Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

de zomer komt zaterdag even langs

maar ik heb de thee

even een tip voor wie nog seizoenpunten heeft
    gebruik ze vandaag

fricor, bobobear en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Bobo en Hesje

Lekker kopje thee.
    Dat is fijn dat het zaterdag mooi weer wordt. Dan ga ik naar de smurfjes voor de verjaardagen nog.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen
    Heb nog dagje vrijaf genomen maar zie wel dat het weer hier dreigend is.
    Ben wel lekker op tijd voor kopje thee.
    Fijne dag allemaal.

6. enk52

Goedemorgen John

Verstandig nog even rustig aan doen

7. Hesje

gezellig Lea
    zal wel weer vreemd zijn zo'n lange reis

het is hier ook nog donkergrijs
    en heb lampje aan

8. enk52

Dat denk ik ook Hesje. Heb al een 2 jaar niet meer in de trein gezeten

Hier had ik ook de lamp aan. Dagen korten ook al flink

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Tante is weer thuis uit het ziekenhuis , met gegeven bloed is de HB-waarde weer acceptabel. in familie beraad besloten dat we niet naar de oorzaak laten zoeken. Dat zou veel te belastend zijn voor onze tante. Nu maar hopen dat het met medicijnen en voeding onder controle blijft

10. enk52

Goedemorgen Lucie

Fijn dat ze weer thuis is. Ik hoop het ook voor jullie dat het nu goed blijft gaan

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

ziet er mar grijs uit buiten he.

we maken er maar wat van zo boodschappen doen .
    als het droog blijf stappen we op de fiets of lopen we een rondje moet wel in beweging blijven :)

12. enk52

Goedemorgen gelderblom

In beweging blijven blijft belangrijk

13. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier is het bewolkt, maar valt er op dit moment geen neerslag.

Dan maar opzoek naar een ontbijt en koffie, want m'n ogen zijn nog niet echt wakker.

PLINK PLOINK

Kortingsjacht.

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Even met een kopje thee in de hand aan het teruglezen van de afgelopen dagen.
    Miekje wat fijn dat je banner het weer doet. Bedankt voor al het werk dat je hierin stopt. :D

Hesje, sterkte met je golfarm!!
    Lucie, hopen dat je tante nu stabiel blijft. Fijn dat jullie met de hele familie achter de beslissing kunnen staan het niet verder te laten onderzoeken.
    Venus en VanDijk, gelukkig goede uitslagen van de HA.
    Lea, fijn morgen naar de smurfjes, dat is wel genieten. Trein rijdt vanzelf, moet je veel overstappen?? Belangrijskte is om niet te vergeten een mondkapje mee te nemen (en met zo'n lange reis misschien een verse voor de terugreis).
    Einddatum van project slaapkamer staat vast: het nieuwe bed wordt geleverd op 24 september. :)
    Vandaag gaan zoon en ik de inbouwkast leegruimen. Zodat manlief die in het weekend kan slopen en de plinten verwijderen. Dan kunnen we zien hoe groot de schade daarvan aan muur, plafond en vloer is.Hopelijk niet te veel, zodat we hetzelf kunnen oplossen. Volgende week gaan zoon en ik het behang verwijderen. Daarna gaat zijn bed eruit (geeft me nog even de tijd om te zoeken naar een goede bestemming voor een nog goed bed). Dan gaat zoonlief op de zolder slapen, want de volgende klus is het verven van de muren, niet lekker om daarin te slapen. :oops:
    De eerste weken halen we even flink door, want dan kan heeft zoon nog vakantie en kan hij zelf ook helpen, daarna zal het vooral de avonden en weekenden worden, maar volgens mij moet het wel gaan lukken.

15. Hesje

Sandra met zo'n planning moet het wel lukken

hier de boodschappen binnen
    nu regent het weer
    dus fiets de schuur in
    en de was niet naar buiten

16. enk52

Goedemiddag

Hier is het droog. Even geoefend met de trein maar dat lukte nog steeds:p
    2 shirtjes gescoord.

Mondkapjes liggen klaar Sandra en ik hoef als alles normaal verloopt maar 1 x over te stappen. Dat is wel meteen een uitdaging want heb maar 4 minuten.

Lekker dat je al geslaagd bent voor een bed.

17. Sanham

4 minuten overstaptijd is inderdaad wel krap, vooral als je ook nog een aantal sporen verder moet zijn. Dan is het hopen dat je geen vertraging hebt en klaarstaan, zodat je zodra de trein stopt kan gaan lopen. Moet je erg lang wachten als je de aansluiting mist??

Inhoud van de kast zit in dozen. Kleding hangt/ligt op een los rek dat we nog op zolder hadden staan, waar normaalgesproken de winterjassen aan worden weggeruimd ( die zitten nu mar even in zakken).

18. enk52

Ik moet 1 spoor verder maar is op ander perron. Anders wordt het een half uur later

19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. dank je wel hesje die punten vergeet ik altijd. fijn lea dat het zaterdag mooi weer is

20. Sanham

oja, ik heb ook nog 4 seizoensfiches staan,:oops:
    Bij de volgende oogst hoop ik dat ik er wel aan denk, kan er in ieder geval wat extra (T)EP mee verdienen.