Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O SB dat klinkt spannend
    als je iemand op gaat sluiten!!

ik ben mijn hooiberg weer aan het bijvullen
    die is weer bijna plat

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik sluit niemand express op, maar soms glipt 1 van mijn katten naar binnen terwijl ik de deur dicht doe xD
    En dan hoor ik opeens gekrabbel aan de deur of zielig gemiauw.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ahhh,arme kat;)

ik krijg half september een logeerkat voor 2 weken.nog nooit gehad,dus mij benieuwen hoe dat gaat.ik moet wel op de vogels letten,want die zijn altijd los.
    hondjes blijven dan zolang bij mijn zus want ze zijn andere dieren niet gewend,zowel de kat niet als de honden.

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

En nog in ieder geval 2 Goud bij het tafeltennis en het paardrijden (dressuur.) Stand nu: 9x Goud 7x Zilver en 5x Brons.

Verlate ontbijt en koffie moeten nog gemaakt worden.

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lekker nog een broodje en kopje thee.
    SB, zielige kat die opgesloten zat. Ik neem aan dat hij inmiddels bevrijd is.
    Bobo, gezellig een logeerkat. Inderdaad goed oppassen met je vogels en opletten dat de logeerkat niet naar buiten schiet en verdwaald.
    Dochter is net de deur uitgegaan, op weg naar Amsterdam voor de introductieweek. Hopen dat het een beetje gaat klikken met de studiegenoten. Ze is altijd erg verlegen en onzeker in het begin, nadat ze op de basisschool heel erg gepest is. Gelukkig ging het op het middelbaar veel beter, maar in een groep waar ze niemand kent, is in het begin altijd even moeilijk.

gelderblom vindt dit leuk.
  6. Hesje

ja dat kan ook SB
    ze kunnen snel zijn

dan krijg jij boze vogels bobo

dat is spannend voor haar Sandra
    hopen maar dat het meevalt

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen SB, vanDijk en Sandra

SB snel dat arme diertje bevrijden

Bobo dat is zeker oppassen. Je kan ze geen moment alleen laten dan

Sandra spannend hoor

8. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

de maandag werkjes zijn ook weer gedaan kijken wat we van de week gaan doen
    ziet er iets beter uit als gisteren niet zo koud:)

9. vanDijk1970

PLINK PLOINK

Event kalender.

10. enk52

Van alle soorten een medaille erbij
    Stand 10-8-6

Als ik goed gekeken heb zwemmen en paardensport (zilver)

11. vanDijk1970

Het gaat hard met de medailles, maar toch mooi voor de Para sporters.

12. enk52

Zeker. Er zijn er daar ook veel te verdienen door al die classificaties

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

spannend voor je dochter sandra,hopelijk komt ze een beetje los als ze gewend is.

nou,de kat is van mijn nicht,ze moet 2 weken haar huis uit voor renovatie,en het is echt een sullige kat,echt zo een lekkere dweepkat waar je mee kan knuffelen.maar ik hou de tussendeur dicht als ik niet binnen ben.hij mag er alleen zijn als ik er ook ben.de grote vogels zullen wel boven blijven,maar de kleine kan niet vliegen dus dan is het een hele grote risico en die nemen we maar niet.

14. Hesje

slim bobo
    de kat heeft dan ook nog ruimte genoeg

ik ga naar dorp
    jas aan bijna miezer
    kom een winkel uit is daar de zon en warm
    gewoon natte rug

15. enk52

Ik heb zonder jas rondje gelopen.

Windje was op zich wel fris maar door de zon was het lekker

16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal
    Vakantie van de kleine man is voorbij. Vanmorgen naar groep 1 gegaan van de basisschool.
    Hebben 6 weken op hem gepast (ouders werken beiden) dus heb in 6 weken bijna tot niets aan de boerderij gedaan.
    Deze week gaat hij naar school en volgende week maandag gaan ze nog 14 dagen met vakantie (is 4 jaar en nog niet leerplichtig). Dit jaar mag hij dus buiten de schoolvakantie nog vrij nemen.

Het weer is hier nu prima, lekker zonnetje dus na al die regen van de laatste tijd kan er in de tuin weer wat gedaan worden

Morgen maken we er nog een leuke dag van. Zijn dan 48 jaar getrouwd en daar staan we toch wel even bij stil.
    Dus vanaf woensdag probeer ik dagelijks toch wel even hier een kijkje te nemen

fricor vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

Gefeliciteerd alvast @thuva1.

Hier is de loop van de middag de zon ook eindelijk weer eens door gebroken, maar er staat nog steeds een stevige (minder dan voor het weekend) wind.

Laatste bewerkt: 30 Augustus 2021
  18. enk52

Wel gezellig thuva dat mannetje aldoor bij jullie maar zal ook vermoeiend zijn
    Gefeliciteerd alvast. Maak er een mooie dag van morgen

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Thuva, wel gezellig 6 weken je kleinzoon over de vloer, maar ik denk ook vermoeiend. Dus nu weer even tijd voor jezelf.
    Bobo verstandig om ze toch uit elkaar te houden, je weet nooit of poeslief toch opeens een jachtinstinct krijgt. :oops:
    De eerste muur is hier behangen. Eerlijk gezegd is het best goed gelukt voor de eerste keer. We hoeven gelukkig ook nog geen echtscheiding aan te vragen, zo kort voor ons 20-jarig huwelijk xD

20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Dat zou niet best wezen Sandra om wat behangpapier.
    Wagen weer lekker op tijd binnen , maand ook afgesloten
    Eigen scootmobiel ook weer terug rijdt weer als een treintje.
    Zal de broodjes alvast neerzetten.[​IMG]

fricor en bobobear vinden dit leuk.