Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook gek op jvhaasteren , wasgij en elzzup.
    Momenteel ook weer aan de puzzel "camping chaos":)

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Mag er ook niet aan denken in normale tijden in zo een drukte te zitten.....krijg ik het benauwd van.......:oops:
    Zo een puzzel is wel best leuk om te maken.......bij mij is het héééél lang geleden hoor.......maar het wel een hele mooie maar moeilijke. ;)

ps. zat eraan te denken om mijn gewassen van het veld te doen en er amarant op te zetten, was om 13.57 klaar geweest morgen middag, maaar wie zegt dat het pas om 14.00 uur start.......hihihi..........xD

Laatste bewerkt: 24 November 2021
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb het idee dat ik die 'camping chaos' ook ooit heb gedaan, zocht hem even op en kwam mij vaag bekend voor. Toen ik meer tijd had voor puzzelen wisselde ik ook regelmatig puzzels uit met een vriendin die ook graag dezelfde soort puzzels doet.
    De ergste die ik ooit heb gedaan is die tennisbaan, met oranje tennisbaan, witte strepen en alle mensen in witte tenniskleding. Afschuwelijk maar toch wel helemaal gedaan (eens en nooit weer).

bjorke-annika vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je geen plaatje hout of stuk board waar het op kan? Er zijn ook van die puzzelmatten al ben ik daar zelf geen fan van

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

ik heb zo'n puzzelkoffer, ik woonde eerde wat kleiner dus was lastig weg te leggen. Maar in die koffer puzzelen vervelend door opstaand randje dus had altijd stevig stuk karton er onder waarmee ik puzzel in en uit die koffer kon doen. Die koffer heb ik nog wel maar aangezien dat karton ontmoeting met mijn thee heeft gehad had ik hem met verhuizen dan toch maar weggedaan. Dus nu even iets nieuws regelen.

Die matten in het verleden ook wel gehad maar dat werkt voor mij niet, mat zelf hing steeds aan mij (statisch) en oprollen werkte ook niet goed.

6. enk52

Daar had ik dus ook last van met oprollen.

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

De eerste cadeautjes zijn binnen. Vandaag was het in de winkels waar ik geweest ben nog goed te doen, leek dus gelukkig niet op de puzzel. Morgen nog wat kleine dingetjes erbij halen en eventueel nog wat online bestellen en den ben ik dit jaar lekker op tijd klaar. :music:
    Ik heb al heel lang een puzzel op een mat, waarvan ik de rand heb gelegd en daarna geen tijd meer om hem verder te doen. Ach, hij loopt niet weg. Alleen wel beniewd of hij nog een beetje in elkaar zit als ik de mat ga afrollen.

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

wat een mooie puzzel is dat

veel puzzelplezier
    als er tijd voor is

fijne avond en tot morgen

9. enk52

Goedemorgen allemaal

bobobear vindt dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen

wat een mooie ogen heeft het poesje

nu eerst maar thee

bobobear vindt dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje

Kopje thee zal er wel ingaan:)

Straks regen zegt mijn pc. Hoop dat het meevalt.

12. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Ik ben op tijd thuis hier begint het licht te regenen.
    Boodschapjes ook gedaan dus maar broodje op tafel voor bij de thee.

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

ik drink gezellig een kopje thee mee.broodje bewaar ik tot wat later.

ik dacht dat er misschien al wat meer bekend was over het event,maar nog niet,dus we wachten geduldig af.gisteren wel zo dom geweest om alles aan te zetten en te eten,en toen pas gaan kijken.ach,eigen schuld.ik doe het eigenlijk altijd zo,en nu had ik dus pech.

14. Hesje

ik zag hier de straat ook glimmen dus ook nat

wat een luxe croissantjes lekker hoor

bobo je zal de enige niet zijn

ik ook hoor
    beetje tijd vergeten
    laptop was uit
    dus snel alles opgestart en...mis dus

15. enk52

Goedemorgen John en Bobo

Wat een heerlijke broodjes weer. Die lust ik wel.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Voor mij een geluk bij een ongeluk. ik was gisteren weg. Toen ik 's avonds wilde beginnen heb ik wel drie keer opnieuw opgestart omdat ik het klokje niet zag xD Toen toch maar op het forum gaan kijken. Hopelijk horen we zo meer.

17. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen
    nog even droog blijven zo boodschappen doen

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Lekker kop thee meedrinken .
    Zie dat events nog not gestart kunnen worden.
    Even afwachten komt vast goed eerst de thee maar.
    Fijne dag

19. enk52

Goedemorgen Lucie, gelderblom en dutch

Hier regende het net flink maar nu weer droog

PLINK PLOINK

Black Friday

Laatste bewerkt: 25 November 2021
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Ik pak ook nog zo'n lekker croissantje. Straks weer naar de biebdienst, gelukkig geen bericht gehad dat dit weer stopte.
    Nu manlief toch echt aan het opknappen is, vanmiddag even bij mijn ouders langs.
    Iedereen een fijne dag verder!