Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Happy werkplaatsen dag.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

vanochtend vroeg op pad gegaan dus ik kon nog niet mijn farm doen,is niet zo heel erg,omdat je toch niet alles kunt doen.

ik moest weer op pad voor een offerte voor de auto,heeft een tijdje geleden een scooter tegen de achterkant gereden.nou had ik een prijs opgekregen,want hun wilden geen papier geven,maar de tegenpartij wil dat dus wel,dus weer op pad geweest,maar nu naar een ander.we zaten verkeerd,maar die had wel een adresje voor ons en daar komen we net vandaan,met een rekening opgaaf.
    maar wat een energie kost me dat zeg om iets te regelen.vooral als het niet meewerkt.maargoed.nu straks even doorgeven en wachten wat ze gaan zeggen.deze man was trouwens wel heel hartelijk en helemaal niet moeilijk.die moet je vaker hebben.

zo,en nu wachten tot het event begint

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag iedereen,

Boboke, wat een gedoe voor een "gewone" prijsofferte.........ze zijn trouwens verplicht van een papier te geven, aangezien dit een verzekeringskwestie kan zijn !! en verzekeringen aanvaarden in geen geval een mondelinge prijsofferte.....dat zou te makkelijk zijn hé...kan je zeggen wat je wil.....trouwens vraag steeds een "vrijblijvende" offerte........het kan zomaar eens zijn dat in de "kleine" letterkes onderaan het woord : bindend staat...........
    Ja het kost zeker onnodige energie als je van her naar der moet gaan........

4. bobobear

ja,ik was gewoon echt een beetje dom.die 1e zei als de tegenpartij een prijsofferte wil kost dat 150 euro.ik dacht wow,dat is duur.maargoed,gister dus tegenpartij gebeld,en die zei net als wat jij zei dan kun je wel gewoon een bedrag noemen.maarja,die bedrijf was niet van plan het zo te geven.dus weer opnieuw opzoek gegaan naar een ander.en die was er heel makkelijk in.dan ben je ook weer opgelucht dat hij zo makkelijk is.want ik dacht nou dat wordt een hele dag garages zoeken.

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dat is zeker een hele opluchting bobo........dat deze man het wel gaf. Want garages zoeken is nu ook niet het leukste......en heuu 150 euro is best veel geld hoor, dan wil hij zekerheid dat je het bij hem laat doen....maar helaas zo werkt het niet in weze, gelukkig geef je niet snel op en ga je elders horen........

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

vanmorgen tot een uur of 10 regen gehad daarna droog

ik had gisteravond om half 9 het item van de linkse rij

7. bobobear

nou freedom,ik moest wel,want anders keren ze geen geld uit.

hesje,dan heb je hem toch nog mooi gehaald,super hoor.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal
    Vanmiddag terug gekomen van een heerlijke vakantie, nu maar eens kijken wat de staat van de boerderij isxD
    Heerlijk weer gehad en lekker gelopen. dus kan er weer tegen aan

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Lucie fijn dat je het heerlijk hebt gehad

freedom gefeliciteerd met level-up

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen Lea

ik kom even een kopje thee bij je drinken

11. enk52

Goedemorgen Hesje

Gezellig. De mug weer weg?

12. Hesje

ja gistermorgen zat hij hoog om een hoekje
    dus met een t-shirt eraf geslagen

slaapt toch rustiger

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. enk52

Dat is zeker.

Nog plannen voor vandaag?

14. Hesje

vandaag overdag niet zoveel
    de thermaalbaden bekijken

vanavond met één naar Apeldoorn
    mooie jurken passen
    meisje heeft graag dat ik erbij ben

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. enk52

Gezellig Hesje en leuk vanavond jurken kijken. Veel plezier

Hier regent het nu

16. Hesje

hier niet

wel bewolkt

17. bobobear

goedemorgen allemaal

lucie,fijn dat je het heerlijk hebt gehad.en nog mooi weer gehad,dat is toch wel mooi meegenomen als je met vakantie bent.
    hesje,lijkt me heerlijk die baden.en is wel zo gezellig als je er ook weer bij bent met jurken passen.dus dat doet ons hesje dan,hihihi.
    hier is het nog gewoon donker.

18. enk52

Goedemorgen Bobo

Hier ook nog het licht aan maar zou weer beter worden later op de dag

Justin gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Babyboom

Supervoer

Laatste bewerkt: 16 September 2021
  19. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen
    Ben een aantal dagen niet hier geweest. Heb het erg druk gehad.
    De mensen willen graag weer een aantal dagen op vakantie en dan schuiven ze de hondjes bij mij achter de deur.
    Had er deze week 8 lopen dus dan heb ik voor de boerderij weinig tijd. Vandaag heb ik er 5, morgen weer 2 erbij.
    Vind het wel gezellig en ben het gewend. In de tijd dat wij nog fokten hadden we er soms wel 12. 6 volwassen honden en 6 puppies.
    Het bijltjes gooien gaat heel goed. Had een paar oogstbonussen gedraaid en de drops vallen ook goed.
    Heb de wolkenrij en 2 piccolokisten binnen.

20. enk52

Goedemiddag Thuva

0ogstbonussen zijn wel altijd fijn
    Succes met de honden. Zelf zou ik er niet aan moeten denken zoveel