Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Weer klaar voor vandaag , boodschappen voor thuis en depot ook al weer gedaan.
    Nu eerst een kopje carnaval thee en een broodje.
    De bakker haalde ze wel net uit de oven dus zijn nog warm.

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen John

Warm zijn ze wel op zijn lekkerst. Heerlijk hoor:)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

o dat is lekker warme croissant

heb mijn slaper weer uitgezwaaid

zaterdag komt sinterklaas aan hier
    maar niet per boot

ze komen in tuk tuks en rijden een bepaalde route door heel het dorp
    dus iedereen kan langs de route gaan staan:)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

lekker een kopje thee in carnavals sfeer.

fijn lea,dat ze veilig is geland,dan ben je toch weer gerustgesteld.
    hesje,sint gaat met zijn tijd mee,met tuktuks,hahaha.wel een mooie oplossing zo
    john,croissantje bewaar ik lekker voor straks

5. enk52

Goedemorgen Bobo

Hier komt de Sint ook aan zaterdag maar wel met een boot. Als de plannen niet wijzigen doet hij nog een rijtoer door de stad.
    In naastgelegen dorp vaart hij zondag door heel veel grachten.

Vanavond eerst Sint-Maarten. We doen het denk ik maar weer met een schepnet.

6. Hesje

ik denk dat dat een goed idee is Lea

in ander dorp hier rijd hij met paard en wagen rond
    zo geen drukte bij de haven

7. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

hier kom de sint ook per boot dan per koets naar raadhuisplein ,

dan ergens op dorp mogen de kinderen op de foto met sint en de pieten

wij blijven lekker t huis

8. Hesje

ik blijf ook thuis hoor gelderblom

maar ze komen door de doorgaande straat dus zal ik ze wel horen denk ik

9. enk52

Misschien dat ik even ga kijken. Ligt aan het weer ook.
    Maar dan op een rustig punt.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, ik ben heerlijk een paar dagen weg, dus wat later dan anders. neem meteen een lekker croissantje bij de koffie

fricor vindt dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Lucie

Geniet ervan:)

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Supermest

Susi's supermest

Mega-ep

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

geniet ervan lucie

hier gaat de sint volgens mij met een boot door de grachten,hoe verder kwa met de kinderen weet ik eigenlijk niet.

13. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier zit ik nog aan de koffie, verder zijn de ontbijten al op.

Fijne dag verder.

14. enk52

Goedemorgen vanDijk

Jij ook een fijne dag

Hier is vanavond eerst een Sint Maartenoptocht. Hij zit dan op een paard, eerst een stuk door de stad en dan wordt het verhaal verteld.
    Daarna krijgen ze wat lekkers en kunnen ze langs de deuren

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Lucie, geniet ervan!
    Lea, klinkt gezellig voor vanavond. Hier wordt geen Sint Maarten gevierd. De Sint komt normaalgesproken hier met de boot aan en gaat dan met een rijtoer door het centrum. Is altijd een gekkenhuis wat betreft de drukte. Dit jaar is dit vervangen door een groot feest op een plein in de stad, waarvoor van te voren (gratis) gereserveerd moest worden. Verder hebben we hier in de stad altijd een Sinterklaaspaleis, waar alle groepen 1 t/m 4 van alle basisscholen een dagje naartoe gaan. Op de zondagen is het open voor iedereen.

Dochter loopt hier stressend door het huis. Ze had vanmorgen college en vanavond een groot diner en feest in Utrecht van alle klassieke en oudheidkundige opleidingen in Nederland bij elkaar. Ruim voldoende tijd om thuis om te douchen en om te kleden. Totdat er een trein ergens op het spoor vastliep op weg naar huis. Ik ga haar zo maar even op het station afzetten, dan haalt ze het net.
    Vannacht rond 1.00 uur mag ik haar dan weer op het station ophalen. :sleepy:

16. enk52

Dat zal je altijd zien Sandra. Gelukkig dat je haar een eindje op weg kan helpen dan.

Net een rondleiding gehad van een stukje Curaçao. Zag er leuk uit, vogeltjes klonken ook heel leuk, veel salamanders maar ook heel veel muggen.

Laatste bewerkt: 11 November 2021
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Leuk Enk een rondleiding in het verre Curaçao.....hoop dat ze een leuke tijd tegemoet gaat.

Sandra, tja mama naar het station om 1.00 uur in de nacht.......:wuerg: wel leuk voor haar zo een feest.....

Hier is het geen Sint - Maarten, maar officiele feestdag, nl. Wapenstilstand van de Eerste Wereldoorlog, was een prachtig ceremonie deze ochtend, om 11.00 uur....meer als 50 landen waren aanwezig ook om een krans neer te leggen......in Ieper aan de Menenpoort.......uiteraard met de nodige maatregelen, al een geluk met CST en mondmaskertje.....zoals het hoort ;)

18. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

CST Freedom wat of waar mag dat voor staan? Mondmakertje begrijp ik, maar dat andere niet.

19. Hesje

blijft indrukwekkend he freedom zulke herdenkingen

ik denk de corona brief of app vandijk maar ik weet het niet hoor

dat word een latertje Sandra

gebben jullie nog erg in seizoenpunten gebruiken

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lea, fijn dat je dochter een goede reis heeft gehad en meteen een mooie rondleiding daar. Hopen dat de stage goed verloopt.
    Freedom, mooi dat het gevierd kon worden. Wel met de juiste maatregelen.
    Dochter was precies op tijd in Utrecht. Nu hopen dat ze een fijne avond heeft. Zo eerst mijn zoon ophalen van de voetbaltraining. Man en zoon gaan rond 22.30 uur naar bed en dan moet ik proberen wakker te blijven. :sleepy: Dochter zei al, als ik niet reageer op haar bericht dat ze er bijna is, dan gaat ze "wakker worden" appen met voor elke letter een apart berichtje, zodat mijn telefoon blijft plingplongen. xD

-freedom5555- vindt dit leuk.