen, dus fijn alles weer compleet:)

7. Hesje

zo de arm-oefeningen weer achter de rug
    mis nu alleen de sorbus nog

8. enk52

Dat valt mee, komt vast volgende keer.. Gaat het goed bij de fysio? Ik heb donderdag afgesloten daar.

9. Hesje

ja zij is tevreden, ze trekt hem in allerlei posities en heb ik de rest van de dag spierpijn maar nu wel oefeningen voor thuis
    gewichtheffen met een flesje water

10. enk52

Dat ken ik ja, deed het later met een 2 literfles:)

11. Hesje

oei mooi vooruitzicht :(;)

afgezwaaid? maar niet verbeterd

12. enk52

Jawel, schouders en arm gaan goed nu.

PLINK PLOINK Tsjechische wortels:)

13. Hesje

ha ga even kijken :)

ik dacht aan je enkel

leuke prijzen xD pittig event denk ik

Laatste bewerkt: 13 April 2015
  14. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

zo een druk weekend achter de rug.. gelijk een verjaardag gemist maar toch gefeliciteerd marije en natuurlijk ook Lea met je dochters verjaardag.
    Daan is zaterdag tweede geworden in Assen... (hij lijkt elke keer tweede te worden, dus er zit nog verbetering in).
    we hebben nu verschillende questen met dezelfde bomen... tja dan kiezen in welke gooi ik de bomen...
    hier is het zonnetje net achter een wolk gegaan, wordt gelijk minder warm.
    een pimpelmeesje is wel elke keer in het huisje geweest maar er ligt geen nest in, helaas.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Ziet er weer leuk uit het nieuwe event

16. doj34

doj34 Forum freak

heb net gekeken en heb gauw mijn varkenstallen op het land gezet... moet even varkentjes en kippetjes bijmaken... had net slangenvoer gemaakt in de molen.
    maar heb wel zin in een quest, dus ook de wolkenrij maar even met rust laten...

17. Hesje

PLINK PLOINK

party draaien

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Zin in een nieuw event morgen. Ga mijn best doen, maar zie wel hoe ver ik kom. Want ben momenteel weinig op de boerderij, 1 a 2 keer per dag. Weekends wat vaker. Denk ook niet dat ik voor het werk ga oogsten deze week, dus ga voor comforvelden met 7 uurs gewassen. Heb wel mazzel dat morgen mijn thuiswerk dag is, dus om 2 uur even korte pauze om snel de eerste gewassen te zetten.
    Sorry ook dat ik afgelopen weken zo'n slechte buur ben, maar heb 's avonds niet de puf meer om nog lang achter de pc, dus snel even hoognodige oogsten en dan naar bed. Ga zo ook lekker mijn bed opzoeken. Zal met event proberen wel weer dagelijks trouw cadeautjes te sturen.

Groeten Detje

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, event ziet er weer leuk uit met mooie prijzen,we gaan er weer voor!

Wel te rusten

20. enk52

Goedemorgen allemaal,