Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Bedankt allemaal,

Ik ga er vanuit dat de hulp er geen rare dingen met de stofzuiger heeft gedaan.
    Gelukkig was de buurvrouw thuis en kon ik haar stofzuiger lenen.

Heb de stofzuiger online gekocht, email met factuur gelukkig bewaard
    Ik heb morgenochtend eerst een afspraak in het ziekenhuis en daarna even even kijken of iemand tijd heeft om mij te helpen om de stofzuiger naar de winkel te brengen.

fijne avond allemaal

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Euh, voor kleine huishoudelijke apparaten tot € 199 heb je een wettelijke garantie van 24 maanden. Boven de €200, 36 maanden.
    Kortom : je hebt nog vol garantie, dus geen half om half (wat ze wel eens proberen). Ik zou gewoon een nieuwe eisen, laten maken : nooit doen met een stofzuiger.
    Succes !

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Snietje bedankt voor de aanvulling.Nieuwe stofzuiger dus SB. Daar ben ik het wel mee eens.

fricor, snietje1 en bobobear vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Alles weer gedaan ook voor morgen alvast want heb weer dagje vrij genomen.
    Boodschappen weer in huis en ze waren nu wel klaar bij de bakker.
    Nu de thee nog.[​IMG]

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen John

Lekker een dagje vrij midden in de week
    Ik neem vast een broodje. Kom ik zo terug voor de thee

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen allemaal

donker weer hier
    dus uitgeslapen

Lea ik hoop bij jou beter weer want hier regent het

maar de thee is er hoor

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje

Het is nu even droog maar of het zo blijft weer ik niet. De computer zegt straks regen en 12 graden

Nu eerst maar thee

8. Hesje

ja het is nu echt herfst hè

soms lekker soms koud
    en regen

9. enk52

Dat is waar Hesje.

Heb wel weer een trui aan en de dikke jas komt ook uit de kast van de week

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Hier is het ook nog goed donker en regent het.
    En wie bedenkt bij de gemeenten in de ochtendspits dranghekken weg te moeten halen ,die keurig aan de kant stonden, moet nog maar een keer nadenken. ik was op tijd dus nog niet veel last, dat er maar een rijstrook was, maar dat zal later toch wel anders zijn:cry:

11. enk52

Goedemorgen Lucie

Dat is zeker een hele rare tijd om zoiets te gaan doen. Soms denken ze echt niet na.

12. Hesje

hi hi Lucie dan zeggen ze mevrouw wij moeten ook ons werk doen........

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

tja,lucie,soms denken ze daar niet over na denk ik.

hier zijn ze bezig met de straat vernieuwen,staan al een dikke week borden dat je dan niet mag parkeren,nu staan er nog steeds 3 autos.dus ze werken er nu omheen.nou,ik had ze allang laten wegslepen.maar volgens mij zijn ze niet van hier,want dan had je die borden wel moeten zien.ze parkeren hier ook soms de auto als ze ergens anders moeten zijn want hier betaal je nog geen parkeergeld.gisteren zag ik zo een grote tractor echt lopen rommelen om zijn werk te kunnen doen.want die auto stond in de weg.erg vervelend voor die mensen vind ik.

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oh, dat is ook vervelend, en dan er om heen werken, betekent vast dat ze later terug moeten komen.

15. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen
    hier is het (nog) droog.
    Wij hebben geen last van wegafzettingen maar van de boeren die druk bezig zijn om de mais van het land te halen.
    Die mensen moeten voor de dieren ook voor de winter zorgen dus dat is dan ook maar een paar dagen. En daarna maken ze de weg keurig schoon. Dat zijn ze verplicht omdat het anders glad wordt als het gaat regenen.
    Neem eerst maar een kopje thee en een broodje en dan ga ik gauw boodschappen doen.
    De blokhut is gisteren klaar gekomen, moest nog een mooie vloer in en nu wil ik raamfolie halen om de inkijk een beetje te blinderen.
    Wij gebruiken de blokhut als opslag voor de tuinmeubelen e.d. en ik vind het geen mooi gezicht als je daar zo in kunt kijken en je ziet de boel daar opgestapeld

16. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede morgen

regen hier zo de ramen dichtdoen boven kom kou en vocht binnen laat die liever buiten;)

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Snietje bedankt voor de info

Hier ook regen

Ik heb nog een uurtje voor de regio taxi komt, dus even genieten van een beker

snietje1 vindt dit leuk.
  18. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier giet het al sinds dat ik vanmorgen wakker werd door renovatie werkzaamheden bij huizen die een klein stukje verderop liggen.>:(-.-

De farm dieren en de boer hebben hun ontbijt al op en de koffie staat nog wat na te pruttelen.

Fijne dag verder.

19. enk52

Goedemiddag

Ik kon droog terug. De zon was er zelfs even bij

PLINK PLOINK 5x

Nieuwe dingen VM

Supermest

Susi's supermest

Griezelige tijdreis

Gruwelwater

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Zoon kwam tot op zijn onderbroek nat uit school, nu schijnt het zonnetje xD
    Bobo, misschien hopen ze dat de mensen van die auto's er aankomen terwijl ze bezig zijn en daardoor op dat moment niet weg kunnen met hun auto. Als alles eromheen opgebroken is, is dat ook wel een mooie manier om ze te leren dat ze de borden moeten lezen.
    Hier is de wijk aan de overkant van de doorgaande weg opgebroken. Als ik 's avonds nu nog weg moet pak ik de grote auto, want die staat op eigen terrein. Met de kleine auto is de kans groot dat ik in de avond geen parkeerplek meer heb. Zelfs overdag staat die nu al vaak 2-3 straten verder.