Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, allemaal een fijne pasen gehad.? Ik wel, zaterdag eieren zoeken met de kinderen van onze dochter, zondag bezoek gehad, eitjes kleuren en natuurlijk eten, erg gezellig.
    Weer even een nieuwe foto van mijn jongste kleindochter gemaakt, lekker nieuwsgierig meisje.

Ik vond het een leuk event, fijne beloningen en goed te doen. Ik ga nog even door met de gewassen voor extra beloningen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Leuke foto Agnes. Je ziet haar groeien:)

Ik heb gister bij Marije gegeten, was ook heel gezellig.

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Hier kwamen uit de stekjes een pitaya xl, zo'n sterboom en de flaybomant.

4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenacht,
    Pasen alweer voorbij. was gezellig en druk.
    ik raap ook nog even door hoor al is het event hier klaar.
    nu maar eens een poosje gaan slapen.
    welterusten allemaal.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik rode varkensstal verder niet bijzonder

op schaduw een wolf en ee n sukade boom

vond het wel leuk zo

6. enk52

Goedemorgen allemaal, Lang weekend weer voorbij. We gaan gewoon weer aan het werk.:)

7. Hesje

ja weer gewoon dinsdag
    ik moet om 8 uur bij fysio zijn

8. enk52

Succes weer, lekker dat het de goede kant opgaat:)

9. doj34

doj34 Forum freak

volgens mij is de bezem er weer door het kliekjeshuis gehaald... dus de volgende die komt, helaas taart voor je...

en de haasjes hadden goed gevulde eieren... 24 en 48 uurs knechten... (en ook gisteren een krans). vind dit toch wel een heel leuk event!

10. enk52

De bezemtaart maar weer gepakt dan. Meteen maar douchen want zit onder de slagroom en moet zo naar voetreflexmassage. Eind van de week mee naar examen.

11. Hesje

die was echt raak

deze is voor de volgende

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou hesje je wordt ook weer bedankt,loop er rescht in met me gezicht:cry:

goedemiddag allemaal trouwens.
    ik ben weer terug,was eigenlijk de bedoeling nog tot later te blijven maar mannetje was niet helemaal lekker,maar was erg goed bevallen,mooie ruime kamer,net hotel,vriendelijke mensen.lekker gezwommen in het binnenbad,waren we helemaal alleen in,leek wel of ik een privezwembad had:D,ook nog lekker gewandeld,dus al met al was het wel geslaagd,oja was ook internet,dus ook nog zelf mijn farmpje kunnen doen snel tussen de bedrijven door.:music:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. Hesje

fijn bobo lekker dat het goed bevallen is

wanneer ga je met je zus?

sorry van de taart xD nou ja bijna dan

14. enk52

PLINK PLOINK Renzo:)

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke, ben blij dat het leuk was.....in je 4 sterren privézwembad nog wel xD en met internet, wat wel te verwachten was, nog kunnen farmen ook, meer moet dat niet zijn hé.....8)

Ga je nu ook nog eens met je zus daar naartoe? :wuerg: o jeetje.....:oops:

Vind het trouwens ook een superleuk event, vooral omdat je kan blijven doorspelen, als je wil.....:)

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja was echt een leuk hotel,ik heb nog 2 keer te gaan,wel 2 andere hotels hoor,en als die net zo bevallen als dat deze was,dan ben ik helemaal blij.ik ben nog nooit in nederland in een hotel geweest namelijk;)

17. doj34

doj34 Forum freak

wat fijn dat je genoten hebt, bobobear.
    En Lochem is een mooi dorp... vooral met de mythe de witte wieven......

ik kreeg net als kers op de taart een myst.stal... er is dus hoop voor degene die nog kiwi's of andere stallen nodig hebben!

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, eindelijk weer tijd om het forum te lezen, Fijn Bobo dat het zo goed is bevallen, hopelijk zijn de volgende twee keer ook zo leuk

Hier wegens drukte op het werk gestopt met extra boeketjes

19. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

20. doj34

doj34 Forum freak

bedankt Ron. hopelijk is dit na het event van de paaseieren.... die zijn zo leuk! wordt steeds vrolijker... nu in 1 week twee keer geleveld op baha o.a. dankzij de eieren...