Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is eindelijk droog

Nu dapper even een rondje gelopen

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Laat met ook maar eens even zien........heb een tijdje in ziekenhuis gelegen - ben wel al bijna weekje bijna thuis, maar geen fut om hier te posten - , met allerhande toestanden die niet juist waren.....en dat reeds sedert maart.......en daarvoor.........ze hebben nog maar eens alle onderzoeken opnieuw gedaan en er is toch iets uitgekomen........heb nu medicatie daarvoor maar helpt niet echt, er staat nog "iets" op kweek en moet daarop wachten. .....moet wel op controle terug in november.

Hier was het deze nacht echt erg hoor, storm tot en met.......naar het schijnt was Antwerpen het ergste van het land, zelfs vrachtwagens zijn van de baan geblazen..........ik zelf hoorde rond 3.00 uur de gevulde kliko's neer vallen.......en deze ochtend jaja een stuk boom omgevallen in mijn tuin........gelukkig niets aan mijn huis......en dan is dat nog niet de hoogste boom.....was wel schrikken.......gelukkig was buurman thuis, een handige harry en die is wat komen ruimen......

Lieve kabouters hebben wel men boerderij bijgehouden, waarvoor ik ze héél dankbaar ben..........

Succes met het event allemaal. :) en wees voorzichtig met de stormwind......(ik woon op 11 km van Nederland)........

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. enk52

Freedom wat fijn dat je er weer bent. We hebben je gemist.

Gelukkig dat die boom niet op je huis gevallen is. Daar moet je niet aan denken

-freedom5555- vindt dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gezellig dat je weer even langskomt freedom

oei niet fijn hoor zo'n storm

dan ben je flink door de molen gehaald
    geterschap verder

dapper Lea

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Nee daar moet je niet aan denken een boom op huis !! dan is huis weg.......:cry:

Wel leuk dat jullie blij zijn om me weer te zien. En de "molens" in de ziekenhuizen draaien maar traag hoor, na de pandemie. :oops: iedereen is uitgeput.....geven ze zelf aan en veel studenten verpleegster uit Nederland tegenwoordig......die zijn dan wel blij dat ze een stageplek hebben.....

Zeker dapper van Enk.......om te gaan stappen......maar mijn buurman was ook bezig in de regen wel, maar die heeft gans zijn leven buiten gewerkt, weer of geen weer........

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Freedom, wat fijn om weer van je te horen
    Sterkte met de medische molens, en hopelijk gaat het snel beter met de medicatie

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Zo weer terug, was erg gezellig weer even goed bijkletsen en lekker eten. Ik had wel op de heenweg het gevoel dat mijn auto ook in een soort watertaxi was veranderd. :oops: In de loop van de middag is het weer gelukkig een stuk rustiger en droger geworden.
    Freedom, fijn om je hier weer te lezen. Heel veel sterkte met de verdere medische molen. Hopen dat de medicijnen toch nog gaan aanslaan. Dat heeft soms even tijd nodig. Gelukkig dat de boom het huis niet geraakt heeft en dat je een lieve buurman hebt, die het voor je opruimde.
    Iedereen een fijne avond!

8. Hesje

we zijn nog niet van de wind af hoor ik net

tornado was hier niet ver vandaan

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen allemaal

Het was droog maar inmiddels regent het weer flink maar als het goed is wordt het beter

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  10. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier is het nog steeds droog maar wel harde wind , lagen toch wel weer wat takken van de bomen.
    Boodschappen gedaan en wat aparts meegenomen.
    Nog even wachten op de thee.

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen John

Dat ziet er zeker apart uit. Maar ze lijken me wel lekker:)

12. venus261256

Volgens de bakker zijn het deense maanzaad broodjes .

13. Hesje

goede morgen

dat ziet er weer lekker uit hoor

de thee is ook klaar

14. venus261256

Snel een beker inschenken heb wel dorst.

15. Hesje

hi hi ja het duurde even

de eerste drie wilden niet plakken

16. enk52

Goedemorgen Hesje

Wel een hele mooie pot hoor.

Ik neem ook snel een kopje met zo'n maanzaadbroodje:)

17. venus261256

Dit is toch een klein beetje balen zeg krijg ik op me andere account uit 3 wonderkisten
    3 keer een Jack's Cadeau :D:wuerg:.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. Hesje

wat erg...
    je had vast liever 3 tg bomen gehad ;)

19. enk52

Dat zijn wel hele mooie John.
    Ik hoop er ook aldoor op maar het is nog steeds niet gelukt

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

tijd voor een lekker kopje thee.

freedom,wat fijn om je weer te zien.hopelijk ga je je toch snel wat beter voelen.die storm schijnt flink te hebben huisgehouden.