Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Fijne paasdagen iedereen.

Event in de kelder helaas geen bananen maar wel bomen en stallen die zet ik morgen op.

2. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ik moet hier nog 20 boeketjes maken en heb nu 5 stekjes en 3 stallen

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben ik toch vergeten om iedereen hier een fijne pasen te wensen zeker......komt ervan als je maar eieren zit te zoeken :wuerg:

Dus bij deze iedereen nog fijne paasavond en 2de paasdag......

Eevee bij mij hier ook event in de kelder....maaaar heuu ik doe gewoon verder xD....blommetjes zetten, en boeketjes maken en aan de de paashazen geven :) oftewel zit ik hier al gans de dag bijna met een bug:wuerg:

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede bijna avond allemaal,

hier ook het event in de kelder gegooid,had een heleboel ep en bd en tep,en een paar stallen en een wiebeleixDik ga ook nog even door met boeketten maken altijd meegenomen wat je krijgt uit de eieren toch?

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jullie hebben volkomen gelijk zijn wel erug leuke prijzen deze keer:D
    Maar hier weinig tijd dus lange gewassen erop.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik ben zomaar de eerste zie ik:music:

ik ga straks lekker een nachtje naar een hotelletje in lochem,gelderland volgens mij,ja met plaatsen ben ik niet goed:oops:mij benieuwen hoe het is,is de eerste keer in nederland dat ik naar een hotelletje ga,tis een 4 sterren dus moet goed komen volgens mij.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, een hele fijne 2e paasdag.

Veel plezier Bobo:)

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal en een gezellige 2e paasdag. veel plezier bobo. kan vreselijk gezellig zijn toch. eevee met lange gewassen krijg je lekker veel di.'s dus je hebt tijd tot woensdag.

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Bobo veel plezier en een goede reis

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, hier ook het event klaar, maar ga rustig aan nog wel wat boeketjes maken. De prijsjes zijn erg leuk en ben dol op verrassingen

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen, bobo veel plezier in Lochem... waarschijnlijk kan je zwaaien naar muts en mij... of naar eevee (als ik niet in de war ben met detje) 1 van de twee woont in Zutphen....
    als alle 100 boeketten klaar zijn, heb je dan geen kans meer op bananen? heb de 100 klaar, ik wist niet dat er extra grote gereedschapskist in zo'n ei paste.... en die kreeg ik twee keer. ook tep ep en bd. 2 waccies zijn ook niet verkeerd...

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi Doj, zover ik heb begrepen blijf je kans maken op alle prijsjes. Mooi die gereedschapskisten, die zijn bij mij nog niet langsgekomen.

13. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen allemaal.

Je kunt gewoon door gaan met boeketjes inleveren wie weet wat er nog uitkomt.

14. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Event hier afgerond maar nog maar even bloemen gezaaid, want heb nog di's over, maar bloemen zijn op. Dan ga ik nog even verder proberen. Heb niet een keer GB gekregen. Maar wel leuke andere prijzen.

Groeten Detje

15. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Hier hetzelfde Detje maar wel uit de mys. stal een kikker en kiwi en was de stekjes betreft
    een johannesbroodboom en een tamarinde je hoort mij niet klagen ben er blij mee.

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen/middag

ik heb geen gereedschap en krans gekregen verder alles wel heb ook weer bloemen gezet

17. detje81

detje81 Forum-overlever

Mijn 3 stekjes staan nog op, dus ben ook benieuwd wat daar nog uit komt. Mis op de bahama's best nog wel wat bomen, dus hoop daar 1 van.

18. doj34

doj34 Forum freak

ik heb 7 raadselbomen op baha maar volgens mij waren er 5 van een quest dus 2 via de eieren. ik kreeg een muis en oranje rodeo van orion...

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, kom ook even langs rennen. Heb verjaardag-dagje:)

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

gelukzakken xD met een kiwi uit de mysterie stallen ! hier een rood hok van iets.....en dan tada :wuerg: een melkstal en een kippeneibroedstal :cry: tja en dat op level 96 :oops:

de stekjes ook niet veel zaaks, niets van de speciale bomen, tenzij je een paranoot speciaal vindt:cry: