Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen vanDijk en Lucie

Veel plezier Lucie

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hesje, veel plezier vandaag!
    Lucie, fijn dat jullie in kleine kring het toch weer kunnen vieren.
    Morgen wordt mijn vader 75. Was de bedoeling om het met ons gezin en dat van mijn broer te vieren. Helaas hoorde mijn neef bij de groep jongeren die vorige week is gaan stappen en meteen alsnog Corona heeft opgelopen, waardoor het gezin van mijn broer nu in quarantaine zit. Wordt nu dus morgen een heel klein groepje.

3. enk52

Goedemorgen Sandra

Het blijft ook nog uitkijken. Wel heel jammer maar toch fijn dat het toch in kleine kring kan

4. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen hier lekker weer beetje zon zo houden vanmiddag naar verjaardag kleinzoon

de octo is af nu de andere nog zo lang gewas voor de drops

5. enk52

Goedemorgen gelderblom

Veel plezier bij je kleinzoon

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemiddag veel ple zier allemaal bij de verjaardagen. Ja het is nog flink oppassen met het virus.Gelukkig is die van mij nog niet op stap geweest, er zijn nog examens waar geleerd voor moet worden

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Wens iedereen fijne verjaardagsfeesten.
    En Hesje fijne speeldag met hapjes en drankjes. ;)

Hier is het momenteel aan het regenen, maar kan toch niet veel doen, de kliko's zijn vol. En had men vingers verbrand aan een pan deze middag, staan blaren op en doet wel vrjj veel pijn :cry:........dom hoor, van een pan zomaar vast te pakken.
    Dus dacht binnen zitten, zet ik de TV aan een paar uur geleden reeds hoor, was er plots een enorme knal. :oops: TV stuk blijkbaar en zekering gesprongen, gevolg ook de diepvries van 1.70 meter hoog uit..........ikke in de stress uiteraard. Toch gevonden hoe die zekeringen terug op te starten en alles werkt terug, behalve de TV.....:cry: dan maar online een nieuwe TV besteld. Komen maandag leveren en aansluiten als het goed, want naar de winkel gaan wil ik momenteel niet, het zijn hier "koopjes" - "solden" noemen ze dat en zo te zien is iedereen van de buren weg, dus zal overal over- maar overvol zijn en zoals Lucie aanhaalde : het virus is nog niet weg. Ik moet het allemaal niet weten hoor. :wuerg:

Dus nu de tour de france hier online aan het volgen, is wel even héééél hard wennen aangezien ik gewend ben van TV te kijken of toch dat die aan staat.

Ik denk eerlijk gezegd, dat er een stroompiek is geweest, want 2 huizen verder is op hetzelfde moment als die knal hier, het alarm aangegaan. !!!

gelderblom vindt dit leuk.
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje freedom,gelukkig niks in brand gevlogen,dat kan toch als het ineens klapt?wel balen dat je nu een nieuwe tv moet kopen.het is echt wennen als iets het ineens niet meer doet,we zijn zo gewend aan al die luxe.
    ik ben ook nog steeds voorzichtig hoor,in de winkel of de markt nog steeds mondkapje op.en wij zijn niet de enige gekken hoor.ja,ik heb het 1 keer meegemaakt en hoop het nooit meer mee te maken dus voorzichtigheid geboden.

9. enk52

Goedemorgen allemaal

Het zit ook niet mee freedom. Voor jou ook een knuf.

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

freedom wat een schrik en een toestand weer
    ja ik pak ook nog wel eens een hete pan vast echt auw

maar nu maar een lekkere pot met thee

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje

Leuke dag gehad gister?

12. Hesje

ja het was gezellig

we hebben een spel gedaan uit de jeugd van de zonen (best oud dus )
    we hebben het iets aangepast vroeger al
    dat kan je uren spelen en dat is dus gelukt ;)
    overigens is er ook een nieuwere versie te koop

maar ze hebben het altijd graag gespeeld

13. enk52

Klinkt gezellig Hesje. :)

14. Hesje

ja hoor, :)
    het gaat ook altijd mee met vakantie

een hapje erbij en je ben zo uren verder

15. enk52

Wij hadden ook altijd de vaste spellen die meegingen

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)ik drink gezellig een kopje thee mee.

klinkt erg gezellig hesje.

17. Hesje

hi hi oud-hollandse gezelligheid

maar ik hou er van;)

vannacht flink geregend
    ook net al weer een bui gehad

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Gelukkig wat beter geslapen, ik had vrijdag mijn tweede vaccinatie en daar heb ik toch echt meer last van dan de eerste keer. Niet echt ziek, maar helemaal fit voel ik me toch ook niet.
    Ach het is voor het goede doel....

Ik ben wel veel slechter geprikt dan de vorige keer, toen had ik nn ergens last van, nu een flinke rode beurse plek op mijn arm

19. bobobear

jeetje lucie,dat is minder.sommige kunnen ook beter prikken dan andere.gelukkig voel je je nu weer wat beter.

mijn neefje heeft ook zijn prik gehaald,had een beetje last van zijn arm.ben wel blij dat hij hem uberhaupt heeft gehaald.hij zegt dat het gewoon moet.hij gaat niet echt uit hoor,maar gewoon voor de veiligheid.dus ik ben toch wel blije tante.

hesje,ik hou ook wel van dat ouderwetse spelletjes doen hoor.is toch een soort van quality time met je gezin/familie.het is gewoon gezelliger dan allemaal op hun ipad ofzo.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. Hesje

dat is het bobo:)

dat is niet fijn Lucie een slechte prikker

ik had beide keren een gevoelige arm

oudste zoon had de eerste keer iets van ik voel me niet echt happy
    de 2e nergens last van

LucieSchreurs vindt dit leuk.