Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik loot soms ook wel mee voor dingen.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*neemt aanloopje en doet duik in de chocolade-croissants*

Hallo Kliekjes en Cootjes, tijd voor een heus kopje kliekjes-thee :)

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. enk52

Goedemorgen allemaal

Fijne Sinterklaas voor wie het viert vandaag

bobobear vindt dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

voor wie het viert,een fijne sinterklaas gewenst!!!

nu tijd voor een lekker kopje thee.

ik heb gisteren mijn keukenraam versierd met lichtjes.maar wat een werk zeg.ik verkijk me er altijd op.ik had het al 2 jaar ofzo niet gedaan en dit jaar dacht ik nu moet het echt weer een keer gebeuren.maar ben er nu wel tevreden mee.nu de rest nog.

5. enk52

Goedemorgen Bobo

Wel altijd weer gezellig

6. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

ben ook ieder jaar weer verbaast wat er uit de dozen en mand kom zijn best wel een poos bezig xD

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Kom even lekker kopje sinterklaas thee drinken en dan laatste buitenverlichting aanbrengen
    en de piek nog in de boom dan helemaal klaar.

8. gelderblom

we gaan eerst sinterklaas vieren .

dan de kerst spullen opzoeken

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen gelderblom en John

Gezellig hoor John. Succes bij de laatste dingen.

gelderblom geniet ervan.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Veel plezier voor wie sinterklaas viert.

Hier toch nu echt eens de kertversiering gaan zoeken. Boom uitzoeken is er gisteren niet van gekomen, veel te nat buiten

11. enk52

Goedemorgen Lucie

Veel succes met alles

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Vanavond gezellig Sinterklaas vieren, wel even kijken hoe we dat om de F1 plannen, want die moet natuurlijk ook gekeken worden. Hopen dat het een dubbel feest wordt. Max heeft gelukkig geen straf, essentiële onderdelen hebben de klap overleefd.
    Komende week in de avond zodra manlief uit zijn werk komt een boom kopen, ben bang als ik tot volgend weekend wacht er niet veel bijzonders meer te vinden is.
    0ok wie geen Sint viert nog een fijne middag en avond!

13. bobobear

goedemiddag allemaal

ik heb nog niet eens mijn kerstspullen uitgepakt,ik wilde dit jaar een krans en die had ik nog niet dus die afgelopen week wezen zoeken.en helemaal opgemaakt.1 is mooi geworden,andere moet ik nog slingers in doen,want die vond ik er niet mooi in zitten.ik had trouwens lampjes van mijn ramen nog steeds erop zitten hoor,alleen wel weer goed vastgeplakt met plakband,was ik ook nog wel mee bezig.en vandaag dacht ik ,hmmm de winkels hebben bepaalde dingen in de aanbieding,zoals ander soort kransen en guirlande of zoiets.dus weer op pad geweest voor dat.nu genoeg geshopt voor even.ik denk dat ik blij mag zijn als ik net voor de kerst klaar ben met alles.want ik ben wat dat betreft preciecies.mijn lampjes ofzo mogen niet scheef hangen.

14. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

fijne sinterklaas voor iedereen die het viert of niet viert maar wel met wat lekkers bij de koffie thuis zit,

15. gelderblom

wij hebben het achter de rug was weer gezellig
    we doen bingo getal bij de naam zetten dat gaat goed anders scheuren de kleinkinderen hun pakjes gelijk open en pakken een ander
    dat vond ik niet fijn .

Laatste bewerkt: 5 December 2021
  16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij hebben hier ook net Sinterklaas uitgezwaaid.
    Was weer gezellig en de kleine man en grote kleinzoon waren blij met de cadeautjes.
    Voor de oudste kleinzoon was het dit jaar niet zo moeilijk. Cadeaubonnen voor de viswinkel. Kan hij weer wat vishengels en dobbers e.d. aanschaffen. Die had hij nog niet genoeg, staan pas 5 vishengels in de schuur. Voor iedere vis is een andere hengel nodig vertelt hij dan. Het liefst gaat hij op dit moment snoeken. Ik vind het knap wat hij allemaal doet hij is tenslotte pas 11 jaar.
    En de kleine man maak je blij met Lego (doos met 1500 stukjes) en een grote autogarage van maar liefst 4 verdiepingen.

Nu staan de dozen in huis voor de kerstboom maar daar begin ik vanavond niet meer aan.
    Morgen weer een dag, nu eerst verder met voetbal kijken (Feyenoord) en straks natuurlijk Max

17. enk52

Heerlijk genieten zo met die kinderen thuva,
    Dat mis ik wel hoor omdat ze zo ver wonen.

Veel plezier voor de buis. Ik ga ook kijken
    Nu wel de lichtjes aan gedaan buiten

Goedemorgen allemaal

Laatste bewerkt: 6 December 2021
    bobobear vindt dit leuk.
  18. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    De tijd klokken doen hun werk goed kwam terug van depot en alles deed het buiten.
    Klus weer geklaard , nu eerst kopje thee en broodje.

bobobear vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen John

Dat is fijn. Ik moet ook altijd even zoeken met die dingen maar meer dat ik geen minuut verschil wil dan tussen de verschillende

Nu eerst maar een broodje met nog een kopje thee

20. bobobear

goedemorgen allemaal

tijd voor een lekker kopje thee.straks neem ik zo een lekker broodje.

fijn dat de tijdklokken hun werk goed doen john