Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom,heel toevallig dacht ik vanochtend dat ik je al een tijdje niet gezien had op kliekje.ja echt hoor.fijn dat je er weer even bent.en je blijft altijd een kliekje hoor.fin dat je nu ook je vaccins hebt gehaald.mijn vader was nog niet ingeent,eerst wilde hij niet en daarna had hij chemo enzo.en laatste tijd zat hij te zeuren dat hij het toch wilde,en toevallig zag ik dat je tijdelijk gewoon kon langskomen wanneer je wilt,dus vorige week zei ik tegen hem hup,we komen je ophalen om je prik te halen.dus nu heeft hij zijn eerste prik.over 3 weken de 2e maar die moet ik even uitstellen want daarvoor moet hij nog een ct scan en krijgt hij vloeistof binnen en ik denk niet dat dat dan verstandig is,dus wachten we wel even een weekje ofzo.
    ik oogst soms in de nacht als ik niet kan slapen en dan toch nog wakker ben.alleen met events hoor.maar ik blijf er niet voor wakker ofzo.

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Leuk boboke, dat jullie gewoon kunnen langskomen.....het is wel maar tijdelijk maar toch........hier is het steeds op afspraak en het gaat toe dit centrum. ik ben met een taxi gegaan tesamen met mijn zorgkundige......heenrit 25 euro, terugrit 29 euro......het was dan ook een "tesla" waarin we zaten......xD ja echt waar hoor. reed echt héél goed, we moeten dus achteraan zitten hoor. Er zelf naartoe rijden is echt niet te doen.......die taxi's hebben wel voorrang op het normale verkeer, ttz. mogen op de tramsporen rijden.

Nee contrastvloeistof enzo gaat niet goed tesamen met vaccin.......heb ik ook nog gehad, met contrast.......maar informeer eens hoe lang er max. tussen kan zijn voor een tweede prik.......bij mij was het binnen de 28 dagen......

O ja ze vroegen aan mij nu ook : heb je last gehad van de eerste spuit ?? zo ja welke verschijnselen.....?? nou zei mijn zorgkundige : een hele waslijst hoor, zelfs de huisartse is erbij moeten komen.......
    tja ik ben dan ook zo een gevalletje dat op alles en nog wat overreageert, toen ik 18 was en we met school naar LOndon gingen, was er echt pokken ginds, en we moesten ook een prik krijgen voor ons vertrek.......en jaja ikke dus erg ziek op de terugweg van London......:music:

In ieder geval sterkte met je vader boboke......

Laatste bewerkt: 31 Augustus 2021
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Bommel-dagelijkse log-in bonus.

Laatste bewerkt: 31 Augustus 2021
  4. bobobear

freedom,is wel luxe die tesla's hoor,ik vind het wel mooie auto's.hier mogen de taxis ook op de trambaan,als ze een ontheffing hebben.had hubbie ook,dan was de weg hardstikke druk en kon hij er zo langs rijden.
    overreactie is niet fijn he.dan weet je eigenlijk al van te voren dat je er niet lekker van wordt.bij onze familie zijn we altijd een geval apart.wij hebben nooit echt de symptomen die ergens bij horen,en dan zeggen we later ja ik had het kunnen weten.met mijn vader gaat het op het moment de goede kant op.nu weer terug over een half jaar en een jaar.alleen eind september nog even langs de longarts,kijken of die nu wel helemaal schoon zijn.ze zagen er wat op maar konden het niet thuisbrengen.keer daarna was het geslonken en nu dan hopen dat dat ook helemaal verdwenen is.maar de uroloog en internist zijn heel tevreden.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Medaillespiegel op dit moment 15-9-10

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Had vandaag dagje vrij dus iets langer geslapen.
    Denk ga kopje thee drinken is het er nog niet , even wachten dan maar.

7. enk52

Goedemorgen John

Lekker een dagje vrij. Dan wachten we samen op de thee

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

weinig te doen op de farm
    dus wat langer geslapen

maar hier is de thee

fricor vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen Hesje

Alweer goud op de weg voor de dames

10. Hesje

ja gaat goed hè

ik geloof om half 11 de basketbalsters finale

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

De hulp komt om 9 uur, dus heb ik nog even tijd voor een kop thee :)

12. enk52

Goedemorgen SB

Goed idee. Nog even lekker zitten

13. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

we stappen zo weer op de fiets aardappelen zijn zowat op .
    en de groente en fruit ziet er wel somber uit maar droog .
    de turbo s zijn opgeladen kennen er weer even op uit al zetten we ze altijd laag hoef niet te race
    op het gemakje en van de omgeving genieten

14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier draaien de boerderijen weer op volle toeren, alleen nu nog opzoek naar ontbijt voor de boer zelf.

Het zonnetje speelt hier weer eens verstoppertje.-.-8)

Wel weer een gouden (16de ondertussen) plak.

Fijne dag verder.

Laatste bewerkt: 1 September 2021
  15. enk52

Goedemiddag

Ondertussen staat de teller op 18-10-10

Voor zover ik het zie de nieuwe medailles met zwemmen en fietsen
    Voor Jetze Plat is het zijn 3e gouden in 4 dagen

16. Hesje

ja die heeft zijn doel bereikt

farmpjes opgestart

17. enk52

Dat was inderdaad zijn doel. Heel knap dat hij het ook heeft gehaald

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Ik was vanmorgen al vroeg op pad, fysio en kapper bezocht.
    Dochter klikt voorlopig goed met haar medestudenten. Belde maandag op dat ze wat later zou zijn, omdat ze nog even gezellig met zijn allen wat gingen drinken. Gisteren gingen ze 's avonds nog met zijn allen naar de bios, toen belde ze op dat ze bij een meisje op de kamer mocht blijven slapen. Vandaag zien hoe of wanneer ze thuis komt.

19. enk52

Dat is fijn Sandra dat het goed klikt. Zeker belangrijk
    Overigens is het al ver in de middag ondertussen;)

20. bobobear

fijn sandra,dat het nu al goed klikt.leuk dat ze al bij een meisje kon blijven slapen.gezellig en leuk voor haar.